ترفندهای زیبایی که هر دختری باید بداند

 ترفندهای زیبایی


ترفندهای زیبایی که هر دختری باید بداند را برایتان آماده کرده ایم تا با استفاده از آنها زیبایی خود را چند برابر کنید.این ها نکات زیبایی سریع، آسان، باورنکردنی وتا حدودی غیرعادی هستند که هر دختری برای صرفه جویی در زمان و داشتن ظاهری آراسته به آن نیاز دارد. 
ترفندهای زیبایی که هر دختری باید بداند
بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به این ترفندهای زیبایی که
هر دختری باید بداند بیاندازیم و بگوییم که چگونه می توانید با به کارگیری برخی استراتژی های اساسی از این فواید بهره مند شوید.
استفاده از بالم لب برای لیفت کردن ابروها
می توانید از
بالم لب بر پایه موم برای فرم دادن و لیفت کردن ابروهای خود استفاده کنید. آنها را در تمام طول روز در حالت و سر جای خود نگه می دارد.
نگاهی تازه و بیدار به چشمان خود بدهید
 می توانید فوراً چشمان خود را درخشان کنید، آنها را بازتر و بیدارتر نشان دهید. یک مداد کرم را به
خط داخل پلک پایین خود بزنید. این رنگ خنثی خاموش کمتر از مداد چشم سفید معمولی خشن است. همچنین می توانید یک رنگ خنثی درخشان یا سایه هایلایتر را به گوشه داخلی چشم خود بزنید. این کار نه تنها چشمان شما را درخشان می کند، بلکه به چشمان شما حالت بیدار و درخشان نیز می دهد.
جامسو فیشال برای تازه کردن فوری صورت
 کاترینا کایف به این
ترفند زیبایی سوگند یاد می کند که فورا احساس شادابی کنید و منافذ صورت را سفت کنید. زنان کره ای نوعی یخ درمانی به نام جامسو را دنبال می کنند که در آن صورت خود را در یک کاسه پر از آب سرد یخ فرو می برند تا پوست را تازه کنند، منافذ صورت را سفت کنند و همچنین آرایش خود را اصلاح کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یادتان باشد سینی های یخ را از شب قبل پر کنید. 
بین لایه‌های ریمل پودر فیکس بزنید
 می توانید از پودر برای
بهتر شدن مژه های خود استفاده کنید. سعی کنید بین لایه‌های ریمل کمی پودر فیکس شفاف بزنید تا ضخامت و طول آن اضافه شود.
وازلین برای پوست شبنم دار
برای
ایجاد درخشندگی شبنم بر روی گونه های خود وازلین بزنید. آن را روی استخوان گونه بکشید تا پوستی طبیعی و شبنم‌دار داشته باشید. با این حال، اگر وازلین باعث ایجاد جوش در صورت شما می شود، از این نکته اجتناب کنید.
ایجاد درخشش شبنم بر روی صورت 
همچنین می توانید با
مخلوط کردن مرطوب کننده خود با کرم پودر، درخشش شبنمی ایجاد کنید. این کار به پوست صورت شما درخشندگی می بخشد. همچنین، می توانید با استفاده از هایلایتر یا روشن کننده در بالای استخوان گونه و روی استخوان ابرو، درست در زیر ابرو، درخشندگی خاصی داشته باشید.
خودتان رنگ لب بسازید
 می توانید
سایه چشم یا رژگونه را با وازلین یا برق لب شفاف مخلوط کنید تا رنگ لب خود را در خانه بسازید.
مات کردن رژ لب
 می توانید هر رژ لبی را با
پودر فیکس مات کنید. پس از زدن رژ لب، مقداری پودر روی رژ بزنید، این کار باعث می‌شود چربی اضافی آن گرفته شود و رژ لبتان مات شود
جلوگیری از پخش شدن رژ لب
 می توانید
هایلایتر یا کانسیلر را دور لب های خود بزنید. این کار از پخش شدن رژ لب جلوگیری می کند. همچنین می توانید برای جلوگیری از لکه دار شدن یا پخش شدن رژ لب از خط لب کم رنگ استفاده کنید. گزینه دیگر ست کردن آن با پودر فیکس است. 
ناخن ها را در یک کاسه یخ فرو کنید
 اگر می خواهید لاک ناخن شما
سریع خشک شود، می توانید ناخن های لاک زده خود را در یک کاسه آب سرد یخ فرو کنید تا سریعتر خشک شوند.
دندان های زرد را با زردچوبه سفید کنید
کمی پودر زردچوبه بردارید و کمی
روغن نارگیل به آن اضافه کنید تا خمیر شود. یک مسواک قدیمی را انتخاب کنید و دندان های خود را با این خمیر مسواک بزنید. اجازه دهید به مدت 5 تا 7 دقیقه روی دندان ها بماند و با آب معمولی بشویید و دوباره دندان های خود را با خمیر دندان معمولی مسواک بزنید. این موثرترین درمان برای مبارزه با میکروب ها و همچنین از بین بردن زردی دندان است.
وازلین برای رام کردن موهای وز شده
وازلین برای
اهداف زیبایی و مراقبت از پوست بسیار مفید است. و هنگامی که به دنبال یک درمان فوری برای موهای وز هستید، این بهترین و سریعترین درمانی است که می توانید پیدا کنید. به سادگی وازلین را روی رشته های وز شده بمالید تا نتایج فوری حاصل شود.
پاک کننده آرایش خانگی برای پاک کردن آرایش 
روغن نارگیل را به مدت 2 دقیقه
روی صورت ماساژ دهید. با دستمال مرطوب صورت را پاک کنید و سپس با شستشوی معمولی صورت را بشویید.
 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده