ایده های جذاب آرایش با خط لب مشکی | نحوه کشیدن خط لب سیاه

آرایش با خط لب مشکی


ایده های جذاب آرایش با خط لب مشکی شاید برای همه هیجان انگیز نباشد اما برای افرادی که به دنبال آرایش خاص هستند نحوه کشیدن خط لب سیاه بسیار مهم است.


ایده های جذاب آرایش با خط لب مشکی


همه عاشق یک لحظه خط چشم مشکی پررنگ هستند، اما این روند زمانی که روی لب ها استفاده می شود به همان اندازه تاثیرگذار است. این روند در دهه 90 میلادی بسیار محبوب بود، اما هنوز هم طرفداران خاص خود دارد و روش‌های مدرنی برای خط لب و رژلب  مشکی بر روی لب‌ها وجود دارد که جسورانه و خلاقانه به‌نظر می‌رسد.برای اینکه بدانید ایده های جذاب آرایش با خط لب مشکی چیست و نحوه کشیدن خط لب سیاه چگونه است با ما همراه شوید.

 

لب های براق با خط لب مشکی

 

آرایش گوتیک


برای حداکثر کنتراست، فضای داخل خط لب مشکی را تمیز و طبیعی نگه دارید. برق لب بزنید و درخشندگی را به لب ها اضافه کنید یک خط چشم مشکی هم آرایش شما را تکمیل خواهد کرد.


خط لب مشکی با رژ بنفش

 

آرایش گوت‌


برای اینکه این روند را با الهام از گوت‌ها نشان دهید، با استفاده از آستر مشکی همراه با رنگ‌های بنفش و قرمز، یک لبه مشکی ایجاد و به سمت داخل با بنفش پر کنید با یک خط لب و رژ را در هم محو کنید و یک دست ترکیب کنید .


لب های آتشین قرمز با خط لب مشکی

 

خط لب سیاه


یک رژ قرمز پررنگ را با خط مشکی ست کنید تا لبی با تاثیر بالا داشته باشید. می توانید برای تکمیل آرایش سایه قرمز و خط چشم مشکی بزنید.


خط لب سیاه محو شده

 

خط لب سیاه


این خط لب مشکی کاملاً مشخص با رژ لب که با دقت در مرکز لب‌ها محو شده است، به رنگ صورتی گرم و محو می‌شود. با مقداری برق لب آرایش لب رویایی به پایان برسانید.


لبه‌هایی با خط مشکی و برق لب

 

 آرایش با خط لب مشکی


این لب‌های جسورانه مناسب برای آرایش شب است، خط لب مشکی فوق‌العاده نازک را با برق لب تیره و درخشان ست کنید. نتیجه به طرز جالبی شیک است.

 

لب های مشکی با سایه های قرمز و خط چشم گرافیکی

 

خط لب سیاه

 

برای این لب ، به سه رنگ لب متمایز نیاز دارید: مشکی، قرمز مایل به قهوه  ای  و گیلاسی . سه لایه را با تمرکز از بیرون به داخل، اول با مشکی خطوط لب را مشخص کنید و رنگ قرمز مایل به قهوه ای و سپس گیلاسی را در داخل بمالید. با یک خط چشم گرافیکی آرایش خود را خاص تر کنید.


خط چشم گرافیکی و لب مشکی

 

لب مشکی  آمبره


این آرایش یک لب مشکی  آمبره دارد. خط لب مشکی بکشید و یک لکه صورتی روشن در مرکز لب پایین اضافه کنید و همه را مخلوط کنید تا یک لکه یکپارچه ایجاد کنید. میتوانید انواع خط چشم گرافیکی را با این لب ست کنید.


لب برنز مات شده

 

 رژ  برنز مات


خط لب مشکی با رژ  برنز مات محو می‌شوند. و یک لب زیبا را خلق می کنند این ارایش لب مخصوصا برای پوست های تیره بسیار زیباست .


لب های مشکی دودی

 

لب های مشکی دودی


با چشم‌های مشکی دودی و لب‌های مشکی ساتن به استقبال این روند بروید. با کمی رژگونه صورتی کنتراست ایجاب کنید و ظاهری جذاب به وجود آورید مخصوصا برای میهمانی های خاص این میکاپ بسیار جالب و رمز آلود است.

 

لب ها و چشم های زرد و مشکی 

 

لب ها و چشم های زرد و مشکی


اگر می‌خواهید واقعاً با جسارت در یک دورهمی با مهمانی خاص شرکت کنید، خط مشکی را با یک رنگ متضاد (مانند زرد) ست کنید و از خطوط گرافیکی برای برجسته تر کردن لب‌های خود استفاده کنید.
 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده