توصیه های آرایشگر ریحانا برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص در تابستان

ریحانا

توصیه های آرایشگر ریحانا برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص در تابستان بسیار به شما کمک خواهد کرد . در تمام طول سال، همه منتظر تابستان هستند، اما وقتی به آن می‌رسیم، متوجه می‌شویم که نمی‌دانیم با آرایش خود چه کنیم! و چگونه در ماه های گرم سال همچنان به پوستی بی عیب و نقص برسیم؟ خوشبختانه پریسیلا اونو، آرایشگر جهانی فنتی بیوتی، تمام نکات و ترفندها را دارد.
توصیه های آرایشگر ریحانا برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص در تابستان
پریسیلا اونو یک
متخصص برجسته در دنیای زیبایی است. او آرایشگر شخصی ریحانا و برند فنتی است و لبته گریم مگان تی استالیون، کالی اوچیس و لاتو را انجام داده است. حداقل می توان گفت، اونو قطعاً می داند که دارد چه کار می کند. بنابراین، چه کسی بهتر برای مشاوره در مورد یک میکاپ تابستانی عالی ؟برای دانستن توصیه های آرایشگر ریحانا برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص در تابستان با ما همراه باشید.

برند آرایشی ریحانا


مرطوب کردن، کلید اصلی
 اونو معتقد است که مرطوب کردن، کلید
دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص در تابستان است. او می گوید: "فکر می‌کنم مرطوب‌ کردن کلیدی است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند، "اوه، من نمی‌خواهم بیش از حد مرطوب کنم زیرا در طول روز چرب خواهم بود." اما در واقع، اگر پوست خود را از رطوبت محروم کنید، پوست شما به نوعی واکنش نشان می دهد و حتی چربی بیشتری تولید می کند.
روند زیبایی که او دوست دارد
وی می گوید :"من واقعاً
به پوست براق علاقه دارم. احساس می کنم از زمان قرنطینه این روند ترند بوده است؛ همه به پوست درخشان علاقه دارند. حدس می زنم "هر چه طبیعی تر، بهتر." بنابراین برای من، مثل این است که می خواهم ظاهر طبیعی را ایجاد کنم، طوری که پوست شما واقعی به نظر برسد، اما شما قطعاً از کرم پودر استفاده می‌کنید زیرا می خواهید تمام عیوب خود را بپوشانید، فقط آنها را به درستی محو ‌کنید. من واقعاً عاشق همه برندهای مختلف آرایشی هستم که با تمام فناوری های جدید خود وارد بازار می شوند، و فکر می کنم این موضوع صنعت زیبایی را قوی تر می کند. و این قدرت را به ما می دهد که جوری به نظر برسیم که آرایش نمی کنیم، اما در واقع آرایش کرده ایم."
بهترین توصیه برای دستیابی به خط لب عالی
اونو می گوید: "بهتر است با یک
دهان بسیار تمیز شروع کنیم. من عاشق استفاده از ماسک های لب و روغن های لب قبل از آرایش برای مرطوب کردن لب ها هستم تا واقعاً صاف شوند، اما باید مطمئن شوید همه اینها را قبل از میکاپ لب خوب پاک کنید. گاهی اوقات اگر حتی قبل از اینکه خط لب خود را بزنید، مقدار کمی از ماسک لب یا روغن لب باقی بماند، در همه جا می لغزد، خط لب ماندگاری نخواهد داشت.
"فقط آنها را پاک کنید و
دوباره آنها را مرطوب نکنید بگذارید کمی خشک شوند. سپس خط لب خود را انجام دهید، سپس برق لب خود را یا هر چیزی که می خواهید در مرکز آن بمالید. و سپس بیرون لب ، زمانی که کار لب تمام شده است، من دوست دارم کمی از فونداسیون را روی یک برس کوچک بردارم و فقط یک جورهایی لبه خط لب می زنم و اطراف را محو می کنم، به طوری که آن را کامل می کند، همچنین یک مانع ایجاد می کند تا خط لب شما در طول روز پخش شدگی نداشته باشد. این یک لایه محافظ است. بسیاری از مردم در مورد آن نمی دانند، اما این بزرگترین راز است: ما آن را لب معکوس می نامیم. 

 

میکاپ ریحانا


سه محصول زیبایی 
وی همچنین می گوید :"
من واقعا مرطوب کننده ها را دوست دارم، من عاشق مرطوب کردن پوست هستم. یکی از موارد مورد علاقه من در واقع یک مارک داروخانه، Cetaphil است. زیرا می توانم آن را روی همه افراد، حتی حساس ترین پوست ها استفاده کنم، که عالی است. من عاشق آن هستم. اسپری خشک Secret Deodorant Dry Spray در حال حاضر مورد استفاده من است، مخصوصاً تمام رایحه های جدیدی که آنها دارند و من عاشق آنها هستم. می توانم از آن برای خودم و همچنین مشتریانم استفاده کنم. این اسپری اپلیکاتور دارد، و قابلیت محافظت 48 ساعته از عرق و بو را دارد .بسیاری از مواقع، زمانی که با خودم و مشتریانم سر صحنه کار می کنم، واقعاً وقت نداریم به خانه برگردیم و دوش بگیریم، گاهی اوقات ما در حال کار کردن و رفتن به کارهای بعدی هستم. بنابراین من دوست دارم که این محافظت جلوگیری از بو را داشته باشد. و صادقانه بگویم، آنها بوی خوبی هم دارند، و چه چیز در تابستان بهتر از بوی خوب و خوشبو است.
من همچنین
عاشق پودرهای بدون رنگ هستم؛ فنتی یکی دارد. اساساً این پودری است که می‌توانید در طول روز بدون آرایش بیشتر به پوست‌تان بزنید. زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد در طول روز کیکی به نظر برسد ما فقط می‌خواهیم آن را مصرف کنیم تا درخشش و روغن را از بین ببریم پودر بدون رنگ بهترین گزینه است. بنابراین اساسا برای هر کسی مناسب است."
 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده