آموزش آرایش چشم کره ای | آرایش چشم به سبک کره ای ها

آرایش چشم کره ای

آموزش آرایش چشم کره ای بسیار ساده است .از روال 10 مرحله ای مراقبت از پوست کره ای گرفته تا پوست شیشه ای و لب های شیب دار،و ترند و مورد علاقه همه مردم در دنیا بوده است و شکی نیست که کره جنوبی در روندهای زیبایی پیشگام بوده است.

آرایش چشم کره ای


آرایش چشم به سبک کره ای ها


یکی از ترندهای فوق العاده محبوب K-beauty که ممکن است در افراد مشهور مورد علاقه خود دیده باشید، آرایش چشم کره ای است. برخلاف سبک غربی استفاده از سایه چشم، که اغلب جسورانه و دراماتیک است، کره ای ها ظاهری طبیعی تر و جوان تر را ترجیح می دهند که از رنگ های پاستلی ملایم، کمی زرق و برق و خط چشم توله ای استفاده می کند. سایه چشم کره ای ساده است و به عنوان یک آرایش روزمره به خوبی عمل می کند.برای آموزش آرایش چشم کره ای با سایت آندیا فلاح همراه شوید.

 

آرایش چشم کره ای


آموزش آرایش چشم کره ای


مرحله 1: رنگ های خود را انتخاب کنید

 

آرایش چشم کره ای


آرایش معمولی چشم کره ای روشن، جوان و طبیعی است. آنها فقط از چند رنگ استفاده می کند! برای آرایش اکثر محصولات آرایش چشم کره ای شامل انواع رنگ هایی هستند که به خوبی با هم ترکیب می شوند، بنابراین انتخاب رنگ سایه چشم شما نباید خیلی سخت باشد.
پالت سایه چشم خود را بگیرید و یک سایه چشم مات انتخاب کنید که کمی تیره تر از رنگ پوست شما باشد. این سایه تیره تر به عنوان رنگ پایه شما عمل خواهد کرد.
بعد، یک سایه روشن تر با درخشش انتخاب کنید. این کار چشمان شما را برجسته می کند و به ظاهر عمق بیشتری می بخشد. توصیه می کنیم از سایه چشم های هایلایت سفید، طلایی یا هلویی استفاده کنید.
برای جلوه بیشتر، سایه های کمی تیره تر مانند قهوه ای، آلویی یا زنگ زده را انتخاب کنید.

 

آرایش چشم کره ای


مرحله 2: سایه چشم پایه را بزنید


ابتدا رنگ پایه را با استفاده از یک برس سایه چشم صاف روی پلک بالایی خود بزنید و رنگدانه را روی دو سوم پلک متمرکز کنید.
در مرحله بعد، از یک برس ترکیبی کرکی استفاده کنید تا رنگ پایه را به سمت بیرون به سمت چین پر کنید. با یک برس چین دار، همان رنگ سایه پایه را روی پلک پایین بزنید، از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و آن را به سمت گوشه داخلی باریک کنید تا ظاهری نرم تر داشته باشید.

 

آرایش چشم کره ای


مرحله 3: سایه چشم براق را بزنید


با انگشت خود سایه چشم براق را روی مرکز پلک خود بزنید، سپس به آرامی آن را روی کل پلک بکشید.
در مرحله بعد، از یک برس کوچک چین دار استفاده کنید تا سایه چشم براق را در امتداد خط مژه پایینی، از مرکز شروع کرده و به سمت گوشه های بیرونی و داخلی چشم ها بمالید.

 

آرایش چشم کره ای


مرحله 4: خط چشم بزنید


خط چشم بخشی ضروری از اکثر آموزش های آرایش چشم کره ای است. دختران کره ای ترجیح می دهند خط چشم خود را به سمت پایین بکشند، زیرا این کار ظاهری جوان تر و معصوم تر ایجاد می کند. این ظاهر «چشم توله‌سگ» به بهترین وجه با خط چشم مدادی به دست می‌آید، اگر راحت‌تر هستید، همچنان می‌توانید خط چشم بالدار یا چشم گربه‌ای را انتخاب کنید!
خط مژه بالایی را با خط چشم خط بزنید. به دنبال شکل چشم خود، این خط را به سمت پایین کشیده و بال خود را ایجاد کنید. این کار را روی هر دو چشم انجام دهید.
در مرحله بعد، به آرامی لبه های خط چشم را با یک برس چین دار بروید تا ظاهر را نرم کنید.
برای اینکه به چشمانتان جذابیت بیشتری بدهید، یک خط چشم مایع یا سایه چشم براق را روی خط مژه پایینی بزنید، از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت بیرون پر کنید.
خط چشم قهوه‌ای برای آرایش نرم‌تر و طبیعی‌تر عالی است، در حالی که خط چشم مشکی ظاهری مشخص‌تر ایجاد می‌کند. اگر پلک های چرب دارید، خط چشم مایع ضد لکه و ماندگاری را انتخاب کنید.

 

آرایش چشم کره ای


مرحله 5: ریمل بزنید


برای مرحله آخر، مژه های خود را فر کنید. سپس یک تا دو لایه از ریمل مورد علاقه خود را روی مژه های بالا و پایین بمالید تا ظاهر کامل شود.

اگر از خط چشم قهوه ای استفاده می کنید، می توانید از ریمل قهوه ای استفاده کنید تا ظاهر طبیعی را بیشتر کنید.

 

آرایش چشم کره ای

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده