7 نکته مهم اکستنشن مژه که باید بدانید | نکات مهمی که در کاشت مژه باید بدانید!

نکته مهم اکستنشن مژه


7 نکته مهم اکستنشن مژه که باید بدانید را برایتان خواهیم گفت زیرا بسیار مهم هستند.اکستنشن مژه یک راه عالی برای افزایش طول و حجم مژه های طبیعی شماست.

7 نکته مهم اکستنشن مژه که باید بدانید 

اگر می‌خواهید اکستنشن مژه کنید و زمانی را صرف انجام آن‌ها توسط یک متخصص کنید، نکاتی وجود دارد که باید درباره بهترین روش مراقبت از آن‌ها بدانید.با ما همراه باشید تا نکات مهمی که در کاشت مژه باید بدانید را برایتان بگوییم.

ریمل نزنید

 پس از اکستنشن مژه نباید ریمل بزنید. از فر مژه استفاده نکنید، زیرا باعث ریزش یا شکستن مژه ها می شود. از محصولات حاوی روغن یا نفت (مانند وازلین) استفاده نکنید. زیرا این مواد جذب مژه های طبیعی شما می شوند و به آن ها آسیب می زنند. چشمان خود را مالش ندهید، زیرا ممکن است باعث پاره شدن پیوند بین مژه های طبیعی و مژه های مصنوعی شود.
از اکستنشن مژه با کیفیت بالا استفاده کنید
کیفیت اکستنشن مژه شما تعیین کننده مدت زمان ماندگاری آنهاست. انواع مختلفی از محصولات در بازار وجود دارد، اما فقط برخی از آنها کیفیت بالایی دارند. به دنبال محصولاتی باشید که توسط حرفه ای ها تست شده اند و نظرات خوبی از مشتریانی که قبلا از آنها استفاده کرده اند داشته باشید. 
مژه های خود را روزانه برس بزنید
می توانید از یک چوب ریمل تمیز یا یک برس مژه استفاده کنید تا به آرامی هر گونه زباله ای را که ممکن است در مژه ها گیر کرده است پاک کنید.این به حفظ سلامت و ظاهر عالی آنها کمک می کند.
برس زدن آنها همچنین به توزیع روغن های طبیعی از ریشه تا نوک هر مژه کمک می کند که به براق، نرم و ابریشمی ماندن آنها کمک می کند.
از محصولات مبتنی بر روغن خودداری کنید
اولین چیزی که باید بدانید این است که باید از محصولات روغنی خودداری کنید. این شامل ریمل، کرم دور چشم و هر گونه روغن می شود. دلیل این امر ساده است: وقتی روغن را روی مژه های اکستنشن شده بمالید، می تواند باعث ریزش آنها شود، .به جای استفاده از یک محصول مبتنی بر روغن برای مژه های خود (مانند وازلین یا روغن نارگیل)، جایگزین غیر چرب مانند آرایش معدنی یا ریمل بر پایه آب را انتخاب کنید.

اگر مژه های خشک یا شکننده دارید از سرم ویتامین E استفاده کنید
ویتامین E یک آنتی اکسیدان عالی است که می تواند به سلامت مژه های شما کمک کند. همچنین یک ویتامین ضروری برای پوست، مو و ناخن است. ویتامین E به اشکال مختلفی موجود است: کپسول، کرم، پماد و ژل.
شما باید این محصول را به دفعات مورد نیاز استفاده کنید، اما یک بار در روز برای اکثر افراد کافی است، مگر اینکه شرایط پزشکی وجود داشته باشد، مانند آلوپسی (ریزش مو) که ممکن است طبق توصیه پزشک شما نیاز به استفاده بیشتر داشته باشد، زیرا این شرایط نیاز به توجه بیشتری دارد. روغن ویتامین E علاوه بر فوایدی که برای پوست و مو دارد، به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد نیز کمک می کند.
هنگامی که اکستنشن مژه را انجام می دهید، تکنسین شما یک لایه چسب به پایه مژه های شما می زند. این به نگه داشتن آنها در جای خود کمک می کند. در حالی که این برای ظاهر فوری عالی است، اما در طول زمان می تواند آسیب رسان باشد. به همین دلیل است که ویتامین E نقش مهمی در حفظ سلامت مژه‌های شما دارد و با تقویت ریشه مژه‌ها از شکستن آن‌ها محافظت می‌کند. اگر می خواهید در هنگام خواب یا ورزش در طول روز محافظت بیشتری در برابر شکستگی داشته باشید، می توانید ویتامین E را هر شب قبل از خواب با یک سواب پنبه ای مستقیماً روی پایه هر مژه بمالید.
اکستنشن مژه را متناسب با فرم چشم خود دریافت کنید
میزان مناسب اکستنشن مژه برای هر فردی متفاوت است. مهمترین چیزی که باید در تصمیم گیری در مورد حجم و بلندی مژه های خود در نظر بگیرید، فرم صورت شماست. اگر صورت گرد دارید، به حجم و طول بیشتری نیاز دارید، اما اگر صورت شما بلند یا مربع باشد، به حجم و طول بیشتری نیاز دارید.

اگر صورت بیضی یا گرد دارید: چشمان شما بیشتر از پهن بودن فاصله دارند، بنابراین بهتر است با طول متوسطی استفاده کنید که بدون اینکه بیش از حد بلند یا سنگین به نظر برسند، پر باشند.
اگر صورت مربعی یا مثلثی دارید: سعی کنید حجم زیادی نداشته باشید زیرا باعث می شود چشمان شما کوچکتر از آنچه هستند ظاهر شوند (و همچنین توجه را از آنها دور می کند). می‌توانید از بین مژه‌های بلندتری انتخاب کنید که همچنان ظاهری طبیعی به شما می‌دهد اما بر بقیه ویژگی‌های شما غلبه نمی‌کند.
از آرایش بدون روغن استفاده کنید
این کار منافذ شما را مسدود نمی کند و از یک زیرسازی سبک با پودر برای سفت شدن آن استفاده کنید. اگر پوست حساسی دارید، از محصولات آرایشی ضد حساسیت استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید قبل از استفاده از هر نوع کرم پودر یا کانسیلر از پرایمر استفاده کنید.
هر شب قبل از خواب یا صبح هنگام پاک کردن آرایش آنها را به آرامی با آب گرم بشویید. در صورت لزوم می توانید از شامپو بچه نیز استفاده کنید  فقط مطمئن شوید که هیچ یک از این محصول وارد چشم شما نمی شود. 
آنها را به آرامی بشویید
اولین قدم در مراقبت از مژه های جدید شستن ملایم آنهاست. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک پاک کننده ملایم یا شامپو بچه است. آنها را مالش ندهید  فقط آنها را با انگشتان خود در آب ولرم مالش دهید. از صابون‌ها یا پاک‌کننده‌های خشن استفاده نکنید، زیرا می‌توانند به پیوند بین الیاف آسیب برسانند و باعث شوند اکستنشن‌ها سریع‌تر از حد معمول از بین بروند.
اگر روی مژه های طبیعی خود آرایش دارید ، مهم است که قبل از خواب آن را با استفاده از پاک کننده های مبتنی بر آب پاک کنید. میسلار یا پد پاک کننده آرایش چشم نه تنها در از بین بردن ریمل ضد آب ناموفق هستند، بلکه باکتری ها را به منافذ باز اطراف چشم وارد می کنند که می تواند باعث عفونت شود.

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده