میکاپ با لباس مشکی | بهترین آرایش مناسب برای لباس مشکی

میکاپ با لباس مشکی

میکاپ با لباس مشکی بسیار مهم است زیرا به جرات می توان گفت که با توجه به روند فعلی، همه دوست دارند در لباس های مشکی ظاهر شوند. داشتن آرایش مناسب بخش مهمی از به رخ کشیدن لباس مشکی است.
میکاپ با لباس مشکی
برای تمام فصول سال لباس مشکی فوق العاده شیک است و برای تمام سنین مناسب است . همچنین برای هر نوع مجاس و مهمانی مورد استفاده است و میکاپ با لباس مشکی هم یک موضوع بسیار مهم است زیرا به دیده شدن ظاهر شما کمک فراوانی می کند. پس با ما همراه باشید تا بهترین آرایش مناسب برای لباس مشکی را برایتان شرح دهیم. حتی اگر لوازم آرایش کافی ندارید؟ نگران نباشید! همه ایده های ما ساده و آسان برای اجرا هستند.


میکاپ چشم گربه ای و رژ قرمز با لباس مشکی

 

میکاپ چشم گربه ای


تصور کنید با یک لباس مشکی بلند وارد یک رویداد خانوادگی یا دوستانه می شوید. همه نگاه ها به شما خواهد بود.می توانید با چشم گربه ای ظاهری بسیار چشمگیر به خود بدهید. از یک شابلون استفاده کنید و دو بال خط چشم را با بکشید یا برای مبتدیان از استمپ خط چشمی توانید استفاده کنید.
مطمئن شوید که از یک محصول ضد آب و ماندگار استفاده می کنید در غیر این صورت آرایش چشم شما برای لباس مشکی خراب می شود.
چشم های گربه ای را می توان به زیبایی با لب های قرمز تند ست کرد. 


گونه های صورتی 

 

آرایش صورتی


وقتی لباسی با رنگ تیره می پوشید، همیشه آن را با آرایش جذاب با رنگ روشن ست کنید. به خصوص پوشیدن لباس مشکی همیشه نیاز به رنگ صورتی روشن دارد.
می‌توانید با برجسته کردن گونه‌های صورتی جلوه زیبایی ایجاد کنید.درخشش بیش از حد استفاده نکنید، به جای آن یک هایلایتر بر پایه کرم داشته باشید که پوست شما را خیلی خشن نشان ندهد. 
برای تکمیل این ایده‌ آرایشی برای لباس‌های مشکی، توصیه می‌کنیم موهایتان را باز کنید و جلوه‌ای جذاب بدهید.

 

دو چشم بالدار

 

خط چشم بالدار


در بیشتر موارد، لباس مشکی شما نیاز به ظاهر مینیمال دارد. و برای این کار، آرایش بالدار را برای لباس های مشکی امتحان کنید.


بدون آرایش اما با سایه آبی

 

سایه آبی


ظاهر بدون آرایش اساساً برای منحرف کردن توجه از چهره کیکی شده و تلاش برای ایجاد یک ظاهرمنحصر به فرد است. و به این معنی نیست که آرایش ندارید.
مطمئن شوید که پوست شما هیدراته و مرطوب و براق است. می توانید براقیت ملایم را با هایلایتر کروم متالیک به نقاط بلند صورت خود اضافه کنید. 
می توانید سه ایده برای سایه چشم آبی ایجاد کنید: I) شما می توانید ظاهر دودی آبی غبارآلود را با هم ترکیب کنید. II) آن را رنگ کنید و ظاهری کرمی و براق آبی به آن بدهید. III) اگر بر ضربات روی پلک‌های خود تسلط دارید، سایه ای متحول کننده بزنید.


سایه قو سیاه

 

سایه قو سیاه


اگر لباس گران قیمتی به تن دارید، یک سایه و خط چشم سیاه و سفید به نام نگاه قو سیاه را معرفی می کنیم. 


آرایش آکوا

 

آرایش آکوا


سایه چشم آبی اقیانوسی برای لباس مشکی آنقدر ایده قدرتمندی است که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.
قبل از اینکه سایه های آبی آبی را روی پلک های خود بکشید، باید از یک خط مشکی مدادی برای قاب چشم های زیبای خود استفاده کنید. این ترکیب سایه چشم آبی قطعا جایگزین عجیبی برای چشم های دودی معمولی است.


نارنجی پر جنب و جوش 

 

میکاپ نارنجی


برای کسانی که جنب و جوش را تحسین می کنند، لب های نارنجی و سایه چشم برای یک لباس مشکی مناسب است. برای ایجاد تفاوت می توانید از سایه های نارنجی متنوع از جمله رنگ های مات نود استفاده کنید.


لب قرمز 

 

آرایش قرمز 


رنگ قرمز می تواند جذابیت هر لباس مشکی را افزایش دهد. با این حال، حتما رنگ قرمزی، را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. از یک خط لب مشابه قرمز استفاده کنید تا ظاهری یکنواخت به لب‌هایتان بدهد.


آرایش طبیعی طلایی 

 

آرایش طبیعی طلایی 

آرایش طبیعی طلایی 


برای هر گردهمایی روزانه، آرایش طبیعی طلایی برای لباس مشکی هرگز خسته کننده نخواهد بود. رنگ های نود را روی استخوان گونه و لب های خود اعمال کنید تا آن را به ظاهری لبه دار تبدیل کند.اما بخش جادویی مربوط به زدن ته رنگ برنز به نقاط بلند صورت است. با استفاده از زیورآلات کریستالی این ظاهر را شعله ورتر کنید.یکی دیگر از نکات مثبت این آرایش  این است که از همه جهات صورت شما به‌طور فعال فتوژنیک به نظر می‌رسد.


درخشش نقره‌ای 

 

میکاپ نقره‌ای 

میکاپ نقره‌ای 


آیا می خواهید یک سبک چشم رسا ایجاد کنید؟ این سایه چشم برای لباس مشکی یک ایده حرفه ای است در نزدیکی پلک‌هایتان از درخشش نقره‌ای استفاده کنید و با ترکیب کردن رنگ‌های تیره با برس چشم، ظاهر چشم را بیشتر تشدید کنید.
از لنزهای آبی یا خاکستری برای تاثیرگذاری جذاب استفاده کنید. رنگ های نود لب یا رنگ های شفاف به همان اندازه با ظاهر زیبا مطابقت دارند.


میکاپ نود برای مشکی رسمی

 

میکاپ نود برای مشکی رسمی

 

میکاپ نود برای مشکی رسمی


کلید هر میکاپ نود این است که پوست شما به درستی هیدراته شود. بنابراین، قبل از مرطوب کردن صورت، از شستشوی صورت استفاده کنید و صورت خود را کاملا تمیز کنید.
مرحله سوم، پنهان کردن منافذ و صاف کردن پوست، استفاده از پرایمر مناسب است. هنگامی که یک پایه بی عیب و نقص ایجاد کردید، مرحله بعدی در مورد یکنواخت شدن با یک زیرسازی شبنم است. از سایه های ملایم چشم استفاده کنید. و با رنگ های کرمی رژ لب به پایان برسانید.


شکوفه های گیلاس زیر آسمان شب

 

میکاپ مجلسی مشکی پولک دار


هنگامی که شما یک لباس مجلسی مشکی پولک دار می پوشید، نیاز به آرایشی شیک دارید. با استفاده از سایه چشم براق بنفش با لب های هلویی، ظاهری افسانه ای ایجاد کنید.
شما می توانید سایه چشم فلزی بنفش را برای متمایز شدن از سایر افراد انتخاب کنید یا سایه چشم را کاملا مات نگه دارید .

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده