انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست ، نحوه تشخیص رنگ پوست

انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست

 

انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست بسیارمهم است زیرا یک آرایش عالی با یک فونداسیون خوب شروع می شود.

 

انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست

رنگ کرم پودر مناسب باید تقریبا نامرئی باشد. فونداسیون باید به طور یکپارچه با رنگ پوست شما ترکیب شود. سه عامل کلیدی برای یافتن رنگ مناسب برای کرم پودر وجود دارد اول درک رنگ و ته رنگ پوست شما، تست نمونه ، و تطبیق رنگ کرم پودر رنگ پوست خود با توجه به فصول برای اطمینان از هماهنگی کامل کرم پودر با پوست در تمام طول سال.

رنگ پوست خود را بشناسید

یادگیری نحوه یافتن رنگ مناسب کرم پودر با دانستن رنگ پوست شما شروع می شود. اگر رنگ پوست شما در نواحی مختلف صورت شما متفاوت است، روی خط فک خود تمرکز کنید .

رنگ کرم پودر خود را مشخص کنید

رنگ کرم پودر مناسب باید با ته رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. در حالی که رنگ پوست شما روشن یا تیره است، رنگ زیر به رنگ های زیر سطح پوست شما اشاره دارد و می تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. و رنگ پوست شما ممکن است با فصول تغییر کند.

چگونه ته رنگ خود را پیدا کنیم؟

 1. رنگ رگ های خود را بررسی کنید

به رگ های مچ دست خود در زیر نور طبیعی به خوبی نگاه کنید. اگر رگ‌های شما سبز به نظر می‌رسند، احتمالاً ته رنگ گرمی دارید. اگر آبی/بنفش هستند، ته رنگ سردی دارید. اگر آبی/سبز به نظر می رسند یا با رنگ پوست شما مطابقت دارند، به احتمال زیاد ته رنگ خنثی دارید.

 

تشخیص رنگ پوست

 

 2. زیر آفتاب می سوزید یا برنزه می شوید؟

اول از همه، همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. با این وجود، نحوه واکنش پوست شما به UV نیز می تواند یک شاخص بزرگ برای ته رنگ شما باشد. اگر در تابستان به راحتی می سوزید پوست شما دارای ته رنگ سرد است. کسانی که بدون سوزاندن پوست برنزه می شوند اغلب ته رنگ گرم دارند. کسانی که رنگ پوست خنثی دارند پوستشان تعادلی از رنگ های گرم و سرد است، بنابراین آنها گاهی می سوزند و گاهی برنزه می شوند.

 3. از نقره و طلا استفاده کنید

دستبند طلایی و نقره ای ببندید و ببینید کدامیک بیشتر با رنگ پوست شما سازگار است. آنهایی که ته رنگ سرد دارند، بیشتر جواهرات نقره به پوستشان می‌آید و رنگ‌های گرم اغلب طلایی بیشتر به آنها می آید. اگر هر دو به پوست شما می آیند، ته رنگ شما خنثی است.

چرا ته رنگ پوست هنگام انتخاب کرم پودر اهمیت دارد؟

رنگ کرم پودر به طور یکپارچه در پوست شما ذوب می شود که تشخیص وجود آن دشوار است. این موضوع تنها زمانی امکان پذیر است که ته رنگ پوست شما با ته رنگ کرم پودر شما مطابقت داشته باشد. در جایی که ته رنگ‌ها با هم هماهنگ نیستند، فونداسیون به وضوح روی پوست شما می‌نشیند و یک ته رنگ سرد ممکن است مانند شبح‌ یا خاکستری به نظر برسد.

هنگامی که رنگ پوست خود را پیدا کردید، و ته رنگ خود را مشخص کردید، دانستن اینکه چگونه رنگ کرم پودر مناسب را انتخاب کنید، بسیار آسان تر خواهد شد!

کرم پودر را روی پوست تست کنید

بهترین مکان برای بررسی اینکه آیا کرم پودر با پوست شما هماهنگ است یا خیر، گردن یا خط فک شماست. کرم پودر مناسب به طور یکپارچه با رنگ پوست شما ترکیب می شود. اگر رنگ سفیدی روی پوست شما به جا می‌گذارد یا اگر شما را تیره‌تر نشان می‌دهد، رنگ آن اشتباه است. از ترکیب دو رنگ مختلف برای تابستان و زمستان نترسید. زیرا رنگ پوست شما در طول سال متفاوت است و همچنین در نواحی مختلف صورت شما متفاوت است.

مارین مک کارتی، میکاپ آرتیست حرفه ای می گوید: «فنداسیون همیشه نباید دقیقاً با پوست مطابقت داشته باشد. باید نسخه بهتری از پوست شما باشد. هنگامی که شک دارید، از رنگ کمی تیره تر استفاده کنید زیرا روشن تر شدن تقریباً همیشه مصنوعی و گچی به نظر می رسد.

انتخاب رنگ کرم پودر  انتخاب رنگ کرم پودر  انتخاب رنگ کرم پودر  انتخاب رنگ کرم پودر  انتخاب رنگ کرم پودر

نحوه تست کرم پودر

 

برچسب کرم پودر را بررسی کنید

برخی از کرم پودر ها دارای برچسب هایی با رنگ گرم و سرد هستند. "یک راه خوب برای تشخیص بیشتر فونداسیون ها این است که اگر نام یا کد رنگ کرم پودر با "N" شروع شود خنثی است، "C" برای سرد و "W" برای گرم است. به عنوان مثال، NC20 یک رنگ روشن خنثی و سرد خواهد بود.»

 

 

https://www.lorealparis.com.au/how-to-find-your-perfect-foundation-shade

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده