رنگ کردن ابرو در خانه با مواد طبیعی | نکاتی که باید برای رنگ کردن ابرو در خانه بدانید

رنگ کردن ابرو با مواد طبیعی


رنگ کردن ابرو در خانه با مواد طبیعی یکی از بهترین راه های تغییر ابروهاست .اگر ابروهای شما خوب به  نظر نمی رسند، می توانید رنگ کردن ابروهای خود را در خانه امتحان کنید! شکل و رنگ ابروهای شما این قدرت را دارد که ظاهر شما را به طور کامل تغییر دهد چون که چشمان شما توسط ابروها قاب شده است. رنگ کردن ابرو می تواند ابروهای شما را پرتر نشان دهد.


رنگ کردن ابرو در خانه با مواد طبیعی


رنگ کردن ابرو فرآیندی است که به طور موقت ابروها را با رنگ های نیمه دائمی تقویت می کند، شکل می دهد و مشخص می کند. آنها از 3 تا 30 روز (حداکثر یک هفته روی پوست و تا یک ماه روی مو) ماندگاری دارند و دردسر کشیدن، فرم دادن، حالت دادن و پر کردن ابروهای شما را هر روز با مداد ابرو و ژل ابرو کاهش می دهند. برای رنگ کردن ابرو در خانه با مواد طبیعی و نکاتی که باید برای رنگ کردن ابرو در خانه بدانید با سایت آندیا فلاح همراه باشید.


رنگ کردن ابرو با قهوه


2 قاشق غذاخوری تفاله قهوه
1 قاشق چایخوری پودر کاکائو
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری عسل
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکدست و غلیظ به دست آید. اجازه دهید مخلوط چند دقیقه بماند.ابروها را تمیز کرده، خشک کنید و با برس شانه کنید.
توجه: اگرچه مواد طبیعی پوست را لک نمی‌کنند، اما می‌توانید برای احتیاط وازلین به پوست اطراف ابروها بمالید.خمیر را با یک برس صاف روی ابروی خود بمالید. از گوشه داخلی شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید.بگذارید مخلوط به مدت نیم ساعت روی پوست بماند. اگر می‌خواهید رنگ تیره‌تری داشته باشید، آن را برای مدت طولانی‌تری بنا به راحتی خود بگذارید.پس از مدت زمان تعیین شده، رنگ را با یک پد پنبه ای مرطوب پاک کنید.

 

رنگ کردن ابرو با حنا


رنگ کردن ابرو با حنا


حنا رنگ نارنجی دارد. از این رو، برای افرادی که موهای قرمز تا قرمز قهوه ای دارند، چه طبیعی و چه رنگ شده مناسب است.
2 قاشق غذاخوری پودر حنای ارگانیک
1 قاشق چایخوری وازلین یا روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری آب
پودر حنا و آب را در یک کاسه مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. اگر می خواهید رنگ قهوه ای مایل به قرمزی داشته باشید، کمی پودر نیلی اضافه کنید.ابروهای خود را تمیز کرده و با یک برس شانه کنید. اطراف ابروها را وازلین بمالید.
مخلوط را به ابروهای خود اعمال کنید. از گوشه داخلی شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید.خمیر حنا ممکن است خشک و پوسته پوسته شود. برای جلوگیری از آن، ابروها را با یک سلفون ببندید. پوشش چسبنده را روی ابروی خود صاف کنید تا هرگونه حباب هوا از بین برود.آن را به مدت سه ساعت بگذارید تا رنگ مناسبی داشته باشد. پس از مدت زمان تعیین شده، سلفون را بردارید و ابروها را بشویید.
رنگ کردن ابرو با زغال
1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا
½ قاشق چایخوری زغال چوب 
1 قاشق چایخوری پودر کاکائو
1 عدد کپسول ویتامین E
ژل آلوئه ورا، پودر کاکائو و روغن ویتامین E (فشرده شده از کپسول) را با هم مخلوط کنید.پودر زغال فعال را به مخلوط اضافه کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. مقدار را بر اساس شدت رنگ دلخواه تنظیم کنیدآن را روی ابروهای خود بمالید. بگذارید کمی خشک شود و اگر می خواهید رنگ پرنگ تری داشته باشید، یک لایه دیگر بمالید.بگذارید مخلوط به مدت 20 دقیقه بماند.ابروها را به آرامی با آب بشویید. اگر بازده رنگ مطابق با رضایت شما نیست، این روند را تکرار کنید.می توانید مخلوط باقیمانده را تا 2 هفته در یخچال قرار دهید.

 

رنگ کردن ابرو در خانه


نکاتی که باید برای رنگ کردن ابرو در خانه بدانید
زیاده روی نکنید به رنگ نزدیک به رنگ و تن پوست خود اکتفا کنید. رنگ تیره ممکن است ظاهری خشن به چهره شما بدهد و رنگ روشن تر ممکن است هیچ مزیتی به چهره اضافه نکند.
قانون کلی این است که رنگ ابرو را دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی ابرو خود نگه دارید. همیشه می توانید آن را بسازید تا ظاهری شخصی و متناسب با سبک خود داشته باشید.
اطمینان حاصل کنید که هر دو ابرو به طور یکنواخت برای هماهنگی با رنگ اشباع شده اند. با مقادیر رنگ و زمان برای دستیابی به نتایج یکنواخت سازگار باشید.
کل ابرو را با استفاده از یک برس زاویه دار بپوشانید تا از لکه های رنگی ناهموار جلوگیری کنید.
اگر متوجه علائمی مانند قرمزی، سوزن سوزن شدن یا احساس سوزش شدید، به پزشک مراجعه کنید.
از یک تی شرت قدیمی استفاده کنید و حوله های کاغذی را برای تمیز کردن در دسترس داشته باشید. لکه های رنگ موقت به راحتی تمیز می شوند.
برای جلوگیری از لک شدن پوست اطراف ابروهایتان از وازلین دور ابروهایتان استفاده کنید.
از یک چوب ریمل یا برس برای جلوگیری از جمع شدن و استفاده ناهموار استفاده کنید.
برای حدود 12 ساعت از خیس شدن ابروهای تازه رنگ شده خودداری کنید. بگذارید رنگ جا بیفتد.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده