آرایش های ترند کره ای  | ترندهای K-beauty سال 2023

آرایش های ترند کره ای

آرایش های ترند کره ای این روزها نه تنها در کره بلکه در کل دنیا طرفدار دارند.  وقتی صحبت از روندهای زیبایی به میان می آید، کره ای ها همیشه ده قدم جلوتر هستند.
آرایش های ترند کره ای  
در چند سال گذشته، کره ای ها جدا از اینکه کی پاپ و درام های کی را به ارمغان آوردند، صنعت زیبایی را نیز با روتین مراقبت از پوست 10 مرحله ای، موسین حلزون، و جینسینگ پوست متحول کردند.

ترندهای K-beauty سال 2023
پوست شیشه ای کره ای صاف و بدون لک همیشه محبوب است، این ترند با ایده های آرایشی تازه و ظاهری عجیب و غریب در حال تکامل و به روز رسانی است. حالا که در نیمه راه سال 2023 هستیم، ترندهایی وجود دارد که بسیار افزایش یافته است.

 

آرایش های ترند کره ای


رژگونه کاراملی: جذابیت زیبایی طبیعی
تکنیک رژگونه کاراملی شامل ترکیبی ظریف است و رنگ ملایمی را روی گونه ها ایجاد می کند که ویژگی های طبیعی را بدون غلبه بر آنها افزایش می دهد.
گروه دخترانه K-Pop با آرایش ساده خود، درخشش جوانی را پذیرفتند، که الهام بخش چندین ترند TikTok بود. الفیه جوهر، میکاپ آرتیست حرفه ای می گوید: "این ترند با هدف دستیابی به ظاهری درخشان و آفتاب زده است، به گونه ای که گویی درخشش ملایم تابستانی فرد را لمس کرده است." این تکنیک شامل کاربرد و ترکیب ظریف است، و یک رنگ ملایم روی گونه‌ها ایجاد می‌کند که ویژگی‌های طبیعی را بدون غلبه بر گونه‌ها افزایش می‌دهد. می توانید این کار را با یک برنز مات، یا یک رژگونه قهوه ای روشن با ته رنگ گرم، که خیلی قرمز و نارنجی نیست به دست آورید.
رنگ نود ظاهر شما را با درخشش برجسته می کند و بر "ظاهر طبیعی" تأکید می کند. الفیه می گوید «این ترند روی رنگ‌های گرم و خاکی تمرکز دارد که می‌تواند انواع پوست را تکمیل کند. "این رویکرد به دنبال پذیرش فردیت و جشن گرفتن ظرافت طبیعی است."
آینده نگر باشید
اگر می خواهید «همه چیز» را انجام دهید، خوب پس، ظاهر آینده نگر را تجربه کنید، مانند لیزا ازگروه بلک پینک. این ظاهر در نمایش محبوب آمریکایی Euphoria نیز دیده شد. الیفه جوهر می گوید: «این روند خلاقیت و بیان را تشویق می‌کند، زیرا این آرایش با رنگ‌های زنده، پرداخت‌های هولوگرافیک و طرح‌های خارج از این دنیا انجام می شود.» می توانید خط چشم نئون، سایه چشم درخشان، جواهرات منحصر به فرد و رنگ های روشن را امتحان کنید تا لب هایتان شبیه به سال 2050 باشند.
هیچ قانونی برای این روند وجود ندارد. در عوض، به شما این امکان را می دهد که از مرزهای آرایش سنتی رها شوید. 

 

آرایش های ترند کره ای


مژه درهم و برهم: در آغوش گرفتن کمال ناقص
به جای تلاش برای داشتن مژه های کاملاً مشخص، می توانید آنها را به هم بچسبانید تا جلوه ای حجیم و پررنگ داشته باشید.
این کار خیلی بهتر از آن چیزی است که به نظر می رسد قبلاً، مژه‌های پرپشت نشان‌دهنده ریمل ضعیف یا فردی بود که نسبت به استفاده از آن هیجان‌زده شده بود. اما در این روند همه چیز در مورد جشن گرفتن زیبایی نقص است. به جای تلاش برای مژه های کاملاً مشخص، می توانید آنها را برای جلوه ای حجیم و پررنگ به هم بچسبانید. برای شروع، بررسی کنید که ریمل شما در شرایط خوبی باشد و خشک و پوسته پوسته نباشد.
جوهر می گوید: «این سبک آوانگارد ظاهری چشمگیر و تند ایجاد می کند و بدون زحمت توجه را به چشم ها جلب می کند. به سراغ فرمول های تیره تر و ضخیم تر بروید و مژه های خود را لایه لایه بپوشانید. برای رسیدن به این ظاهر، برس ریمل باید به صورت افقی کشیده شود، مژه ها را به سمت بالا کشیده و از ریشه تا نوک آن ها را بپوشاند. با استفاده از نوک برس، ریمل را روی مژه ها بکشید و آنها را با هم دسته کنید. این کار کمک می کند تا آن نگاه "چشم درشت" را به دست آورید.

 

آرایش های ترند کره ای


حالت ابروی پردار: مشخص و در عین حال نرم
موهای ابرو را برس بزنید و به سمت بالا پر کنید و در عین حال با مداد خطوطی ایجاد کنید.جوهر می‌گوید: ظاهر ابروی پردار به دنبال ایجاد تعادل کامل بین نرمی و شفافیت است. برخلاف ابروهای تیز و به شدت کشیده گذشته، این روند تلاش می‌کند تا به ابروهایی طبیعی و پرپشتی دست یابد که ظاهر پرهای ظریف را تقلید کند. در نتیجه، خود را با ابروهایی می‌بینید که به زیبایی صورت را قاب می‌کنند و ظاهری طبیعی از پیچیدگی به شما می‌دهند.
با استفاده از مداد ، حرکت های پردار را به سمت بالا ادامه دهید تا ابروهای شما آن حالت را پیدا کنند. در نهایت، ژل ابرو بزنید.

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده