آموزش آرایش دودی چشم | انواع آرایش چشم دودی + عکس

آرایش چشم دودی


آموزش آرایش دودی چشم بسیار کاربردی است و لازم است که بتوانید خودتان انجامش دهید. هنگام شرکت در یک رویداد خاص یا یک مناسبت، می توانید از آرایش چشم دودی استفاده کنید تا فورا توجه را به ظاهر خود جلب کنید. 


نحوه انجام آرایش چشم دودی


اول از همه، چه چیزی باعث ایجاد چشم دودی می شود؟ این سایه ترکیبی پراکنده از 3-4 سایه است که در آن سایه تیره رنگ اصلی است. این سایه ظاهری دودی ایجاد می کند و به چشم ابعاد و عمق می بخشد. اگر می خواهید آرایش چشم دودی انجام دهید، می توانید بقیه آرایش خود را ظریف نگه دارید تا تعادل را حفظ کنید. به غیر از آرایش چشم دودی مشکی نمادین، می‌توانید آن افکت دودی را با سایه‌های دیگری مانند آبی، صورتی، سبز و قرمز نیز ایجاد کنید.


آموزش آرایش دودی چشم


1. سایه دودی مشکی کلاسیک

 

سایه دودی مشکی کلاسیک


با پرایمر کردن پلک‌هایتان با کانسیلر یا پرایمر چشم شروع کنید تا چشم دودی شما طولانی‌تر بماند. سپس یک سایه خنثی به عنوان سایه پایه بزنید و از یک خط چشم ژلی مشکی برای پوشش مژه بالایی خود استفاده کنید. اکنون قسمت سرگرم کننده شروع می شود قلم موی مداد خود را بردارید و شروع به ترکیب کردن آستر به سمت بیرون کنید که به نرم شدن خطوط خشن و ایجاد جلوه دودی کمک می کند. در مرحله بعد، با استفاده از یک سایه سیاه تیره روی آن لایه لایه کنید و همچنین آن را روی خط مژه پایینی هم بزنید.
برای اینکه این ظاهر کلاسیک را به یک بریدگی برسانید، از یک سایه طلایی متالیک بسیار درخشان در گوشه های داخلی استفاده کنید. روی مژه های خود را 3-4 لایه ریمل بزنید.

 

2. سایه دودی قهوه ای 

 

سایه دودی قهوه ای 


برای این سایه، یک پالت سایه چشم با سایه های قهوه ای انتخاب کنید. روی پلک پرایم بزنید، روشن‌ترین سایه قهوه‌ای را روی پلک بزنید و سپس سایه روشن‌تری را روی پلک بکشید. این کار به عمق بیشتر ظاهر کمک می کند. حالا یک سایه قهوه ای تیره انتخاب کنید و آن را به سمت بیرون ترکیب کنید. گوشه های داخلی خود را با یک سایه براق برجسته کنید .

 

3. سایه دودی آبی رویایی

 

سایه دودی آبی


این سایه شیک و در عین حال ساده است. از یک سایه آبی براق در دو سوم داخلی پلک و سپس از سایه آبی سرمه ای در گوشه های بیرونی استفاده کنید. با یک برس آنها را مخلوط کنید، همه چیز را در هم محو کنید. همین کار را روی خط مژه پایینی خود انجام دهید و در آخر ا چند لایه ریمل بزنید.


4. سایه دودی سبز 

 

سایه دودی سبز 


با کشیدن یکنواخت دو سوم داخلی چشم با مداد سبز شروع کنید و حالا یک سایه زمردی را تا مرکز بکشید و ترکیب کنید تا جلوه ای تار ایجاد کنید. سپس از رنگ سبز براق برای قسمت داخلی چشم استفاده کنید. برای به پایان رساندن این سایه چشم دودی، خط مژه بالا و پایین خود را با یک خط ژل مشکی خط بزنید و با آن حالت چشم گربه ای ایجاد کنید.


5.  سایه دودی صورتی و مشکی

 

سایه دودی صورتی و مشکی


اگر عاشق یک چشم دودی دراماتیک و تیره هستید که مشکی نباشد، این سایه را دوست خواهید داشت. سایه صورتی پرنگ را به عنوان پایه بگیرید و آن را محوکنید تا لبه ها نرم شوند. سپس یک سایه براق را روی قسمت پایینی پلک نزدیکتر به خط مژه بزنید. از همان سایه برای مشخص کردن استخوان ابرو استفاده کنید. برای به دست آوردن این اثر دودی، از یک سایه سیاه روی چین بیرونی استفاده کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید.


6. سایه دودی طلای برنزی

 

سایه دودی طلای برنزی


برای این آرایش چشم، از یک برس ترکیبی کرکی استفاده کنید، یک سایه برنز غنی بزنید، سپس به ترکیب آن به جلو و عقب ادامه دهید تا یک لایه سایه ایجاد کنید. سپس، یک سایه قهوه‌ای تیره را روی ناحیه چین بیرونی بکشید و بسته به اینکه می‌خواهید ظاهرتان چقدر چشمگیر باشد، آن را به سمت بیرون ترکیب کنید. مقداری سایه طلایی براق را با انگشتان خود روی دو سوم داخلی چشم بکشید.


7. سایه دودی قرمز براق

 

سایه دودی قرمز براق


یک سایه روشن روی ناحیه چین قرار دهید و سپس از یک سایه قرمز زیبا در مرکز استفاده کنید و آن را به سمت بیرون در قسمت های بیرونی مخلوط کنید. هر چیز دیگری که در آن برس باقی می ماند، را روی قسمت ابتدایی پلک قرار دهید. سپس یک سایه قرمز درخشان انتخاب کنید تا روی آن بمالید.


8. سایه دودی خنثی مات

 

چشم دودی خنثی مات


اگر از آرایش چشم های پر زرق و برق و براق خسته شده اید، از تمام سایه های درخشان خود صرف نظر کنید و پالتی با سایه های مات انتخاب کنید. سپس، با استفاده از همین فرآیند، یک ظاهر چشم دودی مانند تصویر ایجاد کنید.
نکات آرایش چشم اسموکی
استفاده از پرایمر قبل سایه زدن ضروری است. اینکار به دادن رنگ عالی کمک می کند و برای مدت طولانی در جای خود باقی می ماند. و همچنین یک پایه صاف ایجاد می کند تا فرآیند ترکیب را آسان تر و سریع تر کند.
ترکیب کردن می تواند ظاهر دودی چشم شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که تمام خطوط خشن از بین بروند، به ترکیب ادامه دهید و در پایان، یک جلوه تار زیبا دریافت کنید.
در حین زدن سابه دودی، به خاطر داشته باشید که سایه‌ها از خط مژه پایین‌تر شما بیشتر نروند. 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده