آموزش آرایش چشم بادامی | نکات آرایشی چشم های بادامی

آرایش چشم بادامی

آموزش آرایش چشم بادامی برای کسانی که چشم هایی با این فرم دارند بسیار کمک کننده است .یک آموزش گام به گام که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای چشمان بادامی خود را زیباتر کنید.
برای به حداکثر رساندن اثر آرایش چشم، شناخت شکل چشم بسیار مهم است. این موضوع  کمک می کند که بدانید چگونه صورت خود را شبیه به بهترین نسخه از خود کنید، و سعی نکنید ترندهای لحظه ای را انجام دهید زیرا همه ترندها برای چهره شما مناسب نیستند. اگر شما دارای یک جفت چشم بادامی شکل هستید، خوش شانس هستید! زیرا از آنجایی که آنها بیضی شکل و باریک با انتهای نوک تیز هستند و آرایش آنها بسیار آسان است. برای آموزش آرایش چشم بادامی و دانستن نکات آرایشی چشم های بادامی با ما همراه شوید.

 

نکات آرایشی چشم های بادامی 


نکات آرایشی چشم های بادامی 
آرایش زمانی بهترین به نظر می رسد که بر اساس ویژگی های شما سفارشی شود، به خصوص زمانی که به چشمان شما می رسد. همیشه داشتن ترفندها و تکنیک‌هایی در آستین برای آرایش کردنتان عالی است، زیرا این می‌تواند تغییراتی را در ظاهر شما ایجاد کند

سایه چشم جامد: استفاده از سایه چشم جامد به دلیل محدود بودن ناحیه پلک، و ترجیحا سایه‌های روشن‌تر، برای چشم‌های بادامی مناسب تر است.
خط مژه پایینی روشن: رنگ ‌های و پر جنب و جوش خط چشم روی خط مژه پایین‌تان را حتما آزمایش کنید تا ظاهرتان جذاب تر شود.
گرایش های ایده آل: سایه چشم جامد خط چشم بالدار، گربه ای و روباهی، سایه چشم دودی و چین دار، ابروهای بلند و پشمالو، و خطوط مژه پایینی بسیار مناسب هستند.

 

آموزش آرایش چشم بادامی

 


آموزش آرایش چشم بادامی 
یک پالت چشم خنثی بسیار جذاب خواهد بود، از خط چشم قهوه ای یا آلویی برای روز و قهوه ای تیره یا مشکی برای عصر استفاده کنید. ابروها را با برس و ژل ابرو به سمت بالا و بیرون بکشید تا در جای خود باقی بمانند.ابروها را با یک سایه یا مداد ابرو پر کنید.
قبل از استفاده از پرایمر چشم از تمیز بودن پلک های خود اطمینان حاصل کنید. به قفل شدن رنگ کمک می کند و آرایش چشم شما را طولانی تر می کند.
سایه چشم روشنی را روی پلک های خود بکشید تا پایه ای یکدست ایجاد کنید. این مرحله به ایجاد عمق بیشتر کمک می کند زیرا خطوط طبیعی چشم های بادامی شکل شما را برجسته می کند. می توانید از هر سایه خنثی از پالت دلخواه خود استفاده کنید. استفاده از سایه چشم در خط مژه پایین چشم بادامی و رنگ های روشن در گوشه های پایین و بیرونی می تواند چشم ها را زیباتر کند.
برای کانتورینگ و مشخص کردن، از سایه کمی تیره تر استفاده کنید. یک V شکل در امتداد خط مژه بالایی و خط چین ایجاد کنید. این مرحله به شما کمک می کند تا فرم چشم خود را کشیده تر کرده و تقارن کامل آنها را افزایش دهید. 
سپس گوشه بیرونی چشم خود را با سایه روشن تیره برجسته کنید. این کار چشم‌های بادامی شما چشمگیرتر می‌کند. 
به مژه ها دو لایه ریمل بزنید. قبل از زدن ریمل حتما مژه هایتان را فر کنید و روی مژه های بیرونی تمرکز کنید. این کار فرم چشم شما را بازتر می کند و ظاهری با چشمان درشت ایجاد می کند.
همچنین می توانید با مداد نود خطی روی لبه داخلی چشم خود بکشید زیرا این کار فوراً چشمان شما را بازتر و درخشان تر نشان می دهد. استفاده از خط سفید هم سفیدی چشم شما را درخشان تر می کند. 
نکات تکمیلی آرایش چشم بادامی
خط چشم بالدار یا گربه ای، با رنگ آبی برای چشم بادامی بسیار زیباست .
اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را سایه دودی بزنید، خط چشم مدادی‌تان را فقط به مرکز پلک پایین‌تان بزنید و آن را به سمت بیرون مخلوط کنید. این کار موجب می شود چشمان شما بسیار زیبا به نظر برسد برخلاف کشیدن یک خط ثابت که تا لبه های بیرونی می رود. یک خط سایه بسیار نازک از قسمت داخلی گوشه به آستر آنها را به هم متصل می کند.
ابروهایی که به درستی مرتب شده اند برای قاب کردن چشمان بادامی ضروری است! علاوه بر این، هیچ چیز مانند یک جفت ابرو، فرم و آرایش چشم شما را تکمیل نمی کند.
از کشیدن خط چشم ضخیم روی خط مژه بالا و پایین خودداری کنید. با این کار چشمان شما کوچکتر به نظر می رسد.
اگر می خواهید ظاهری ساده برای روز داشته باشید، از سایه چشم های قهوه ای متوسط یا برنزی پررنگ استفاده کنید. رنگ های مکمل مانند صورتی و بنفش نیز روی چشم های بادامی بسیار مناسبند.
فر کردن مژه ها کاملاً بازی را تغییر می دهد! لازم است از یک فر مژه با کیفیت بالا استفاده کنید که برای فرم چشم شما مناسب باشد. 
برای کمک به بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌های بادامی، می‌توانید از یک سایه چشم روشن و درخشان در گوشه‌های داخلی چشم‌هایتان نیز استفاده کنید. این کار همچنین باعث می شود که شما بیدارتر و سرحال تر به نظر برسید.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده