بهترین رنگ رژ لب برای زمستان کدامند؟| رنگ های رژلب مناسب زمستان

بهترین رنگ رژ لب برای زمستان

بهترین رنگ رژ لب برای زمستان کدامند؟ سوال بسیاری از خانم هاست. شروع فصل جدید بهترین زمان برای وارد کردن رنگ های جدید به روتین آرایشتان است. از قرمزهای کلاسیک گرفته تا بنفش تیره، هزاران رنگ رژ لب وجود دارد که برای ماه‌های سردتر زمستان مناسب تر هستند. اگر به دنبال این هستید که بدانید بهترین رنگ رژ لب برای زمستان کدامند؟ با سایت آندیا فلاح همراه شوید.
بهترین رنگ رژ لب برای زمستان
ما چند رنگ رژ لب زیبا که در تمام طول زمستان می توانید استفاده کنید را برایتان آورده ایم.

رژ لب کاراملی

بهترین رنگ رژ لب برای زمستان


رنگ های کاراملی می‌توانند لب‌های شما را زیباتر کنند که به‌طور یکپارچه با بقیه آرایش شما ترکیب شود. با این حال، ماه‌های زمستان نیاز به رنگ‌های تیره تر کاراملی دارند که می‌توانند عمق، پری و کمی گرما را به لب‌های شما اضافه کنند. اگرچه ظریف است، ته رنگ های گرم پوست شما را تکمیل می کند و درخشندگی فوق العاده ای به شما می بخشد.
رژ لب ارغوانی


ارغوانی یکی از پرکاربردترین رنگ های لب در این فصل است. اگرچه از نظر فنی یک رنگ لب نود یا خنثی نیست، این سایه قهوه ای گلگون دقیقاً شبیه به رنگ لب است. بدون افزودن رنگ زیاد، لب‌های شما را زیباتر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با سایه‌های چشم‌گیر برجسته بازی کنید یا آن را با حداقل آرایش ساده نگه دارید. روکش ساتن ظاهر طبیعی تری به شما می دهد که برای روزمره مناسب است.
شاتوتی متوسط

 


 

اگر در روتین آرایش زمستانی خود به یک رنگ رژ لب نیاز دارید، آن رنگ شاتوت است. این رنگ بنفش مایل به قرمز با ایجاد تعادل کامل بین پررنگ و طبیعی، به طرز شگفت آوری همه کاره است. می‌توانید آن را در یک مراسم رسمی استفاده کنید یا آن را برای یک ظاهر غیر رسمی (اما شیک) استفاده کنید. حتی می‌توانید از همان رنگ روی گونه‌ها و پلک‌هایتان استفاده کنید تا آرایش تک‌رنگ آسانی داشته باشید.


سفالی

 


رنگ نارنجی بیشتر به عنوان یک رنگ رژ لب پاییزی در نظر گرفته می شود، اما شما می توانید این رنگ گرم را برای زمستان نیز استفاده کنید! ترفند استفاده از رنگ های نارنجی در ماه های سردتر این است که به دنبال رنگ های عمیق تر با ته رنگ قهوه ای قوی باشید. تراکوتا یک سایه خاکی است که در جایی بین رنگ خنثی و یک رنگ مشخص قرار می گیرد. تطبیق پذیری رژ لب قهوه ای را دارد در حالی که رنگی مانند نارنجی به آن اضافه می کند. اگرچه جسورانه است، اما خیلی تیره نیست که در رنگ پوست روشن بسیار زیاد باشد. در واقع، اگر بقیه آرایش خود را نسبتاً ساده نگه دارید، این رنگ رژ لب می تواند برای یک آرایش روزمره مناسب باشد.


قهوه ای کم رنگ

 


هیچ چیز دلپذیرتر از بو و طعم ادویه های کریسمس در یک شب سرد زمستانی نیست. حالا ادویه های مورد علاقه تان را در حال برشته شدن در تابه تصور کنید. این رنگ دقیقا همان چیزی است که از رژ لب ادویه سوخته انتظار می رود. این قهوه ای کم رنگ با رنگ گرم در هر رنگ پوستی خوب به نظر می رسد و می تواند هر آرایش زمستانی را ادویه دار کند. اگر به دنبال رنگی خنثی هستید که بتوانید از روز تا شب استفاده کنید، حتماً روی رژ لب مات قهوه ای با فرمولی طولانی مدت سرمایه‌گذاری کنید.
چوب رز

 


اگر می خواهید معادل زمستانی یک رژ لب قرمز واقعی داشته باشید، به سراغ چوب رز بروید. این رنگ لب قرمز خاموش تعادل فوق‌العاده‌ای را بین رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای ایجاد می‌کند و به آن حالتی خاکی می‌دهد که در فصل سردتر واقعاً خوب ظاهر می‌شود. چوب رز که در عین حال شیک به نظر می رسد، رنگ مناسبی برای استفاده با چشم دودی جسور است. و چون به عنوان رنگ زمین محسبوب می شود، فضایی برای بازی با رنگ های سایه چشم دارید.
آب نباتی سیب قرمز

 


پررنگ و در عین حال ظریف، قرمز یکی از معدود رنگ های رژ لب است که در تمام طول سال کارایی دارد. اما چیزی که آن را برای زمستان عالی می کند، توانایی آن در بیان بیانیه دراماتیک است. رنگ رژ لب قرمز گرم خود را با رنگی با ته رنگ آبی ملایم عوض کنید. سایه هایی مانند آب نبات قرمز سیب یا یاقوتی روشی آسان و در عین حال غیرمنتظره برای افزودن رنگی پیچیده به هر آرایش زمستانی است. هنگامی که رنگ مناسب را پیدا کردید، روی یک رژ لب مایع با رنگدانه فوق العاده سرمایه گذاری کنید زیرا در تمام زمستان از آن استفاده خواهید کرد.


رژ لب آجری

 


وقتی رنگ های قرمز ظریف را با رنگ های قهوه ای پررنگ ترکیب می کنید چه چیزی به دست می آورید؟ رژ لب آجری. اگرچه این رنگ خاکی نسبت به رژلب قرمز کلاسیک کم‌تفاوت‌تر است، اما به همان اندازه پیچیده است این سایه خیره کننده هنگامی که با چشم دودی تیره ترکیب شود، بدون دردسر زیبا به نظر می رسد.


کاکائویی

 


لب‌های قهوه‌ای در دهه 90 یک روند زیبایی محبوب بودند، اما دوباره برگشته‌اند و بهتر از همیشه هستند. رنگ های رژ لب قهوه‌ای تیره مانند کاکائو بدون دردسر لوکس به نظر می‌رسند، به‌خصوص وقتی که با صورت کانتور شده و خط چشم بالدار ترکیب شوند. این یک رنگ عالی برای رنگ پوست های تیره است و به عنوان یک رنگ رژ لب روی پوست های روشن عمل می کند. رژ لب‌های مات که دارای رنگدانه‌های فوق‌العاده هستند، ظاهری چشمگیر به شما می‌دهند. برای داشتن لب های قهوه ای ملایم تر، لب های خود را با خط لب قهوه ای تیره خط بزنید و یک برق لب نیمه شفاف بزنید.


رژ لب آلویی

 


بنفش یک رنگ جهانی است که در هر رنگ پوستی زیبا به نظر می رسد، اما زدن آن روی لب ها می تواند بسیار ترسناک باشد. اما اگر به دنبال فرصتی برای استفاده از رژلب بنفش بوده‌اید، بدون اینکه خیلی خسته کننده به نظر برسید، باید فصل زمستان باشد. این رنگ لب بنفش عمیق با منظره مالیخولیایی زمستان ترکیب می شود. اگرچه پررنگ است، اما به اندازه کافی ته رنگ قرمز و قهوه ای دارد تا حس طبیعی تری به آن بدهد. آن را با آرایش چشم خنثی، ریمل مشکی، و پوست شبنم دار ترکیب کنید تا آرایش زمستانی بی دردسری داشته باشید.


رژ لب بورگوندی 

 


زمستان بهترین زمان برای ایجاد رنگ های تیره قرمز است. و تا آنجا که قرمزهای زمستانی هستند، شرابی عمیق یکی از رنگ های جسورانه ای است که باید امتحان کنید. این رژ لب پررنگ، دراماتیک و تند است. با این حال، به طور غیرقابل انکاری پیچیده است، به خصوص زمانی که با حداقل آرایش چشم همراه شود. اگر پوست سردی دارید، رنگ شرابی با ته رنگ بنفش قوی را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد، باید قبل از استفاده از رنگ های تیره لب مانند شرابی، لب های خود را مرطوب کنید، زیرا می توانند لکه های خشک روی لب های شما را برجسته کنند.
 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده