آموزش آرایش چشم روباهی | میکاپ چشم روباهی | خط چشم روباهی

آموزش آرایش چشم روباهی

آموزش آرایش چشم روباهی را برایتان به ارمغان آورده ایم که این روزها بسیار ترند شده است و طرفداران زیادی دارد.همانطور که از نام آرایش چشم روباهی مشخص است، این سبک آرایش از شکل چشم های روباه الهام گرفته شده است. میکاپ چشم روباهی خیلی سخت نیست و می توانید از انواع رنگ ها در آن استفاده کنید.
آموزش آرایش چشم روباهی
 اگرچه روندهای زیبایی بسیار زیادی وجود دارد اما، این
روند خاص در زمان های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل محبوبیت میکاپ چشم روباهی این است که برای انواع پوست مناسب است و ظاهری منحصر به فرد می بخشد. اگر شما هم علاقه مند به میکاپ چشم روباهی هستید برای آموزش آرایش چشم روباهی با ما همراه شوید.

 

آرایش چشم روباهی


میکاپ چشم روباهی 
در این سبک از آرایش،
چشم ها حالت کشیده و زاویه دار پیدا میکنند به گونه ای که انتهای چشم به سمت بالا کشیده شده و ظاهر فوق العاده جذابی به چشم ها می دهد. در این سبک از ارایش، تاکید بر روی گوشه خارجی و گوشه داخلی چشم است و همین موضوع موجب می شود تا چشم ها فوق العاده کشیده تر دیده بشوند.

 

آرایش چشم روباهی


برای اینکه آرایش چشم روباهی زیبا داشته باشید، با کشیدن خط چشم روی خط مژه بالایی خود شروع کنید. برای این کار می توانید از خط چشم مایع یا مدادی استفاده کنید. در مرحله بعد، یک لایه ریمل سنگین به مژه های بالایی خود بزنید. مراقب باشید که آنها به نچسبند وگرنه روباه به نظر نخواهند رسید!

 

خط چشم روباهی


اگر خیلی در کشیدن خط چشم مهارت ندارید دو نقطه را در جایی که معمولاً چین دارید بکشید و سپس آنها را با حرکتی به سمت بالا وصل کنید. برای اینکه مطمئن شوید آرایش چشم شما ماندگاری دارد، پس از استفاده از کرم پودر زیر چشم را با پودر بپوشانید و بعد خط چشم بکشید تا پخش نشود و در عین حال همه چیز طبیعی به نظر برسد!

 

خط چشم فاکسی


کشیدن خط چشم را از گوشه داخلی چشم شروع کنید. با خط چشم مشکی و باریک، گوشه داخلی چشم را به شکل زاویه دار بکشید. سپس، یک خط باریک، بلند و به سمت بالا در گوشه خارجی چشم بکشید این خط را به شکل مثلثی تا نزدیکی یک سوم داخلی پلک ادامه بدهید و قسمت مثلثی را با خط چشم،پر کنید تا حالت تیره و زیبایی در گوشه خارجی چشم ایجاد شود. برای جذاب تر شدن خط چشم میتونید خطی بسیار باریک و ظریف را هم در امتداد خط مژه بکشید تا خط چشم از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشم ادامه داشته باشد.

 

آرایش چشم روباهی با استفاده از سایه چشم


آرایش چشم روباهی با استفاده از سایه چشم
ابتدا یک سایه چشم
تیره تر از رنگ پوست را بر روی بالای چین پلک (قسمتی که بعد از باز کردن چشم یک چین یا خط ایجاد میشود) بزنید تا عمق که سایه ملایمی در بالای چشم ها ایجاد شود. سپس مقداری از سایه رنگ روشن تر را به قسمت داخلی چشم ها بزنید تا چشم ها باز تر و درشت تر به نظر برسند. سپس با استفاده از سایه چشم تیره تر و یک برس سر صاف و مسطح، حالت دنباله دار و کشیده ای را برای قسمت بیرونی چشم بکشید. باید قسمت داخلی چشم را هم با سایه تیره و به شکل زاویه دار بکشید تا حالت چشم روباهی جذابی برای چشم ها به وجود آید.

 

چشم روباهی


آرایش چشم روباهی مناسب چه کسانی است؟
آرایش
چشم روباهی یا فاکسی سبکی است که برای داشتن حس خوبی به آن نیاز دارید. اما برای همه مناسب نیست. اگر در زمینه آرایش مبتدی هستید یا تجربه زیادی در امتحان سبک های مختلف آرایش چشم ندارید، آرایش چشم روباهی چالشی دلهره آور خواهد بود.

 

میکاپ چشم روباهی

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده