نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت |کم نشان دادن سن با آرایش

نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت

نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت به ما کمک می کند تا سن را مخفی کنیم . همه ما ممکن است بگوییم که سن فقط یک عدد است. با این حال، خطوط ریز و چین و چروک هایی که در آینه می بینیم ما را نگران می کنند. 
نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت
ویتامین C، رتینول، کوآنزیم و سایر
درمان‌های ضد پیری می‌توانند از علائم پیری پیشگیری کرده و در صورت استفاده در یک دوره زمانی معین، از علائم پیری جلوگیری کنند، اما آرایش می‌تواند به پنهان کردن علائم پیری مانند لکه‌های پیری، و پوست ناهموار کمک زیادی کند.برای دانستن نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت با ما همراه شوید.
هرگز مرطوب کردن را فراموش نکنید
یکی از نکات آرایشی برای جوان تر نشان دادن صورت مرطوب کردن پوست است . با بالغ شدن پوست،
اهمیت رطوبت ده برابر افزایش می یابد. هیچ کس خواهان پوستی خشک با چین و چروک نیست. بنابراین، همیشه قبل از استفاده از هر نوع آرایش، صورت خود را به درستی هیدراته و مرطوب کنید. رطوبت لکه های افتادگی و خشک را پر می کند و صورت شما را انعطاف پذیرتر و جوان تر نشان می دهد. 
از آنجایی که
مرطوب کننده و آبرسانی خوب عامل مهمی برای پوست های افتاده است، باید محصولات آرایشی خود را از فرمول های مات به محصولات مبتنی بر رطوبت تغییر دهید. به سراغ کرم های مرطوب کننده/آبرسان یا فونداسیون های مبتنی بر ژل بروید. چنین فونداسیون هایی به پوست شما ظاهری لطیف می بخشد و همچنین به جای کیکی، براق به نظر می رسد. حتی استفاده از فونداسیون نیز باید با دقت و با تاکید بیشتر بر روی نواحی افتادگی یا چروکیده انجام شود. آرایش پودری باعث پیری پوست می شود.
فونداسیون طلایی یا زرد رنگ را انتخاب کنید
یکی از ویژگی های مهم پوست پیر و افتاده این است که با اکثر
محصولات آرایشی قرمز یا خاکستری می شود. بنابراین برای اصلاح همه اینها به یک زیرسازی طلایی یا زرد نیاز دارید که با خاکستری مقابله کند. فونداسیون طلایی نه تنها به عنوان یک اصلاح کننده رنگ عمل می کند، بلکه درخشندگی ظریفی را نیز به پوست شما می بخشد. رنگ، و درخشندگی به طور موثر پوست افتاده صورت شما را پنهان می کند و باعث می شود که جوان و درخشان به نظر برسد.
از کانسیلر کرمی استفاده کنید
وقتی پوست شروع به افتادگی و چین و چروک شدن می کند، کانسیلر به یک وسیله ضروری تبدیل می شود. یک کانسیلر می تواند به طور موثری
تمام نشانه های سن شما را پنهان کند و درخشندگی را به صورت شما ببخشد. با این حال، انتخاب کانسیلرهای کرمی و مبتنی بر رطوبت بسیار حیاتی است. از پوشاننده های پودری خودداری کنید زیرا خشکی و لکه دار شدن پوست را بیشتر می کنند و آن را پیرتر نشان می دهند. بنابراین، یک کانسیلر مبتنی بر کرم برای زیر چشم، پنجه کلاغی و لکه های تیره یا افتادگی پوست می تواند موثرترین ترفند آرایشی شما باشد.
از خط چشم مدادی استفاده کنید
 گاهی اوقات، برای اینکه تمرکز را از پوست خود دور کنید و
ظاهری جوان تر ایجاد کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشم ها را بیدار و درخشان کنید. با استفاده از مداد چشم می توانید این کار را به طور موثر انجام دهید. شما به یک مداد چشم در لبه داخلی چشمان خود نیاز دارید تا فوراً چشم ها را بیدار کنید. برای اینکه رنگ چشم‌هایتان برجسته شود، باید یک خط تیره روی خط مژه‌های بالایی بزنید. پوشاندن چشم‌هایتان با این دو رنگ، تمرکز را روی چشم‌هایتان تغییر می‌دهد و فوراً پوست افتاده را استتار می‌کند تا ظاهری جوان‌تر داشته باشید.
از هایلایتر استفاده کنید
با
افزایش سن و افتادگی پوست، ساختار استخوان شما برجسته تر می شود و این یک موهبت است. می توانید با استفاده از شیمر یا هایلایتر بر روی نقاط بلند صورت خود بیشترین استفاده را از این واقعیت ببرید که فقط تمرکز را از افتادگی دور می کند. یک هایلایتر را با یک برس ظریف روی استخوان گونه، پل بینی، مرکز پیشانی چانه بزنید. 
از پرایمر زیر سایه چشم استفاده کنید
 زمانی که پوست شما پیر می شود ، ممکن است استفاده از سایه چشم با
چین و چروک ها دشوار باشد. با این حال، هرگز اجازه ندهید سن شما را از کاری که می خواهید انجام دهید دور کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از استفاده از سایه، یک لایه پرایمر سایه چشم روی پلک های خود بمالید. چین و چروک ها را صاف و صاف می کند و همچنین با تیرگی دور چشم مقابله می کند. بنابراین، پس از اتمام استفاده از سایه چشم، چشمان شما جوان تر از همیشه به نظر می رسند.
رژگونه پودری را با رژگونه کرمی تعویض کنید
از
رژگونه هلویی و صورتی استفاده کنید و پس از زدن روی گونه ها به خوبی آنها را با هم ترکیب کنید تا طراوت و درخشندگی را به کل ظاهر اضافه کنید.
پرکردن ابروها
 خانم ها اغلب به
پرکردن ابروها اهمیت زیادی نمی دهند، اما ابروهای پرتر جلوه ای برابر با لیفت صورت دارند. و برای داشتن چهره ای جوان تر، از مداد ابرو یا سایه روشن تر، مانند قهوه ای استفاده کنید. 
رژ لب های خنثی یا صورتی را انتخاب کنید
 رژ لب های صورتی ملایم، رنگ های مرجانی، رنگ های خنثی،
سن را کمتر نشان می دهند.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده