میکاپ عروس به سبک عربی | ایده میکاپ عربی برای عروس | میکاپ عربی عروس آرایشگران برتر عرب

میکاپ عروس به سبک عربی


میکاپ عروس به سبک عربی دوستداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. انتخاب آرایش شما نیاز به توجه و تفکر زیادی دارد . هنگامی که شروع به دیدن عکس های آرایش عروس کردید و قبل از انتخاب آرایش عروسی به یاد داشته باشید که باید آرایشی را انتخاب کنید که متناسب با چهره و رنگ پوست شما باشد.
و به یاد داشته باشید که هر پوستی رنگ های متفاوتی دارد و هر صورت ویژگی های متفاوتی دارد. مطمئن شوید که آرایشی را انتخاب کرده اید که مناسب صورت شما باشد و باعث درخشش شما شود.
وقتی صحبت از رژ لب، سایه چشم و زیرسازی می‌شود، رنگ‌های مناسب را انتخاب کنید، آرایشگر شما می‌تواند به شما کمک کند و به شما توصیه کند که بهترین محصول آرایشی برای آرایش عروس‌تان کدام است.
برای اطمینان از اینکه در روز عروسی خود بهترین ظاهر و احساس را خواهید داشت، باید تحقیق کنید، و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم شروع کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که شروع به بررسی ایده های آرایش عروس کنید، تصاویر بی پایان عروس را مرور کنید. سبک آرایشی را که می خواهید در روز عروسی خود داشته باشید انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که آیا یک آرایش عروسی ساده می خواهید یا یک آرایش کامل پر زرق و برق.


میکاپ عروس به سبک عربی


اگر به میکاپ عروس به سبک عربی علاقه دارید میکاپ آرتیست های برتر اکنون در شبکه های اجتماعی حساب کاربری دارند و آخرین کارهای خود را به اشتراک می گذارند. نگاه کردن به کارهای آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد،و به شما کمک ‌کند بدانید کدام آرایش بیشتر به شما می‌آید، چه رنگ‌هایی با رنگ پوست شما مطابقت دارد و آخرین روند آرایشی چیست.
به عنوان مثال، اگر رنگ پوست تیره‌تری دارید، سعی کنید رنگ‌های خاکی و سایه‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ هستند، اما اگر رنگ پوست روشن‌تری دارید، آرایش صورتی یا هلویی به شما درخشندگی طبیعی می‌دهد. اگر رنگ پوستی برنزه دارید، رنگ های هلویی و برنزی مناسب شما هستند.
هنگامی که تصور کردید چه نوع آرایش عروسی برای روز عروسی خود می خواهید، زمان آن فرا رسیده است که به دنبال
آرایشگر عروسی خود بگردید، و می توانید یک قرار ملاقات با آنها رزرو کنید و با نشان دادن عکس میکاپی که برای خود انتخاب کرده اید مشورت کنید.


میکاپ عربی عروس آرایشگران برتر عرب


ما برای راحتی شما عکس میکاپ عربی عروس آرایشگران برتر عرب را برایتان به ارمغان آورده ایم تا اگر علاقه مند به میکاپ عروس به سبک عربی هستید به راحتی از آنها ایده بگیرید.


هیند نورسینه آرایشگر اماراتی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


Hind Nourssine یک آرایشگر اماراتی است که در خاورمیانه بسیار محبوب شده است. او میکاپ آرتیست و متخصص زیبایی مستقر در ابوظبی است.
بیش از 17.7 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و به خاطر آرایش عربی و خلیجی شناخته شده است، او دوست دارد روی چشم ها تمرکز کند و زیبایی را در آنها نشان دهد.


میکاپ آرتیست لبنانی بوبا 

 

میکاپ عروس به سبک عربی


او یکی از محبوب ترین میکاپ آرتیست ها در خاورمیانه تبدیل شده است.بوبا به خاطر آرایش های عالی و پر زرق و برق خود شناخته شده است و با بسیاری از افراد مشهور عرب مانند دیانا حداد، شطا حسون، جوئل ماردینیان، آسالا، لطیفه و بسیاری دیگر کار کرده است.
او همچنین در بسیاری از باندهای مد برای طراحان برتر از جمله Nicola Jobran، Viviane Westwood، D&G و Garnier شرکت کرد.
بوبا به خاطر تکنیک‌های آرایش منحصربه‌فردش از ترکیب سایه‌ها و رنگ‌ها گرفته تا کادربندی چهره‌های زنانه شهرت دارد.


دانا الصائرافی، آرایشگر کویتی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


دانا السایرافی به دلیل تکنیک منحصربفرد کانتورینگ و پایه و پایه آرایش بی عیب و نقصش شناخته شده است.
زنان عرب دوست دارند بر ویژگی ها و چشم های خود تأکید کنند و دانا الصائرافی دقیقاً در این کار مهارت دارد، چه از آرایش ملایم و چه جسورانه استفاده کند، او همیشه مطمئن می شود که چشم ها خودشان صحبت می کنند.


منیره العوید، آرایشگر عربستانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


میکاپ آرتیست سعودی منیره العوید یکی از محبوب ترین متخصصان آرایش و زیبایی در عربستان سعودی است.
این میکاپ آرتیست با استعداد بیش از 1 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد.


نورا بو آواد، هنرمند آرایشگر عربستانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


نورا بو آواد، میکاپ آرتیست عربستانی با آمیکاپ های زیبای خود شبکه های اجتماعی را در اختیار گرفته است.
نورا بو آواد، متخصص آرایش و زیبایی، آرایش جسورانه و معروف «خلیجی» را فرا گرفته و آن را به سبکی ساده تر و شیک تر تبدیل کرده است.
او می‌داند که زنان عرب چه چیزهایی را دوست دارند و چه می‌خواهند، و مطمئناً می‌داند که چگونه آرایشی با الهام از عربی یا خالجی با تغییری مدرن ایجاد کند.
نورا با بیش از 2.9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام اکنون یکی از محبوب ترین عروس های عرب است. او همچنین به دلیل علاقه اش به آرایش طبیعی شناخته شده است، زیرا به تقویت زیبایی زن عرب اعتقاد دارد.


وعد الترکی، هنرمند آرایشگر عربستانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


واد الترکی یکی از برترین آرایشگران در عربستان سعودی محسوب می شود.پیروان او عاشق دیدن خلاقیت های آرایش او و خواندن توصیه های زیبایی او هستند. واد الترکی به یکی از محبوب ترین میکاپ آرتیست ها در عربستان سعودی تبدیل شده است.
فالوورهای او همچنین دوست دارند نظرات او را در مورد محصولات آرایشی و زیبایی بخوانند زیرا او محصولات مورد علاقه خود و بهترین نکات آرایشی خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.
همچنین برای کسانی که دوست دارند برخی از اصول و ترفندهای آرایش را یاد بگیرند، سخنرانی ها و دوره های آموزشی زیادی برای آرایش برگزار می کند.


سامر خوزمی طراح گریم لبنانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی

 


سامر خوزمی میکاپ آرتیست لبنانی یکی از شناخته شده ترین میکاپ آرتیست ها در جهان و خاورمیانه است.
بسیاری از سلبریتی ها سامر خوزمی را برای آرایش در مناسبت های مختلف و حضور در فرش قرمز انتخاب کردند، مانند نادین الراسی، عسلا نصری و هیلدا خلیفه.
سامر خوزمی به تازگی مجموعه ای از برس های آرایشی خود را روانه بازار کرده است، زیرا برس های آرایشی مهم ترین ابزار برای افرادی است که عاشق آرایش هستند.
سامر همچنین سالن زیبایی خود را در بیروت دارد و با تیمی از متخصصان با استعداد کار می کند.

 

آرایشگر لبنانی حلا عجم

 

میکاپ عروس به سبک عربی


آرایشگر لبنانی، حلا عجم، تخصص خود را از مطالعه هنر آرایش و زیبایی در بیروت و هالیوود به دست آورده است.
او به خاطر متد خود در زمینه آرایش، یعنی «Less is More» شناخته می شود، زیرا او دوست دارد بر زیبایی چهره تأکید کند، اما بدون افراط در آن.
حلا عجم با افراد مشهور بسیاری در خاورمیانه مانند مایا دیاب، شرین عبدالوهاب، عسلا نصری و نادین لبکی کار کرده است.


فاطمه بو جبرا هنرمند آرایشگر عربستانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


در عربستان میکاپ آرتیست های معروف و با استعداد زیادی وجود دارد که یکی از برترین گریمورهای عربستانی فاطمه بو جباره است.
چیزی که فاطمه را بسیار حرفه ای و با استعداد می کند در وهله اول عشق او به نقاشی و طراحی است که به او کمک کرد تا عشق به گریم را به هنر تبدیل کند.
فاطمه با بیش از 14 سال سابقه در زمینه آرایش، طرفداران زیادی دارد و صدها عروس در انتظار انجام آرایش توسط او هستند.
فاطمه معتقد به تاکید بر زیبایی طبیعی عروس
است و صورت خود را با آرایش نپوشاند و چهره خود را پنهان کند.


بسام فتوح، هنرمند آرایشگر لبنانی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


بسام فتوح یک میکاپ آرتیست مشهور بین المللی است. او منتخب ستاره های مشهور، زنان سرشناس و خانواده سلطنتی در خاورمیانه، لبنان و فراتر از آن است. بسام فتوح از برندهای معتبر شناخته شده است و مجموعه لوازم آرایشی خود را در سال 2010 راه اندازی کرد و اولین میکاپ آرتیست خاورمیانه ای شد که برند آرایشی خاص خود را دارد. او با تکیه بر دانش خود در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، دامنه رو به رشد خود را با دقت توسعه داد.


معصومه هاشم آرتیست بحرینی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


معصومه هاشم میکاپ آرتیست بحرینی یکی از محبوب ترین میکاپ آرتیست ها در خاورمیانه است.او با افراد مشهور دیگری از جمله سوپراستار مصری یوسرا، لیلا اولوی و اولیویا پالرمو نیز کار کرده است.


آرتیست کویتی علا دشتی

 

میکاپ عروس به سبک عربی


میکاپ آرتیست کویتی علا دشتی یکی از محبوب ترین میکاپ آرتیست ها در منطقه خلیج فارس است.علا دشتی پس از شروع همکاری با افراد مشهور جهان عرب محبوبیت خود را به دست آورد.
این میکاپ آرتیست کویتی دارای مدرک هنر آرایش و خالکوبی از لبنان، لندن و پاریس است.علاء سالن زیبایی خود را به نام "Alaa Beauty" در کویت دارد، کلاس های آرایشی که او در کویت، ریاض و سایر کشورهای عربی برگزار می کند خواهان فراوانی دارد.
علا دشتی با افراد مشهور زیادی مانند نوال العوادی، امل العوادی، اسماء المناور، بلقیس فتحی و شیله سبط کار کرده است.

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده