اشتباهات آرایشی که می تواند شما را پیرتر از سن خود نشان دهد

اشتباهات آرایشی که می تواند شما را پیرتر از سن خود نشان دهد

اشتباهات آرایشی که می تواند شما را پیرتر از سن خود نشان دهد فاجعه بار است .آرایش یک شمشیر دو لبه است که می تواند ظاهر شما را به کلی تغییر دهد.
اشتباهات آرایشی که می تواند شما را پیرتر از سن خود نشان دهد
اگر هنوز از خط لب تیره و رژ لب روشن‌تر برای پر کردن استفاده می‌کنید، می‌تواند
سال‌ها به چهره شما اضافه کند. از سوی دیگر، پرکردن ابروها می‌تواند سال‌ها را از چهره در یک لحظه دور کند. در این مقاله شما را با اشتباهات آرایشی که می تواند شما را پیرتر از سن خود نشان دهد ، آشنا می کنیم.
استفاده از سایه روشن تر یا تیره تر
 یک
کرم پودر روشن یا تیره تر می تواند ظاهر آرایش شما را مخدوش کند. مهم است که آرایش پایه را به درستی انجام دهید، و برای آن، انتخاب رنگ مناسب زیرسازی که با پوست شما مطابقت دارد ضروری است. 
برداشتن بیش از حد ابروها
 قانون شماره یک
برای جوانتر به نظر رسیدن این است که ابروها را پر باشند و به همین دلیل است که ابروهای بیش از حد نازک دقیقا برعکس عمل می کنند. ابروها را با ضخامت متوسط فرم دهید و اگر ابروهای روشن تری دارید، آن را با مداد یا پودر و سایه پر کنید.

 

اشتباهات آرایشی


استفاده بیش از حد از پودر 
 پوستی که
مرطوب و شبنم دار به نظر می رسد شاداب و جوان است، و پودر بیش از حد باعث می شود آرایش خشک و کیکی به نظر برسد. بنابراین، محصولات پودری را کاهش دهید و اجازه دهید پوست نرمی و شفافیت خود را نشان دهد.
پیروی نکردن از تکنیک درست کانتورینگ
 با کانتورینگ می توانید صورت خود را آنطور که می خواهید
مجسمه سازی کنید. شما آنچه را که می خواهید به جلو بیاورید و به آن توجه کنید برجسته می کنید و خطوطی را که می خواهید عقب نشینی کنند یا نمی خواهید به آن توجه شود را محو می کنید. اگر بینی چاقی دارید، می توانید نوارهای نازکی از کانتور بکشید و در وسط آن هایلایت کنید، این کار توهم بینی باریک تر را ایجاد می کند. اگر پیشانی پهن دارید، کمی کانتور کردن روی پیشانی به این تصور را می دهد که پیشانی کوچکتر دارید. اگر چانه کوچکی دارید، می توانید چانه خود را برجسته کنید تا چانه شما بلندتر به نظر برسد. همه چیز در مورد ایجاد توهم با آرایش است. اما انجام کانتورینگ به روش اشتباه می تواند شما را مسن تر نشان دهد. 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده