ترند لب‌های عسلی | لب های عسلی ترند 2024 تیک تاک

ترند لب‌های عسلی

ترند لب‌های عسلی این روزها تیک تاک را درنوردیده است و به دو نیم میلیون بازدید رسیده است.این ترند جدید لب پر سر و صدا ربطی به آرایش لاته یا پوست و ناخن های لعاب دونات هایلی بیبر ندارد. و با نام لب‌های عسلی معروف است. این ترند با رنگ های غنی و طلایی خود یادآور شیرینی لذیذ عسل است، این ترند به دلیل توانایی آن در تقویت لب های شما با سایه های مد روز طلایی محبوبیت پیدا کرده است. بهترین براق کننده های لب، روغن های لب و سایه چشم طلایی را استفاده کنید تا به ترند لب های عسلی برسید. به ما اعتماد کنید، و این آرایش لب‌های درخشان و مرطوب را از دست ندهید.برای دستیابی به ترند لب‌های عسلی با سایت آندیا فلاح همراه شوید.
ترند لب‌های عسلی 
برای اینکه یک لب عسلی عالی داشته باشید، باید با آماده سازی لب شروع کنید. مانند هر آرایش دیگری، آماده سازی مراقبت از پوست ضروری است. 

 

ترند لب‌های عسلی


مرحله 1: لب های خود را لایه برداری کنید
لب های خود را لایه برداری کنید تا هر گونه پوست خشک یا پوسته پوسته شده از بین برود. می توانید از یک لایه بردار لب یا یک اسکراب لب خانگی ساخته شده از عسل و شکر استفاده کنید تا به آرامی سلول های مرده پوست را از بین ببرید و لب ها را صاف و نرم را نشان دهید. 
مرحله 2: لب های خود را مرطوب کنید
هنگامی که لب های خود را لایه برداری کردید، زمان آن است که آنها را پرایم کنید تا از کاربرد صاف و طولانی مدت محصولات لب اطمینان حاصل کنید. می توانید از بالم لب آبرسان یا نرم کننده لب برای تغذیه لب های خود و ایجاد یک پایه صاف استفاده کنید. 

 

ترند لب‌های عسلی


مرحله 3: سایه چشم طلایی خود 
از سایه چشم طلایی سلاح مخفی این روند زیبایی است. در صورت تمایل فقط باید از انگشتان خود یا یک برس کوچک لب استفاده کنید. ما شرط می‌بندیم که شما یک سایه طلایی در کیف آرایش خود دارید، می توانید از هایلایتر طلایی هم استفاده می کنید و روی کمان کوپید و روی لب پایینی خود اعمال کنید. 
مرحله 4: خط لب بزنید
در مرحله بعد، از خط لبی استفاده کنید که با رنگ طبیعی لب شما مطابقت داشته باشد تا لب های خود را مشخص کنید. از مرکز شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و خطوط لب های خود را دنبال کنید تا شکل دقیقی ایجاد کنید. همچنین، لب های خود را با آستر پر کنید تا پایه ای برای رژ لب یا براق کننده لب های خود ایجاد کنید. این خط لب کمک می‌کنند تا لب‌های زیبای شما با رنگدانه‌های دلپذیر مشخص شود و به شما کمک می‌کند تا لب‌هایی پر‌تر داشته باشید که ساعت‌ها محو نمی‌شود.

 

ترند لب‌های عسلی


مرحله 5: با براق کننده لب به پایان برسانید
برای اینکه به لب‌های عسلی خود درخشش و ابعاد بیشتری ببخشید، یک براق کننده لب براق بزنید. این باعث می‌شود لب‌های شما پرتر و لذیذتر به نظر برسند و درخششی شبیه عسل به آن‌ها ببخشند. 

 

ترند لب‌های عسلی


برای دستیابی به رنگ طلایی لب های عسلی می توانید سایه هایی مانند عسلی، کاراملی یا بژ را آزمایش کنید. رژ لب یا برق لب را با یک برس لب یا مستقیماً از لوله، از مرکز لب‌هایتان شروع کرده و به سمت لبه‌ها بمالید.
 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده