آموزش کشیدن انواع خط چشم | نحوه صحیح کشیدن انواع خط چشم


آموزش کشیدن انواع خط چشم بسیار مهم است زیرا خط چشم ابزاری قدرتمند است که می تواند به طور موثر زیبایی چشم های ما را افزایش دهد، جذابیت آنها را افزایش دهد و ظاهر ما را زنانگی بیشتری ببخشد. حتی یک خط کوچک می تواند چشمان شما را به یک اثر هنری واقعی تبدیل کند و حس زیبایی بی نظیری را به شما القا کند. با سایت آندیا فلاح همراه باشید تا آموزش کشیدن انواع خط چشم و نحوه صحیح کشیدن انواع خط چشم را برایتان شرح دهیم.


آموزش کشیدن انواع خط چشم


خط چشم کلاسیک

 

خط چشم کلاسیک


بسیار طبیعی به نظر می رسد، اما در واقع، ایجاد چنین آرایشی به مهارت نیاز دارد. مشخص ترین روش برای کشیدن یک خط چشم کلاسیک، خط نازکی است که کمی از لبه پلک به گوشه بیرونی چشم کشیده می شود. با یک خط نازک از گوشه داخلی چشم شروع کنید و هر چه به گوشه بیرونی نزدیک می شوید ضخامت آن افزایش می یابد. خط را با یک زاویه کمی برجسته یا تیز به پایان برسانید. این آرایش بسیار چشمگیر است و می تواند شکل چشم را بادامی به نظر برساند.


خط چشم به سبک دهه 60

 

خط چشم به سبک دهه 60


اگر آرایش رسا را ترجیح می دهید، به خصوص پررنگ و شدید، خط چشم ضخیم انتخاب عالی برای شماست. این سبک که در دهه 60 رایج شد، دوباره مد شده است. شما می توانید نه تنها از خط چشم مشکی، بلکه از گزینه های چند رنگ نیز استفاده کنید. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که در آرایش کلی هماهنگی ایجاد کنید، بنابراین توصیه می شود از سایه های ملایم روی لب ها برای رسیدن به تعادل استفاده کنید.


خط چشم چشم گربه ای

 

خط چشم چشم گربه ای


یکی از جذاب ترین آرایش های چشم گربه ای است. آرایش چشم گربه ای چشمگیر و پر زرق و برق به نظر می رسد. این یک کلاسیک تمام وقت است که پلک را بلندتر می کند. خط چشم را می توان در امتداد تمام خط چشم، با خط بالا و پایین و یا محدود به گوشه ها و پلک بالا اعمال کرد.


خط چشم دوتایی

 

خط چشم دوتایی


این طرح خاص دو خط در گوشه بیرونی چشم ایجاد می‌کند و می‌تواند روی پلک بالایی به تنهایی یا ترکیبی از بالا و پایین انجام شود. اگر می خواهید خط چشم خود را در قسمت بالایی و پایینی خط چشم قرار دهید، رژ لب برهنه را انتخاب کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید. اگرچه محبوب ترین رنگ برای ایجاد آن خط چشم مشکی است، اما می توانید از رنگ سفید یا هر رنگ دیگری که دوست دارید استفاده کنید.


خط چشم بالدار

 

خط چشم بالدار


آرایش چشم بالدار گزینه ای شیک و موثر برای خط چشم است. با وجود یک عنصر گوشه اضافی که فراتر از گوشه بیرونی چشم گسترش می یابد، متمایز می شود و جلوه یک بال را ایجاد می کند. خط چشم بالدار به چشم ها رمز و راز می بخشد و بر شکل آنها تأکید می کند و بر بیان می افزاید. این سبک به شما این امکان را می دهد که طول، زاویه و ضخامت را بسته به اولویت و اثر مورد نظر تغییر دهید. هم برای لباس های روزمره و هم برای موقعیت های خاص مناسب است و به شما امکان می دهد خط چشم بصری منحصر به فرد و جذابی را روی چشم ها ایجاد کنید.


خط چشم رنگی

 

خط چشم رنگی


خط چشم مشکی ممکن است مورد علاقه همیشگی باشد، اما بسیاری از رنگ های دیگر نیز وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. رنگی که انتخاب می کنید می تواند هر چیزی باشد، اگرچه پاستل ها بسیار محبوب هستند. آرایش خط چشم آبی قطعا بهترین انتخاب امسال است.
 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده