راهنمای آرایش پوست سبزه و زیتونی  | نحوه آرایش پوست زیتونی 

آرایش پوست سبزه و زیتونی

راهنمای آرایش پوست سبزه و زیتونی  برای کسانی که این رنگ پوست را دارند بسیار کاربردی است .شما برای داشتن یک میکاپ زیبا باید بدانید کدام رنگ ها و لوازم آرایشی به طور موثری ته رنگ زیتونی و سبزه را صاف و تکمیل می کنند.
نحوه آرایش پوست زیتونی
آرایش پوست زیتونی می تواند مشکل باشد. مردم اغلب آن را با رنگ خنثی اشتباه می گیرند. اما پوست زیتونی ترکیبی از رنگ های ظریف زرد، سبز و خاکستری است. به همین دلیل است که پیدا کردن رنگ مناسب آرایشی که مکمل پوست باشد، بسیار سخت است.
اگر در پیدا کردن آرایش مناسب برای پوست زیتونی و سبزه خود مشکل دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما راهنمای آرایش پوست سبزه و زیتونیرا برایتان آورده ایم با ما همراه باشید.  
چگونه می توان تشخیص داد که رنگ پوست سبزه و زیتونی دارید؟
ته رنگ پوست، رنگ ظریف زیر پوست شماست. سه نوع ته رنگ وجود دارد سرد، گرم و خنثی. افرادی که ته رنگ سرد دارند، رنگ های صورتی، قرمز یا آبی دارند. فردی با ته رنگ گرم ممکن است ته رنگ طلایی، هلویی یا زرد داشته باشد. ته رنگ خنثی تعادلی بین دو ته رنگ گرم و سرد است.
با این حال، برخی از افراد هیچ یک از این سه رنگ را ندارند. آنها ممکن است رنگ پوست زیتونی با کمی رنگ های زرد و خاکستری مایل به سبز با ته رنگ خنثی داشته باشند. می توانید برای تعیین اینکه آیا رنگ پوست زیتونی دارید، چند آزمایش انجام دهید.
رنگ پوست زیتونی با انواع پوست فیتزپاتریک III، IV و V مرتبط است. افرادی که رنگ پوست زیتونی روشن دارند نسبت به افرادی که رنگ پوست روشن دارند، راحت تر برنزه می شوند.

1. تست حوله
یک حوله سفید را روی صورت خود نگه دارید و سپس یک حوله مایل به سفید را بررسی کنید که کدام یک با پوست شما سازگار است. اگر حوله سفید بیشتر به شما می آید، ته رنگی گرم یا زیتونی دارید و اگر حوله مایل به سفید به پوست شما می آید، ته رنگ سردی دارید. و اگر هر دو حوله به پوست شما می‌آیند، ته رنگی خنثی دارید.
2. آزمایش ورید
به رگ های مچ دست خود نگاه کنید و رنگ آنها را مشخص کنید. افرادی که ته رنگ سرد و گرم دارند به ترتیب رگ های آبی و سبز دارند. افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند رگ مشخصی به رنگ آبی یا سبز ندارند.
3. آزمون طلا و جواهر
اگر رنگ پوست زیتونی دارید، هم با جواهرات نقره و هم طلا ظاهر خوبی خواهید داشت. با این حال، جواهرات پاستلی ممکن است با رنگ پوست زیتونی مناسب نباشند.
نکته برای تعیین رنگ پوست زیتونی و سبزه
اگر کرم پودر، رنگ زرد یا صورتی روی پوست شما باقی می گذارد، رنگ پوست زیتونی دارید.
اگر رژ لب‌های روشن و پاستلی رنگ پوست شما را تکمیل نمی‌کنند، رنگ پوست زیتونی دارید.
مزایای داشتن رنگ پوست سبزه زیتونی
ناامید نباشید. رنگ پوست زیتونی منحصر به فرد و زیبا است و با فواید خود همراه است.
رنگ های نقره ای و طلایی در رنگ پوست زیتونی خوب به نظر می رسند .
افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند معمولاً پوست چرب دارند، یعنی از خشکی و پیری زودرس محافظت می شود.
پوست زیتونی به دلیل ظاهر طبیعی و درخشانش مورد تحسین قرار می گیرد. 
معایب پوست زیتونی
پوست زیتونی به راحتی برنزه می شود.
مستعد هیپرپیگمانتاسیون است.
اما خبر خوب این است که با یک روال مراقبت از پوست به راحتی می توان تمام این معایب را مدیریت کرد. پیدا کردن آرایش مناسب برای رنگ پوست زیتونی آسان است اگر نکات مناسب را بدانید. 
راهنمای آرایش پوست سبزه و زیتونی  

1. زیرسازی برای پوست زیتونی و سبزه
اکثر فونداسیون های تجاری برای ته رنگ های سرد، گرم و خنثی فرموله شده اند. با این حال، پوست زیتونی می‌تواند از فونداسیون‌هایی استفاده کند که برای ته رنگ‌های خنثی هستند. 
2. رژگونه برای پوست زیتونی
رژگونه های هلویی، صورتی، برنز و براق روی پوست زیتونی زیبا به نظر می رسند. از استفاده از رژگونه های رنگ پریده، با رنگ های سرد و سایه های پاستلی خودداری کنید زیرا ممکن است رنگ مایل به سبزی به پوست شما بدهند.
3. هایلایتر برای رنگ پوست زیتونی
انتخاب هایلایتر مناسب برای رنگ پوست زیتونی و سبزه دشوار است. هایلایتر کم رنگ ممکن است شما را خجالتی یا گچی نشان دهد. هنگام انتخاب هایلایتر، از سایه هایی که خیلی کم رنگ به نظر می رسند و رنگ طلایی دارند، اجتناب کنید.

 

رژ لب برای رنگ پوست زیتونی


4. رژ لب برای رنگ پوست زیتونی
به دنبال رنگ هایی برای رژ باشید که به تعادل رنگ سبز پوست شما کمک کند. رژ لب های توتی و قهوه ای در رنگ پوست زیتونی زیبا و پر جنب و جوش به نظر می رسند. 
اگر از طرفداران رژ لب های نود هستید، به سراغ رنگ های نود مایل به قهوه ای بروید و از رژلب های نود صورتی اجتناب کنید.
برای رژ لب های قرمز، ته رنگ نارنجی یا زرد انتخاب کنید و از رنگ های با ته رنگ آبی اجتناب کنید.

5. سایه چشم برای رنگ پوست زیتونی و سبزه
سایه چشم با رنگ های طلایی و برنز برای رنگ پوست زیتونی عالی است. اگر می‌خواهید ظاهری دودی داشته باشید، می‌توانید از سایه‌های آبی تیره و بنفش استفاده کنید. می توانید از ریمل برای حجم دادن و شفافیت مژه های خود استفاده کنید.

 

سایه چشم برای رنگ پوست زیتونی و سبزه


نکات آرایشی برای رنگ پوست زیتونی و سبزه
افراد مشهوری مانند زوئی کراویتز، مگان مارکل، ونسا هاجنز و سلما هایک رنگ پوست زیتونی دارند.

ابروهای پررنگ و تیره ممکن است توجه را از چهره شما دور کند. رنگ ابرو خاکستری یا قهوه ای را انتخاب کنید تا ظریف بماند.
از برنز زدن صورت خود اجتناب کنید. رنگ پوست زیتونی خاصیت برنزه شدن طبیعی دارد و برنزه کننده ممکن است چهره شما را آفتاب سوخته نشان دهد.
چشم های خود را با خط چشم مشکی یا قهوه ای یا خط بکشید. این رنگ ها چشمان شما را درخشان می کند. از آسترهای روشن در رنگ هایی مانند سبز و آبی اجتناب کنید.
نحوه انتخاب آرایش مناسب برای پوست زیتونی
افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند معمولاً ته رنگ قهوه ای دارند. چنین رنگ‌های پوستی نه رنگ‌های سرد دارند و نه رنگ‌های گرم  و در عوض رنگی خنثی دارند. 
حتی اگر تشخیص دادن رنگ پوست زیتونی به نظر دشوار به نظر برسد، اما نسبتاً آسان است. تست حوله، رگ و جواهرات به شما کمک می کند رنگ پوست خود را تشخیص دهید. در نظر داشته باشید که پوست با رنگ زیتونی مستعد هیپرپیگمانتاسیون است و خیلی سریع برنزه می شود. بنابراین، یک روتین خوب مراقبت از پوست و ضد آفتاب ضروری است. آرایش یا بدون آرایش، حتما یک لوسیون ضدآفتاب خوب روی پوست خود بمالید تا از اشعه های مضر خورشید جلوگیری کنید.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده