نکات آرایشی برای چشم های درشت | مهمترین راز و ترفند آرایش چشم درشت

نکات آرایشی برای چشم های درشت



نکات آرایشی برای چشم های درشت به شما کمک می کند چشمان خود را متحول کنید و آنها را درخشان تر و زیباتر نشان دهید.
چشم های درشت معمولا فضای بیشتری برای پلک دارند که می تواند چندین رنگ را به عنوان سایه چشم در خود جای دهد. شما می توانید چندینمدل را روی چشمان خود امتحان کنید، از جمله ظاهر ساده، مینیمال و دراماتیک. آرایش چشم نقشی اساسی در ظاهر کلی ما دارد. چشمان شما اغلب اولین چیزهایی هستند که مردم روی صورت شما متوجه آن می شوند.
شناخت فرم چشم شما کمک می کند. اگر شکل چشم خود را به خوبی بشناسید، آرایش چشمانتان آسانتر می شود. اگرچه می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید آزمایش کنید، اما برای کسانی که چشمان درشت دارند، در چند نکته آرایشی وجود دارد که چشمان شما را به زیبایی آراسته می کند. برای دانستن نکات آرایشی برای چشم های درشت و اطلاع از مهمترین راز و ترفند آرایش چشم درشت با ما همراه باشید.

 

آرایش چشم درشت 


مهمترین راز و ترفند آرایش چشم درشت 
شکل چشم: برای چشمان درشت با فرم بادامی، یک خط چشم بالدار دودی را امتحان کنید تا شکل طبیعی چشم را تقویت کنید. برای چشم‌های درشت گرد، چشم‌های گربه‌ای یا خط چشم بالدار را امتحان کنید تا فرم چشم‌های کشیده ایجاد کنید.
رنگ پوست: رنگ پوست های گرم، رنگ های گرم مانند مسی، برنزی و طلایی را انتخاب کنند. برای پوست های سرد، رنگ های نقره ای، خاکستری، بنفش و سایه های آبی و سبز را انتخاب مناسبی است. رنگ پوست خنثی،هم می تواند از رنگ های سرد و هم گرم آزمایش کنید.
ناحیه چشم: قبل از آرایش کردن از کرم دور چشم یا سرم ملایم روی ناحیه حساس پوست چشم استفاده کنید. از پاک کننده های ملایم آرایش یا آب میسلار برای از بین بردن تمام آثار آرایش چشم استفاده کنید تا از تحریک چشم جلوگیری کنید.


نکات آرایش چشم برای چشم های درشت

 

چشم دودی


1. چشم دودی:

به جای استفاده از خط چشم مشکی کهنه و خشن، می‌توانید از خط چشم قهوه‌ای شکلاتی در بالا استفاده کنید، این خط نرم‌تر از خط مشکی مایع به نظر می‌رسد. ببینید، این نکته با چشمان درشت است، شما واقعاً لازم نیست نگران ترکیب سایه ها یا تکنیک های جدید باشید. علاوه بر این، رنگ های مختلف با چشم های بالدار جالب تر و جذاب تر هستند.
با استفاده از سایه هایی مانند خاکستری یا رنگ های شاه بلوطی در بالای پلک و قسمت داخل حفره چشم، جذابیت را در پلک های خود ایجاد کنید. پس از اتمام کار، یک برس سایه چشم بردارید تا لکه دار شود و رنگ ها را از خط مژه خود به سمت بیرون ترکیب کنید تا محو گی ملایمی ایجاد کنید.
همچنین می‌توانید سایه‌های براق را انتخاب کنید که روی چشم‌های درشت فوق‌العاده به نظر می‌رسد و فوراً ظاهری جذاب به شما می‌دهد. می توانید درخشش را درست زیر ابرو و همچنین در گوشه های نزدیک چشم به سمت بینی اضافه کنید. اساسا، شما می توانید هر رنگی را که با لباس یا لب شما هماهنگ است، اعمال کنید.

 

سایه چشم تیره

 


2. سایه چشم تیره:
یک قانون اساسی در آرایش چشم: هر چه سایه چشم تیره تر باشد، چشمان شما کوچکتر به نظر می رسد. و این به این دلیل است که رنگ تیره فضا و اندازه را کاهش می دهد. رنگ‌های کم رنگ و روشن بر ویژگی‌های صورت شما تأکید می‌کنند و تیزتر می‌کنند. بنابراین از چشم‌های دودی با رنگ‌های تیره اجتناب کنید و سایه‌های روشن‌تر را انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به چشمانتان ببخشد. رنگ‌های تیره‌تر مکمل را به پلک‌های خود بزنید تا چشمانتان را کانتور و دراماتیک کنید.
آرایش چشم تیره زمانی عالی به نظر می رسد که از تیره ترین سایه ها برای آستر لبه استفاده کنید. آستر باید نازک و نزدیک به خط مژه باشد. یک خط ضخیم سنگین در ظاهر چشم را می بندد. یک سایه نازک روی مژه های پایینی، جلوه ای از درام را به شما می دهد. یک خط نازک نیز ظاهر را طبیعی تر می کند. همچنین، اگر می‌خواهید چشم‌های برآمده شما برجسته شود، مژه‌های پایینی خود را نیز برجسته کنید.

 

مژه مصنوعی


3. مژه مصنوعی:
نواری از مژه های مصنوعی طبیعی چشمان شما را به راحتی بیرون می آورد، بنابراین اگر می خواهید با چشم های درشت خود جذاب شوید، می توانید آزمایش کنید و لذت ببرید. قبل از استفاده از مژه های مصنوعی به یاد داشته باشید که هم مژه های طبیعی و هم مژه های مصنوعی را فر کنید. قبل از افزودن مژه مصنوعی می توانید از ریمل مشکی برای مژه های بالا و پایین استفاده کنید. 
فر مژه ضروری ترین ابزار آرایش برای خانم ها است، به خصوص اگر می خواهید چشمان خود را بزرگ تر کنید. این کار به جدا شدن مژه‌های شما کمک می‌کند و در عوض آن چین‌خوردگی عالی را به انتهای آن اضافه می‌کند که جلوه‌ای کامل‌تر می‌دهد. 
قبل از اینکه مژه مصنوعی را چسب مژه بزنید، آن ها را روی پلک چشم خود بگذارید تا مطمئن شوید که خیلی بلند نیستند. اگر هستند، انتهای آن را کوتاه کنید. 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده