10 رنگ ناخن پرطرفدار که باید در زمستان امسال امتحان کنید

 رنگ ناخن پرطرفدار در زمستان

10 رنگ ناخن پرطرفدار که باید در زمستان امسال امتحان کنید را برایتان شرح می دهیم تا در هوای سرد از آنها استفاده کنید و زیبایی بیشتری به ناخن هایتان بدهید. 
10 رنگ ناخن پرطرفدار که باید در زمستان امسال امتحان کنید
رنگ‌های ناخن، مانند سایر ترندهای آرایشی، با فصول مد می‌شوند و
بهترین‌هارا به نمایش می‌گذارند. تابستان ها همیشه رنگ های پر جنب و جوش تری را می بینید و رنگ های روشن و پاستلی در صدر جدول قرار دارند. زمستان‌های دوست‌داشتنی می‌آیند، رنگ‌های عمیق و جشن ها ظاهر می‌شوند و فراموش نکنیم، لاک‌های متالیک فانتزی و نگین‌دار ناخن به جشن‌هایی که این فصل به ارمغان می‌آورد، درخشش بیشتری می بخشند. برای اینکه بدانید 10 رنگ ناخن پرطرفدار که باید در زمستان امسال امتحان کنید کدامند با ما همراه شوید.


1. طلایی

 

طلایی


طلایی در زمستان امسال روند رو به رشدی دارد. طلایی روشن و درخشان در این فصل ترند هستند. کاملاً پر زرق و برق، اما به اندازه کافی ظریف برای هر روز. 


2. جگری

 

جگری


جگری در این فصل بر دنیای مد تسلط دارد. بهترین راه برای اضافه کردن آن به استایل خود استفاده در رنگ ناخن است. این رنگ در زمستان باحال، شیک، مد روز و در عین حال فوق العاده است. با این رنگ خون آشام مانند کمی درام به زندگی خود اضافه کنید. 


3. یاقوتی

 

یاقوتی


اگر جگری خیلی دراماتیک به نظر می رسد، می توانید قرمز را انتخاب کنید. قرمز کلاسیک است و همیشه ترند است. در زمستان امسال، رنگ یاقوتی به تم سلطنتی و جشن کریسمس و سال نو روح می‌افزاید.


4. خاکستری متالیک

 

خاکستری متالیک


شما می توانید هر چقدر که دوست دارید تلاش کنید، اما زمستان ها هرگز نمی توانند از خاکستری فرار کنند. و هنگامی که خاکستری در این رنگ شگفت انگیز متالیک ظاهر می شود، دیگر نمی خواهید نه بگویید. باحال و تند و در عین حال فوق العاده برازنده است. شما می توانید آن را در تمام طول فصل داشته باشید، چه در محل کار یا مهمانی باشید.


5. زرشکی

 

زرشکی


زرشکی یا آلویی یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار این فصل است. کاملاً با تم سلطنتی مطابقت دارد. مهم نیست که از آن در رنگ های شاین یا مات استفاده می کنید ، مطمئناً یکی از بهترین رنگهای مورد استفاده در زمستان امسال است.


6. سبز

 

سبز


سبز شگفت انگیز است. و در این فصل واقعا عالی است. مات، متالیک، زرق و برق دار یا مخلوط کردن همه آن ها  به هر روشی که از آن استفاده کنید، مطمئناً در زمستان امسال بهترین ها را در ناخن های شما به نمایش می گذارد. 


7. نارنجی

 

نارنجی


نارنجی در تابستان پرطرفدار بود، و قرار است تا زمستان در سایه قرمز نارنجی باقی بماند. اگر به رنگ‌های روشن و براق علاقه دارید، یک انتخاب عالی است


8. سرمه ای

 

سرمه ای


مرموز شوید، ثروتمند شوید. با سرمه ای شگفت انگیز که به آن آبی نیمه شب هم می گویند، مطمئناً زمستان ها را تکان خواهید داد. همچنین یک جایگزین عالی برای رنگ سیاه که رنگ نسبتا قدیمی است می تواند باشد.


9. قهوه ای

 

قهوه ای


برای کسانی که به رنگ های نود و بی طرف علاقه دارند، این رنگ گرم تعادل کامل بین تاریکی و روشنایی است و مطمئناً آن را دوست خواهید داشت.


10. صورتی

 

ناخن صورتی


صورتی رنگ دیگری است که ممکن است فکر کنید برای تابستان مناسب‌تر است، اما به لطف فیلم پرفروش باربی می‌توانید انتظار داشته باشید که در زمستان هم ترند باشد.
 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده