رازهای زیبایی پرنسس دایانا فاش شد | میکاپ پرنسس دایانا

رازهای زیبایی پرنسس

رازهای زیبایی پرنسس دایانا فاش شد .اکثر ما همیشه افراد مشهور و سلطنتی را برای دانستن آخرین نکات و ترندهای مد و زیبایی دنبال می کنیم، از روتین های مراقبت پوست گرفته تا میکاپ و مد، هر زنی دوست دارد بداند رازهای نماد زیبایی مورد علاقه اش چیست.
میکاپ پرنسس دایانا
بیشتر زنان عاشق ظاهر پرنسس دیانا فقید هستند، چه مدل مو و چه آرایش او، زیرا پرنسس دایانا همیشه به عنوان نماد زیبایی و مد شاخص بود.
رازهای زیبایی پرنسس دایانا فاش شد  
آرایشگر پرنسس دایانا ، مری گرین ول، نکات زیبایی شگفت انگیزی را که پرنسس دایانا دنبال می کرد، فاش کرده است.
او اولین بار در سال 1991 برای شماره دسامبر Vogue که توسط پاتریک دمارشلیه فیلمبرداری شد، همکاری با پرنسس دایانا را آغاز کرد.

 

عروسی پرنسس دایانا


خط چشم آبی به چشم آبی نمی آید
مری فاش کرد که در اولین عکسبرداری آنها بود که برای پرنسس دایانا را متقاعد کرد که استفاده از خط چشم آبی را متوقف کند.
مری گرین ول گفت: «چشم های آبی هرگز نباید مداد یا سایه آبی بزنند، از آن لحظه به بعد، او در مورد آزمایش ظاهر و رنگ های جدید ذهن باز داشت.
مراقبت از پوست پرنسس دایانا
قبل از رفتن به رختخواب آرایش را پاک کنید و صورت خود را تمیز کنید. مری گرین ول توضیح داد: "دیانا در مورد پوستش بسیار عاقل بود، او همیشه مطمئن می شد که در پایان روز آرایشش را پاک می کند و قبل از آرایش کردن، مطمئن می شد که صورتش تمیز است."
سیگار و الکل را ترک کنید
بعد از شروع کار با او، دایانا همه چیز را در حد اعتدال انجام داد. او نوشیدنی را به خاطر پوستش کاهش داد. زنان امروز باید به همین ترتیب از خود مراقبت کنند. اگر سیگار می کشید، مشروب می خورید یا هر کاری بیش از حد انجام می دهید. مهمترین دارایی زیبایی خود یعنی پوست خود را از بین خواهید برد.

 

دایانا


مرطوب کننده و فونداسیون
پرنسس دایانا پوست بی عیب و نقصی داشت و به گفته مری او همیشه پوست خود را مرطوب می کرد.
او همیشه با یک مرطوب کننده شروع می کرد، کرم پودری که دقیقاً با رنگ پوست او مطابقت داشت می زد و سپس از کانسیلر برای دور چشم استفاده می کرد.
ریمل
ریمل می تواند چشمان شما را باز کند و شما را زنانه تر نشان دهد.مر ی می گوید من همیشه به او یاد دادم که هنگام ریمل زدن خودش مطمئن شود که ریشه مژه ها را هم بپوشاند!

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده