اشتباهات رایج آرایشی که باعث می شود چهره شما خسته به نظر برسد

اشتباهات رایج آرایشی


اشتباهات رایج آرایشی که باعث می شود چهره شما خسته به نظر برسد از مهمترین عواملی هستند که میکاپ شما را ناموفق جلوه می دهند.
برخی از ما اغلب از اشتباهات آرایشی که روزانه مرتکب می شویم بی اطلاع هستیم. پیدا کردن رنگ ها و مارک های آرایش مناسب برای صورت به خودی خود کار دشواری است.
برخی از افراد ممکن است سال ها طول بکشد تا لوازم آرایشی خود را کامل کنند. حتی اگر محصولات مناسبی را کشف کرده باشید، ممکن است همچنان برای رسیدن به ظاهر دلخواه تلاش کنند.
با توجه به مشکلاتی که هر روز با آن روبرو می شویم، جای تعجب نیست که کمی بیشتر از حد معمول احساس خستگی کنیم.
در حالی که آرایش می تواند به شما کمک کند شاداب تر به نظر برسید، چند اشتباه معمولی وجود دارد که می تواند شما را حتی بیشتر خسته نشان دهد. خوشبختانه ما راه حلی برای شما داریم.برای اینکه بدانید اشتباهات رایج آرایشی که باعث می شود چهره شما خسته به نظر برسد کدامند با
سایت آندیا فلاح همراه باشید.

اشتباهات رایج آرایشی که باعث می شود چهره شما خسته به نظر برسد
استفاده از برنزر زیاد
در حالی که رنگ برنز در زندگی واقعی ظاهری تازه از تعطیلات را به شما می‌دهد، اما استفاده زیاد از آن سایه‌های بیشتری به چهره شما اضافه می‌کند. این نه تنها شما را لاغر و خسته نشان می دهد، بلکه توجه را به چندین نقص صورت جلب می کند. برای جلوگیری از این امر، رنگ برنز را روشن کنید یا به طور کامل از آن صرف نظر کنید و به سادگی رژگونه را روی سیب های گونه خود بزنید تا رنگی سالم داشته باشید.
کشیدن خط چشم تیره
بهتر است از کشیدن خط چشم مشکی پررنگ خودداری کنید. این به این دلیل است که خط چشم پررنگ، به خصوص مشکی، چشمان شما را کوچکتر و افتاده نشان می دهد و باعث می شود خسته به نظر برسید. برای باز کردن چشمان خود، باید به طور کامل از خط چشم خودداری کنید و به جای آن به ریمل تکیه کنید. با این حال، اگر مجبور به کشیدن خط چشم هستید، توصیه می کنیم از یک خط چشم قهوه ای استفاده کنید.
ابروهایتان را پر کنید
حتی اگر بقیه آرایش شما بی عیب و نقص باشد، ابروهای نازک و کم پشت می توانند شما را خسته، مسن تر و کمی نامرتب نشان دهند. برای جلوگیری از این امر، همیشه به یاد داشته باشید که ابروهای خود را برس بزنید و آنها را پر کنید. این نه تنها چهره شما را به زیبایی فریم می کند، بلکه ساده ترین روش برای ارتقاء فوری کل ظاهر شما نیز می باشد.
رژگونه را فراموش نکنید
اگر مجبورید آرایش کنید، از مرطوب کننده، زیرسازی پوششی سبک، ریمل و مقداری رژگونه استفاده کنید. از سیب های گونه های خود شروع کنید و به سمت خط موی خود حرکت کنید. در کمترین زمان بیدار و سرحال به نظر می رسید.
چشم دودی
اگر می خواهید شاداب و درخشان به نظر برسید، همیشه آرایش چشم را با رنگ های روشن تر ایجاد کنید. این به این معنی است که از آرایش چشم دودی تیره و سیاه خودداری کنید زیرا ظاهر چشم سیاهی به شما می دهد و شما را خسته نشان می دهد. سایه های صورتی، نود و مرجانی بلافاصله چشمان شما را باز می کند و شما را بیدارتر نشان می دهد.
استفاده از فونداسیون اشتباه است
فونداسیون زیادو  بیش از حد، ناکافی، یا رنگی که با رنگ پوست شما همخوانی ندارد، همگی ممنوع هستند. فونداسیون کیک شده (حتی به شکل پودر) می تواند چین و چروک ها و ایرادات را ترک و برجسته تر کند.
اگر پوست چرب دارید از مرطوب کننده صرف نظر کنید  
این باعث می شود پوست شما خشک شود و چربی بیشتری تولید کند. در عوض، قبل از زدن مرطوب کننده، از مخلوط سرکه سیب و آب یا چای سبز به عنوان تونر استفاده کنید (هر دو سطح pH پوست شما را متعادل می کنند).
تکنیک های ترکیب اشتباه
آرایش بسیار فراتر از مالیدن مقداری رژگونه یا کرم است. حتی اگر از رنگ خنثی استفاده کنید، غیرطبیعی و نامناسب به نظر می رسد مگر اینکه آن را به درستی ترکیب کنید. راز آرایش طبیعی، تسلط بر هنر ترکیب کردن است. آرایشی که به خوبی ترکیب نشده باشد می تواند کاملاً خنده دار به نظر برسد. برای شروع، چند آموزش و فیلم آرایشی را به صورت آنلاین تماشا کنید و روی چند برس خوب سرمایه گذاری کنید.
اشتباهات ریمل
ریمل ضد آب فوق العاده است و شما به احتمال زیاد می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید و به طور انحصاری از آن استفاده کنید. با این حال، این یک کار اشتباه است. پاک کردن آرایش ضد آب دشوارتر است و هم استفاده و هم پاک کردن آن می تواند به مژه های شما آسیب برساند. ممکن است تارهای شما زودتر بیفتند. اگر باید از ریمل ضد آب استفاده کنید، این کار را فقط در شرایط آب و هوایی خاص انجام دهید.
خط لب
ایجاد خطوط تیز دور لب با استفاده از لوازم آرایشی بدترین کاری است که می توانید با خودتان انجام دهید. لب های خود را با خطوط باریک و تیز ترسیم نکنید. همچنین، اگر از خط تیره با آرایش روشن تر استفاده کنید، لب های شما عجیب به نظر میرسند.
گونه های دلقک
استفاده نامناسب، رژگونه می تواند شما را شبیه یک دلقک کند. هنگام اعمال رنگ، از فونداسیون استفاده کنید. در غیر این صورت، رنگ روی استخوان گونه شما خیلی تند می شود. همچنین، مطمئن شوید که برس را در محصول بچرخانید، اضافی آن را بردارید و سپس آن را روی پوست خود بمالید. 
ریزش خط چشم
وقتی در گرما هستید و یا می‌رقصید، ممکن است متوجه نشوید که سایه یا خط چشم‌تان در حال ریختن است. استفاده از پرایمر سایه چشم بهترین راه برای اطمینان از این است که شما حتی در ساعت 2 بامداد مانند یک گل مروارید شاداب به نظر می رسید.
پودر فیکس
به نظر می رسد که پودر صورت، آرایشی ایده آل است تا همه چیز را فیکس کند و درخشندگی را از بین ببرد. با این حال می تواند شما را مسن تر نشان دهد. باور کنید یا نه پودر فیکس  بر خطوط ظریف و چین و چروک ها تاکید دارد. بهتر است آن را فقط در قسمت T خود استفاده کنید و با افزایش سن به طور کامل از آن اجتناب کنید.
 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده