بهترین مدل خط چشم با توجه به فرم صورت 

بهترین مدل خط چشم

بهترین مدل خط چشم با توجه به فرم صورت به شما کمک می کند تعادل بیشتری در صورت ایجاد کنید .کشیدن خط چشم با توجه به فرم صورت تاثیر زیادی در چهره دارد. 
بهترین مدل خط چشم با توجه به فرم صورت 
بهترین مدل خط چشم با توجه به فرم صورت
برای افراد مختلف با ساختارهای مختلف در نظر گرفته شده است.
برای اینکه بیشتر بدانید چه نوع خط چشمی مناسب شماست با ما همراه شوید.

 

مدل خط چشم با توجه به فرم صورت 


خط چشم برای صورت بیضی شکل
افرادی که صورت‌های بیضی دارند،
خوش‌شانس‌ترین هستند، زیرا یک برش عالی صورت دارند که می‌تواند هر مدلی را به خود جلب کند. اگر می‌خواهید آرایش چشم ساده ای داشته باشید، با خط ساده‌ای خط مژه‌هایتان را را بپوشانید . در این فرم صورت تمام اجزای چهره با یکدیگر متقارن هستند و  می‌توانید از هر مدل خط چشمی استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید چشم‌هایتان درشت‌تر به‌‌نظر برسد، می‌توانید قسمت بیرونی پلک پایین خود را نیز خط چشم بکشید.
خط چشم برای صورت گرد
صورت‌های گرد معمولاً
زوایای تند ندارند؛ پس باید در آنها زاویه ایجاد کنیم. برای این فرم صورت‌ها خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار پیشنهاد می‌شود.برای آنکه از حالت گردی صورت خود کم کنید، می‌توانید با استفاده از مداد به ابرو‌های خود نیز  حالت تیز و زاویه‌دار دهید.
خط چشم برای صورت مربعی
در این فرم صورت‌ها طول و عرض چهره و پهنای فک و پیشانی یکسان است. برای این فرم صورت‌ها باید تلاش کنید که
زوایای تند را با فرم‌های منحنی، ظریف و زنانه متعادل کنید. خط چشم برای این مدل صورت‌ها نباید زاویه داشته باشد. خطوط منحنی معمولاً بهترین انتخاب هستند.
خط چشم برای صورت مستطیل
این فرم صورت عموما با فرم مربع
اشتباه گرفته می‌شود. افرادی که داری چهره مستطیل هستند داری فک و پیشانی پهن و چانه‌ باریک و نوک تیز است. هدف اصلی آرایش در این صورت، کمتر نشان دادن اندازه پیشانی و یا چانه است تا فرمی مربعی شکل بگیرد. سپس با ایجاد زوایای نرم و منحنی، حالت مربعی را باید از بین ببریم. در نتیجه برای اینکه مخاطب متوجه کشیدگی صورت نشود، باید توجه او را معطوف به چشمان خود کنید.یک خط چشم و آرایش گربه‌ ای در این مورد بسیار کارایی دارد. 
خط چشم برای صورت الماسی
برای این فرم صورت‌ها باید کاری کرد که
پیشانی و فک پهن‌تر به نظر برسند. بنابراین، ابتدا ابروها را به شکلی بکشید که فاصله بین آنها بیشتر به نظر برسد. سپس با توجه به فرم ایجاد شده روی صورت خط چشم را بکشید.می توانید از یک خط چشم ضخیم استفاده کنید . برای صورت‌های الماسی، آرایش عربی توصیه می‌شود. سبک خط چشم عربی و خط‌چشم‌های پهن برای این چهره‌ها بسیار مناسب است. رنگ خط چشم را از بین رنگ‌های تند و جیغ انتخاب کنید تا چشم شما تبدیل به نقطه کانونی صورت‌تان شود.
خط چشم برای صورت قلبی شکل
بسیاری از افراد تصور می کنند که فرم صورت قلبی با الماسی یکسان است. اما این دو کمی
با هم تفاوت دارند. همین کمی تفاوت برای متخصص بسیار مهم بوده و باعث تغییر نوع آرایش خواهد شد. بر خلاف چیزی که تصور می‌کنید، پیشانی این افراد پهن و فک آنها زاویه‌دار و بسیار تیز است.
دقیقا بر خلاف فرم صورت الماسی، طول و عرض چهره در این حالت برابر است. به نوعی می‌توان
این چهره را همان فرم مربعی دانست که پیشانی پهن و چانه‌ای تیز دارند. صورت این دسته از افراد کشیده است. آنها چانه و گونه‌های برجسته‌ای داشته و پیشانی آنها پهن است.
این نوع چهره اصلا
تقارن ندارد. همین مساله انتخاب خط چشم متناسب با فرم صورت قلبی را کمی سخت می‌کند. انواع خط چشم را در نظر بگیرید و ببینید کدام یک زاویه کمتری دارند. بزرگ‌ترین عیب صورت‌های قلبی، زاویه تند فک است. در نتیجه باید با آرایش کاری کرد که این زاویه کمتر به چشم بیاید.
برای انتخاب انواع خط چشم متناسب با فرم صورت، باید از
خط چشم تیره استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در مورد کشیدن خط چشم این است که زوایای تندی نداشته باشد.خط‌چشم خود را پر و ضخیم نباید بزنید. تلاش کنید تا از سایه‌هایی به رنگ صورتی، گلبهی یا هلویی استفاده کنید تا چشم‌های شما درشت‌تر به نظر برسند.
 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده