ساختن سایه چشم طبیعی در خانه ، ساخت سایه پودری و فشرده

ساختن سایه چشم طبیعی در خانه


ساختن سایه چشم طبیعی در خانه علاوه بر اینکه آسان است بسیار سالم هم هست. لوازم آرایشی خانگی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تا زمانی که سایه‌های عالی با رنگ مورد علاقه خود پیدا کنید، رنگ های مختلف را آزمایش کنید. 


ساختن سایه چشم طبیعی در خانه

چند دستور ساختن سایه چشم طبیعی در خانه را برایتان گردآوری کرده‌ایم که برای هر یک از دستور العمل‌ها ، می‌توانید رنگدانه‌های انتخابی خود را اضافه کنید. پودر میکا نوعی پودر آرایشی (در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مات و شاینی موجود است) که می توانید اینترنتی یا از فروشگاه ها خریداری کنید رنگهای قرمز، زرد، آبی، مشکی و قهوه ای تهیه کنید زیرا با  ترکیب این رنگ ها می توانید رنگ های مورد نیاز خود را بسازید. اگر از پودر میکا نمیخواهید استفاده کنید یک رنگدانه طبیعی مانند پودر کاکائو: قهوه ای یا خاک رس: سبز، قرمز، گل رز یا سفید و یا زردچوبه و .... استفاده نمایید.
سایه پودری ساده
برای
ساخت سایه چشم پودری غیر فشرده می توانید از پودر میکا استفاده کنید. این کار بسیار ساده است و می توانید پودر میکا را در رنگ های مختلف با هم مخلوط کنید، و در ظرفی مناسب و کوچک بریزید و استفاده کنید.

ساخت سایه پودری


سایه چشم مغذی موم زنبور عسل
مواد مورد نیاز :
موم زنبور عسل
1 قاشق چای خوری کره شیا خالص                 
 ساختن سایه چشم طبیعی در خانه
1 قاشق چایخوری گلیسیرین
0.75 میلی لیتر روغن جوجوبا (تقریباً 24 قطره)
1/4 قاشق چایخوری روغن ویتامین E
2 قاشق چایخوری پودر میکا آرایشی یا رنگدانه طبیعی (رنگ دلخواه شما)
موم زنبور عسل و کره را در یک ظرف مایکروویو قرار دهید. به مدت 10 ثانیه در مایکروویو روی حرارت ملایم قرار دهید و سپس هم بزنید. تا موم و کره کاملاً با هم ذوب شوند. این پروسه حدود یک دقیقه طول خواهد کشید. سپس گلیسیرین، روغن جوجوبا و روغن ویتامین E را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
رنگ انتخابی خود پودر میکا را اضافه کرده و مخلوط کنید. به یک ظرف کوچک در بسته منتقل کنید و بگذارید 24 ساعت بماند. با استفاده از انگشت خود، برس یا اپلیکاتور میتوانید استفاده کنید.

ساخت سایه فشرده


سایه چشم پودر معدنی طبیعی
مواد لازم:
1/2 قاشق چایخوری خاک رس 
1/4 قاشق چایخوری پودر معدنی 
رنگدانه طبیعی به انتخاب شما
2-3 قطره روغن جوجوبا یا بادام شیرین

خاک رس و پودر معدنی را با هم مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس رنگدانه طبیعی انتخابی خود را اضافه کنید تا زمانی که به رنگ دلخواه خود برسید. چند قطره روغن اضافه کنید و مخلوط کنید. به اضافه کردن روغن ادامه دهید تا مخلوط نرم شود و تمام پودر جذب شود. در یک ظرف کوچک در بسته نگهداری کنید. این سایه چشم معدنی نیز با استفاده از انگشت، برس یا اپلیکاتور قابل استفاده است.

ساخت سایه طبیعی


سایه چشم کرمی آسان
مواد لازم:
1/4 قاشق چایخوری پودر میکا آرایشی و بهداشتی (رنگ دلخواه شما)
1/4 قاشق چایخوری کرم دور چشم بدون عطر
پودر میکای آرایشی را به ظرف کوچکی که قصد دارید برای نگهداری سایه چشم خود استفاده کنید، اضافه کنید. سپس کرم دور چشم را اضافه کنید و با خلال دندان هم بزنید.
این سایه چشم را می توان بلافاصله استفاده کرد و قوام یکدست آن باعث می شود به راحتی با انگشت روی آن بزنید.

ساخت سایه کرمی


سایه چشم شیمر طبیعی
عناصرمواد مورد نیاز:
1/4 قاشق چایخوری پودر شاین                    
مقدار کمی پودر میکای آرایشی سفید
1/4 قاشق چای خوری کره شیا خالص
مواد را با هم مخلوط کنید تا زمانی که
ترکیب رنگ دلخواه خود را بدست آورید. سپس کره شیا را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حتماً سایه چشم براق خود را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. 

ساخت سایه شیمر

ساختن سایه چشم طبیعی در خانه  /ساختن سایه چشم طبیعی در خانه / ساختن سایه چشم طبیعی در خانه

https://www.treehugger.com/

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده