راه های ماندگاری میکاپ در گرمای تابستان|افزایش ماندگاری آرایش در تابستان

راه های ماندگاری میکاپ در گرمای تابستان


راه های ماندگاری میکاپ در گرمای تابستان اهمیت بسیاری دارد زیرا چه در حال شرکت در یک عروسی در فضای باز، یا یک شام دوستانه و حتی برای بیرون رفتن باید طوری میکاپ کنید که در اثر گرما و تعریق همه چیز در هم نریزد و میکاپ شما به چربی و لکه های ناخوشایند ختم نشود. 
راه های ماندگاری میکاپ در گرمای تابستان
مراقبت از پوست با SPF و ضد آفتاب بخش مهمی از
حفظ تازگی و زیبایی میکاپ شما است. فرقی نمی‌کند نوع پوست یا رنگ پوستتان چیست، همیشه از ضد آفتاب استفاده ‌کنید.با ما همراه شوید تا راه های ماندگاری میکاپ در گرمای تابستان را برایتان شرح دهیم.
حتما از SPF استفاده کنید
می توانید در بسیاری از محصولات زیبایی مانند بالم لب، پنکیک، کرم پودر و موارد دیگر
SPF  را بیابید. اگر هیچ یک از محصولات شما دارای SPF نیستند، با استفاده از یک کرم ضد آفتاب سبک شروع کنید. 
پرایمر بزنید
رطوبت باعث می‌شود منافذ شما
بیش از حد کار کنند و عرق و سبوم بیشتری تولید کنند. که اغلب منجر به این می شود میکاپ شما به راحتی از صورت شما خارج شود. یک پرایمر قوی به شما کمک می کند کرم پودر، رژگونه، برنز کننده و کانسیلر شما در تمام طول روز روی صورت شما بماند. بعد از مرطوب‌کننده‌تان از یک پرایمر به اندازه یک نخود استفاده کنید، پنج دقیقه صبر کنید تا پوستتان آن را جذب کند و سپس کرم پودرتان را بزنید. 
از کرم پودر سبک استفاده کنید
از یک
کرم پودر با فرمول سبک استفاده کنید، و فقط یک لایه نازک بزنید که ظاهری «کیکی» پیدا نکند. قانون طلایی آرایش ضد آب این است که فونداسیون و کانسیلر برای پوشش مناسب هر چه کمتر، بهتر است. هر چه بتوانید پوشش کمتری داشته باشید، بهتر است. از کرم پودر با پوشش کم استفاده کنید، مرطوب‌کننده رنگی ایده‌آل است و تکنیک‌های کانتورینگ ساختگی را امتحان کنید که در آن از کانسیلر رنگدانه‌دار به جای کانتور واقعی استفاده می‌کنند. 
آرایش چشم ماندگار در تابستان
به جای استفاده از ریمل،
مژه مصنوعی را امتحان کنید. با این کار مژه‌های درشت و پررنگی دست می‌آورید بدون اینکه مجبور باشید در تمام روز با ریمل مبارزه کنید
اگر می‌خواهید آرایش چشم
پررنگ‌تری داشته باشید، بهتر است با یک پرایمر سایه چشم عالی شروع کنید. سایه‌های کرمی بهترین گزینه برای ظاهری ضدآب‌تر هستند که چشم‌های شما را در تمام طول روز شگفت‌انگیز نگه می‌دارند و خط چشم ضد آب به شما کمک می‌کند تا به خط چشم بالدار عالی برسید.
میکاپ لب ها در تابستان
اگر می خواهید
مطمئن شوید که لب هایتان در تمام طول روز عالی به نظر می رسند رژ و خط لب های ضد آب گزینه های شگفت انگیزی هستند. به یاد داشته باشید که لب‌ها فوق‌العاده حساس هستند، بنابراین باید در هر فرمول لبی که استفاده می‌کنید، وجود SPF را بررسی کنید.
اگر هدف شما
میکاپ تابستانی مینیمال و در عین حال تازه است، تینت لب گزینه خوبی است که یک رنگ طبیعی عالی به لب های شما بدهد. 
پودر و اسپری فیکس 
هم اسپری فیکس ضدآب و هم پودر فیکس می‌توانند به شما کمک کنند که
میکاپ خود را ماندگارتر کنید. باز هم، به خصوص اگر قرار است تمام روز بیرون از خانه باشید، اسپری های فیکس حاوی SPF را برای بهترین نتیجه انتخاب کنید. 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده