آموزش روشن کردن ابروها | چگونه ابروها را بلوند کنیم

آموزش روشن کردن ابروها

آموزش روشن کردن ابروها را برایتان آورده ایم زیرا همه به دنبال روشن کردن ابروهای خود هستند و می پرسند چگونه ابروها را بلوند کنیم؟ رنگ موهای بلوند و پلاتینیوم سرگرم کننده هستند، به شرطی که ابروهای شما هم رنگ مناسبی داشته باشند. بنابراین، اگر می‌خواهید ابروهای روشن شده‌ای داشته باشید که مکمل رنگ موی شما باشد، ما آموزش روشن کردن ابروها را به شما ارائه می دهیم. 
از ریحانا گرفته تا میز ویلیامز و کوئین بی تا بیلی آیلیش، همه افراد مشهور محبوب ما عاشق رنگ روشن ابرو هستند!
می‌توانید برای رنگ کردن ابروهای خود یک آرایشگاه مناسب را انتخاب کنید تا بدون هیچ دردسری یک رنگ ابروی ایده آل داشته باشید، اما اگر به دلایلی می خواهید در منزل این کار را انجام دهید ما نحوه روشن کردن ابروها را به شما خواهیم آموخت.
آموزش روشن کردن ابروها
قبل از شروع ابروهای خود را با آب و صابون بشویید تا هر گونه آلودگی یا آرایش پاک شود و قبل از شروع کار بگذارید خشک شود.
کرم سفید کننده مو را با کمی اکسیدان (به اندازه یک سکه) روی سینی شیشه ای مخلوط کنید تا به قوام کره زده شده برسد، نه خیلی غلیظ یا آبکی.

 

دکلره کردن ابروها

 


سفید کننده را روی ابروهای خود بمالید. از کاردک برای پوشاندن ابروها با سفید کننده استفاده کنید. هر ابرو به اندازه کافی با یک لایه سفید کننده ضخیم برای روشن شدن یکنواخت پوشانده شود. تایمر خود را برای حدود دو دقیقه تنظیم کنید.

 

بلوند کردن ابرو

 


بعد از حدود دو دقیقه، یک آزمایش پاک کردن را انجام دهید تا ببینید آیا رنگ ابروهای شما به رنگ دلخواه شما رسیده است یا خیر. در این صورت ، سفید کننده را بردارید و صورت خود را کاملا بشویید. مرطوب کننده معمولی صورت خود را روی ناحیه مورد نظر بمالید. اگر می‌خواهید کمی روشن ‌تر به نظر برسند، یک دقیقه دیگر با مقداری سفیدکننده آنها را  بپوشانید.

 

روشن کردن ابروها

 


نکات و اقدامات برای روشن کردن ابروها به روش صحیح
به یاد داشته باشید که استفاده از مواد شیمیایی در نزدیکی چشم خطرناک است. هنگامی که کرم سفید کننده را روی ابروهای خود می‌زنید، مطمئن شوید که محصول را روی ابروهای خود بزنید و وارد چشم خود نکنید.

رنگ مناسب را انتخاب کنید
اگر می خواهید ابروهای قهوه ای روشن داشته باشید، دقیقاً یک سایه روشن تر بروید. سپس، از رنگ موی بلوند خاکستری تیره روی ابروهای روشن شده خود استفاده کنید. اگر ابروهای مشکی دارید و می خواهید رنگ قهوه ای متوسط تری داشته باشید، پس از اتمام دکلره کردن ، از رنگ قهوه ای خاکستری متوسط یا روشن استفاده کنید.
سفید کننده را برای مدت طولانی نگذارید
بهتر است کرم سفید کننده را فقط برای یک یا دو دقیقه بگذارید. اگر مدت طولانی تری آن را نگه دارید، ابروهای شما بیشتر نارنجی یا قرمز به نظر می رسند. برای از بین بردن این موضوع، می توانید با استفاده از رنگ موی نیمه دائمی خاکستری (با پایه سبز) رنگ را کم رنگ کنید.
می توانید به جای سفید کننده ، از گزینه های دیگر استفاده کنید
اگر کرم سفید کننده مناسب شما نیست، می توانید از جایگزین های طبیعی مانند چای بابونه یا آب لیمو و عسل نیز برای روشن کردن ابروهای خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید پراکسید هیدروژن را با سواب پنبه‌ای بمالید تا رنگ ابروتان روشن شود.
از وازلین استفاده کنید
قبل از اینکه سفید کننده بزنید، مقداری وازلین به دور ابروهای خود بزنید تا مرزی برای مواد شیمیایی ایجاد کنید.
روشنایی مناسب کلید اصلی است
اطمینان حاصل کنید که فرآیند سفید کردن را در اتاقی با نور کافی انجام می دهید و در حین استفاده از یک آینه ذره بین استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا به نتایج دقیق تری برسید.
نحوه پاک کردن سفید کننده
از یک دستمال مرطوب استفاده کنید تا سفید کننده را به آرامی پاک کنید. ابروهای خود را با شستشوی معمولی صورت بشویید و پس از اتمام کار، یک مرطوب کننده مرطوب کننده به آن ناحیه بزنید.
از یک نرم کننده بنفش یا آبی استفاده کنید تا برنجی بودن ابروهای سفید شده را از بین ببرید و سایه پلاتینی/بلوند عالی را به دست آورید.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده