نحوه استفاده از اسپری فیکس برای آرایش طولانی مدت

نحوه استفاده از اسپری فیکس

نحوه استفاده از اسپری فیکس برای آرایش طولانی مدت بسیار مهم است . در واقع  اگر می خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند یکسری نکات را باید رعایت کنید!
نحوه استفاده از اسپری فیکس برای آرایش طولانی مدت
اسپری تنظیم کننده آرایش یا همان اسپری فیکس یک محلول مه پاش است که قبل و بعد از آرایش روی صورت خود می پاشید.
یک اسپری خوب می تواند آرایش شما را بدون دردسر ثابت کند. 
با صرف ساعت ها برای آرایش کار تمام نمی شود. حفظ آرایش دست نخورده داستان دیگری است. با این حال، اگر بدانید که چگونه از اسپری فیکس به درستی استفاده کنید، می توانید ظاهر خود را طولانی مدت نگه دارید. برای اینکه بدانید نحوه استفاده از اسپری فیکس برای آرایش طولانی مدت چگونه است با ما همراه شوید.
اسپری فیکس چیست؟
اسپری فیکس چیزی است که پس از اتمام آرایش خود به تمام صورت و ناحیه دکلته اسپری می کنید. حال، اسپری فیکس چه کار می کند؟ آرایش را برای ساعت‌های طولانی روی صورت شما نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد سر بخورد، حرکت کند، ذوب شود یا محو شود. شما
همچنین می توانید آن را به عنوان یک آماده سازی قبل از برنامه آرایش استفاده کنید.
این اسپری فیکس می تواند انواع مختلفی داشته باشد. برخی از اسپری های فیکس بر پایه آب هستند. آنها پوست شما را هیدراته می کنند و از پوسته پوسته شدن آرایش شما جلوگیری می کنند. برخی از اسپری ها حاوی مواد مراقبت از پوست مانند اسید هیالورونیک برای پوست های خشک یا مواد بدون چربی برای پوست های چرب هستند. برخی از افراد اسپری فیکس مات را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر اسپری شبنم را دوست دارند.
اسپری‌های تنظیم کننده در ابتدا برای صنعت سینما تولید شد تا آرایش بازیگران در فیلم‌ها و تئاترها را حفظ کند.
نحوه انتخاب اسپری فیکس مناسب
همه ما می دانیم که اسپری فیکس برای حفظ آرایش شما برای مدت طولانی ضروری است. انتخاب اسپری تکمیل آرایش مناسب ممکن است دشوار باشد زیرا طیف گسترده ای از گزینه های موجود در بازار وجود دارد. بسیاری از ما حتی استفاده از اسپری ها را به عنوان یک محصول اجباری در روتین آرایش خود در نظر نمی گیریم.
وقتی که اسپری موها مدل موهای شما را دست نخورده نگه می‌دارد یا پوشش بالای لاک باعث ماندگاری بیشتر لاک شما می‌شود. اسپری فیکس هم موجب ماندگاری آرایش می شود.
اگر پوست خشکی دارید، به دنبال اسپری باشید که اثرات مرطوب کنندگی و ظاهری شبنم‌دار را به شما بدهد. این گونه اسپری ها به شما یک لایه آبرسانی می بخشد و از گچی شدن جلوگیری می کند.
برخی از اسپری های تنظیم کننده رایحه قوی دارند. قبل از خرید محصول، بررسی کنید که آیا رایحه آن را دوست دارید یا خیر.
یک اسپری مات و سبک وزن و غیر چسبنده برای افرادی که پوست چرب، معمولی یا مختلط دارند، بهترین عملکرد را دارد.
نحوه استفاده از اسپری فیکس

1. صورت خود را با یک شستشوی ملایم صورت بشویید
قبل از شروع روتین زیبایی، صورت خود را با یک شستشوی ملایم صورت بشویید. شستشوی صورت به شما کمک می کند تمام آلودگی ها و آلودگی های چسبیده به پوست را از بین ببرید. صورت خود را با آب مرطوب کنید، یک شوینده مناسب برای نوع پوست خود بگیرید، آن را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید و آن را کاملا بشویید. صورت خود را با حرکات ضربه زدن و حوله های یکبار مصرف خشک کنید.
2. از مرطوب کننده استفاده کنید
مرحله مهم بعدی استفاده از یک مرطوب کننده سبک است. یک مرطوب کننده تمام خشکی و لکه های پوست شما را از بین می برد. پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند و بافت آن را یکدست می کند. اگر نمی خواهید از مرطوب کننده استفاده کنید، ژل آلوئه ورا یک جایگزین عالی است. با این حال، فقط در تابستان کار می کند و با همه انواع آرایش قابل استفاده نیست.
3. پرایمر ضروری است
ما اغلب قبل از شروع آرایش خود اهمیت پرایمر را فراموش می کنیم. پرایمر با ایجاد پایه ای صاف و یکدست پوست شما را آماده می کند. اگر پوست چرب دارید از پرایمر مات و اگر پوست خشکی دارید از پرایمر شبنم دار استفاده کنید. اگر نمی خواهید از پرایمر با پایه کرمی استفاده کنید، می توانید اسپری پرایمر را انتخاب کنید.
4. از کانسیلر استفاده کنید
حتما در مورد رنگ های مختلف کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ موجود در بازار گیج شده اید. اصلاح کننده های رنگ برای پنهان کردن لکه ها و رنگدانه های روی پوست شما استفاده می شود. برای مخفی کردن قرمزی، از یک اصلاح کننده رنگ سبز، برای مراقبت از لکه های آبی یا بنفش رنگ زرد، و برای پنهان کردن حلقه های تیره روی رنگ های مختلف پوست، از نارنجی و هلویی استفاده کنید.
نقاطی را که باید رنگ را اصلاح کنید روی صورت خود مشخص کنید، با استفاده از رنگ مورد نظر خود آن قسمت ها را نقطه گذاری کنید و با استفاده از اسفنج آرایشی یا نوک انگشت آن را با هم ترکیب کنید.

5.  استفاده از کرم پودر
فونداسیون یک محصول آرایشی ضروری است. کرم پودر مناسب با پوشش روشن، متوسط را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. از یک اسفنج آرایشی یا برس سیلیکونی استفاده کنید تا با حرکات دایره ای یا بسته به نوع برس آن را روی پوست خود ترکیب کرده و پوشش دلخواه را به دست آورید.
همچنین می توانید قبل از استفاده از فونداسیون، مقداری اسپری فیکس بپاشید. این به ماندگاری آرایش برای مدت طولانی تری کمک می کند.

6. از ریمل حجیم استفاده کنید
یک ریمل حجم دهنده باعث می شود مژه های شما پرپشت به نظر برسند. ریمل را روی مژه های بالا و پایین بکشید تا چشمانتان چشمگیر به نظر برسد.
7. کمی رنگ بر روی لب های خود بزنید
می‌توانید با لب‌هایتان پررنگ شوید یا از رژ لب نود برای تکمیل ظاهر استفاده کنید. قبل از زدن رژ لب از بالم لب استفاده کنید. این کار لب های شما را صاف و لطیف می کند.
8. زمان استفاده از اسپری فیکس فرا رسیده است
در نهایت، وقتی تمام مراحل را تمام کردید، ظاهر خود را با اسپری کردن در تمام صورت خود با حرکات "X" و "T" تنظیم کنید. این کار باعث می شود آرایش شما در تمام طول روز ماندگار شود.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده