بهترین کرم پودر برای پوستهای چرب و مختلط و جوش دار و مستعد آکنه

کرم پودر برای پوست مختلط

بهترین کرم پودر برای پوستهای چرب و مختلط ، را بررسی کرده ایم تا بتوانیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم پس اگر پوست چرب و مختلط دارید و از امتحان کردن کرم پودر های مختلف خسته شده اید با ما همراه باشید. 


بهترین کرم پودر برای پوستهای چرب و مختلط


زیرسازی خوب باعث می شود پوست مختلط شما بی عیب و نقص به نظر برسد. اگر در طول روز از رویارویی با نواحی لکه دار، ناهموار یا مناطق بسیار چرب خسته شده اید، وقت آن رسیده است که روال آرایش خود را تغییر دهید. کرم مناسب می تواند تفاوت را در دستیابی به یک پایه خوب و یکنواخت برایتان فراهم کند .
کرم پودر مات میبلین

کرم پودر مات میبلین( Maybelline Fit me ) یکی از بهترین کرم پودرهای درمانی برای پوست های ترکیبی است. برای کسانی که پوست مختلط دارند، تعادل بین یافتن محصولی که چربی اضافی را کنترل ‌کند و در عین حال از خشک شدن بیش از حد پوست شما جلوگیری ‌کند دشوار است. ناحیه T صورت (بینی و وسط پیشانی) اغلب به دلیل تولید روغن اضافی، چرب به نظر می رسد، و منجر به مسدود شدن منافذ می شود. خوشبختانه، می‌توانید مطمئن باشید که کرم پودر مات میبلین منافذ شما را مسدود نمی‌کند و همچنین منافذ باز شما را می پوشاند و به پوست شما کمک می‌کند بی عیب و نقص به نظر برسد.
 

کرم پودر برای پوستهای چرب

کرم پودر نارس


کرم پودر نارس(  NARS Natural Radiant Longwear Foundation)یکی از بهترین کرم پودرها برای پوستهای چرب و مختلط است که علاوه بر زیر سازی خوب از پوست شما هم مراقبت می کند، این فرمول بی عیب و نقص نارس که حاوی عصاره های میوه برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست است به ایجاد یک پایه صاف به شما کمک می کند. ناگفته نماند، این فرمول ماندگار بهترین زیرسازی را برای پوست مختلط در تمام طول روز بدون تکان خوردن، حتی در نواحی پوست چرب، فراهم می کند. آزمایش‌های بالینی حتی بهبود بافت پوست را پس از استفاده تایید کرده اند و آن را به یکی از بهترین پایه‌های پوشش کامل برای پوست مختلط تبدیل کردند.

کرم پودر برای پوستهای مختلط


پوشش کامل و مخملی پوست با کرم پودر فوراور


کرم پودر مدل (MAKE UP FOR EVER Matte Velvet Skin Full Coverage Foundation) فوراور نه تنها یک فرمول بدون چربی است، بلکه حاوی پودرهای جاذب روغن نیز برای مقابله با نواحی چرب در طول روز است و ظاهری طبیعی و مات به پوست شما می بخشد. به علاوه، این کرم پودر از فناوری هوشمندانه‌ای استفاده می‌کند تا با کنترل چربی اضافی، اطمینان حاصل کنید که تا 24 ساعت روی پوست شما بدون پوسته شدن یا پوسته چرب شدن باقی می‌ماند. این فرمول واقعاً همان چیزی را که می گوید انجام می دهد و پوست را با پوششی نرم و مخملی نگه می دارد که به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند.

کرم پودر فوراور


کرم پودر بیوتی اسکین با پوشش متوسط


شارلوت تیلبری بیوتی اسکین با پوشش متوسط (Charlotte Tilbury Beautiful Skin Medium Coverage Foundation)  اگر می خواهید ظاهری روشن از درون پوست خود داشته باشید بدون اینکه به دنبال مبارزه با پوست مختلط خود باشید، این کرم پودر برای شما عالی است. فرمول حاوی هیالورونیک اسید این فونداسیون برای نواحی پوست خشک صورت (به ویژه در فصل زمستان) عالی است. در عین حال، این کرم پودر سبک برای پوست مختلط همچنین حاوی فناوری Bix-Activ است که به محو شدن منافذ و کاهش درخشندگی کمک می کند. و این تعادل عالی برای پوست ترکیبی است!

کرم پودر بیوتی اسکین


کرم پودر لانکوم


کرم پودر لانکوم مدل (Lancôme Teint Idole Ultra Long Wear Foundation) با پوشش کامل به عنوان یک فرمول بدون چربی، زیرساز کاملی برای پوست های مستعد آکنه است. همچنین برای افرادی که  ناحیه T صورتشان نسبت به بقیه قسمت ها چرب‌تر است بسیار عالی است، زیرا این محصول این حالت را تشدید نمی‌کند.ناگفته نماند، این محصول تنفس پذیر، مانع انتقال هوا به پوست نمی شود و دارای روکش مات و مخملی است. برند لانکوم یکی از برندهای خوب است و اگر از طرفداران محصولات با کیفیت آن هستید، از این محصول ناامید نخواهید شد.

کرم پودر پوست چرب و مختلط


کرم پودر فنتی بیوتی


فونداسیون های پوشاننده کامل برای پوست مختلط گاهی اوقات می تواند یک کابوس باشد، زیرا در مناطق چرب بیشتر مستعد چرب شدن و جدا شدن و پوسته پوسته شدن در مناطق خشک تر پوست روی صورت هستند. اما کرم پودر فنتی بیوتی (Fenty Beauty Pro Filt’r Soft Matte Longwear Liquid Foundation) یک پوشاننده کامل است، و دیگر نگرانی در مورد نحوه نشستن این محصول بر روی پوست شما ندارید، زیرا دارای فناوری است تا اطمینان حاصل شود که بدون نقص روی صورت شما می نشیند. این محصول منافذ را محو می کند و به شما پوششی متوسط تا کامل با روکش مات و نرم می دهد.

کرم پودر فنتی


کرم پودر ابریشم درخشان آرمانی بیوتی


کرم پودر ابریشم درخشان آرمانی (Armani Beauty Luminous Silk Foundation) همانطور که از نام آن پیداست، با نمایی مات مجلل کاملاً روی پوست می‌نشیند، ظاهری صاف، ابریشمی و بدون عیب را به پوست شما می‌بخشد، این محصول یکی از بهترین فونداسیون ها برای پوست مختلط است زیرا دارای فرمول سبک و بدون چربی است که منافذ شما را مسدود نمی کند و در طول روز از پوست جدا نمی شود. و برای پوست های مستعد آکنه نیز عالی است.

کرم پودر جورجیو آرمانی


کرم پودر مایع کاتریس


کرم پودر (Catrice HD Liquid Foundation) یک گزینه عالی با قیمت مناسب  برای کسانی که تمایلی به خرید یک محصول گران قیمت ندارند است . این کرم پودر قطره چکان منحصر به فرد برای پراکندگی آسان محصول در کل قسمت صورت ارائه می شود.کرم پودر مایع کاتریس با پوششی کامل و نیمه مات ۲۴ ساعت روی پوست شما باقی می ماند. در عین حال، می‌توانید مطمئن باشید که با فرمول سبک آن احساس راحتی می‌کنید و برای پوست‌های چرب عالی است، بنابراین لازم نیست نگران نحوه قرار گرفتن آن در اطراف منطقه T خود باشید.

کرم پودر کاتریش

 

کرم پودر دیور


کرم پودر دیور (Dior BACKSTAGE Face and Body Foundation) پوششی عالی به شما ارائه می دهد، این فونداسیون مورد علاقه بسیاری از میکاپ آرتیست ها است .ناگفته نماند که این کرم پودر برای بدن نیز مناسب است، به علاوه، این محصول در برابر تعریق مقاوم است، بنابراین برای روزها و ماه های گرم تابستان عالی است.

کرم پودر دیور


کرم پودر نارس مدل منعکس کننده نور 


کرم پودر نارس مدل(Nars Light Reflecting Advanced Skincare Foundation) دومین کرم پودر از نارس در این لیست است، وقتی صحبت از بهترین کرم پودر به میان می‌آید، همانطور که از نام آن پیداست، تمرکز خاصی روی مراقبت از پوست، بهبود رنگ و بافت پوست در تمام مدتی که از آن استفاده می کنید دارد. در اصل، مانند یک زیرساز عمل می کند و در عین حال پوست طبیعی شما را نیز اصلاح می کند.ترکیبات مختلف مراقبت از پوست آن، از جمله جو دو سر بیومیمتیک، لیلیتورف ژاپنی و پپتیدهای کاکائو، به محافظت از سطوح رطوبت پوست در برابر عوامل محیطی، نور آبی، آنتی اکسیدان ها و بسیاری موارد دیگر کمک می کند و همچنین باعث افزایش هیدراتاسیون و متعادل کردن سطح چربی می شود.

کرم پودر نارس

مرطوب کننده رنگی Saie Slip


در حال حاضر، ترند «بدون آرایش» بسیار محبوب است و جز بهترین کرم پودرهای سبک برای ظاهری طبیعی بسیار مورد استفاده هستند. چه به دنبال یک پایه طبیعی درخشان باشید یا فقط کرم پودری سبک برای استفاده روزمره این کرم برایتان عالی است. مرطوب کننده رنگی(Saie Slip Tint Dewy Tinted Moisturizer SPF 35 )که یک نوع تینت برای پوست است برای همه نوع پوست مناسب است، بیشتر یک محصول مراقبت از پوست است که دارای پوشش کم است.این محصول محافظت در برابر آفتاب ( SPF 35) را ارائه می دهد که به تنهایی برای اکثر روزها عالی است، با این حال توصیه می کنیم زمانی که پوست شما در معرض اشعه UV شدیدتر قرار می گیرد، از یک ضد آفتاب زیر آن استفاده کنید. علاوه بر این، حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب کردن مناطقی از پوست شما که به آن نیاز دارند، و عصاره ریشه شیرین بیان است، ماده ای که هدف آن روشن کردن و شاداب کردن پوست است.

تینت پوست


پوست مختلط می تواند یک نوع پوست پیچیده باشد، اما با مراقبت مناسب و محصولات مناسب، می تواند ظاهر شگفت انگیزی داشته باشد. با توجه به بازار امروزی که دارای گزینه های بی پایان کرم پودر است، مهم است که یکی را پیدا کنید که برای نوع پوست ترکیبی شما مناسب باشد.امیدواریم مقاله بهترین کرم پودر برای پوستهای چرب و مختلط برایتان مفید بوده باشد و بتوانید بهترین کرم پودر مناسب با پوست خود را پیدا کنید.

 

https://www.metropolitangirl.com/best-foundation-for-combination-skin/amp/

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
آرین گفت:
عالی بود .