برداشتن کاشت ناخن در منزل | ریمو کاشت ناخن در خانه

برداشتن کاشت ناخن در منزل 


 

برداشتن کاشت ناخن در منزل کار سختی نیست و اگر وقت برای رفتن به سالن برای ریمو کاشت ناخن ندارید در خانه می توانید خودتان انجام دهید. استفاده از ناخن های اکریلیک ایده آسانی برای جذاب کردن ظاهر دستان شما است اما شاید بنا به دلایل مختلف بخواهید مدتی آنها را بردارید. در حالت ایده‌آل، ما پیشنهاد می‌کنیم این کار را توسط متخصصان در سالن ناخن انجام دهید، اما اگر زمان و هزینه برای شما محدودیت‌هایی دارد، چند مرحله آسان برای از بین بردن ناخن‌های اکریلیک در خانه نیز وجود دارد. در این مقاله نحوه برداشتن کاشت ناخن در منزل را به شما نشان می دهیم. 
برداشتن کاشت ناخن در منزل 
هنگام از بین بردن ناخن های کاشت شده در منزل، استون بهترین گزینه است. این ماده شیمیایی قوی مبتنی بر مایع، ناخن های اکریلیک را حل می کند و به شما کمک می کند تا آنها را به راحتی از بین ببرید. حتما تعجب می کنید که چگونه چنین ماده قوی می تواند روی پوست شما بی خطر باشد. استون نباید زیاد با پوست شما تماس داشته باشد، اما به جز کمی خشکی و در برخی موارد نادر قرمزی خفیف، استفاده از آن نسبتا بی خطر است. ابتدا مطمئن شوید که اقدامات ایمنی لازم را انجام
خواهید داد. 


ریموو ناخن های اکریلیک با استفاده از استون و آب گرم

 

ریموو کاشت ناخن با آب گرم


روش اول شامل آغشته کردن ناخن به استون است. 
وسایلی که نیاز دارید:
استون
وازلین
ناخن گیر
آب گرم
موچین
دو کاسه
ناخن های خود را تا حد امکان کوتاه کنید و کوتیکول های خود را بچرخانید.
یک کاسه را با استون و یکی دیگر را با آب گرم پر کنید و کاسه حاوی استون را داخل کاسه آب گرم قرار دهید تا به آرامی گرم شود.
مقدار وازلین را روی پوست اطراف کوتیکول خود بمالید. این کار پوست را از اثرات خشن و خشک کننده استون محافظت می کند.
حالا تمام طول ناخن هایتان را در کاسه حاوی استون فرو کنید و 30 تا 40 دقیقه صبر کنید.
امتحان کنید که آیا ناخن ها نرم شده اند یا خیر . اگر نرم باشد باید بتوانید آنها را به آرامی با موچین بیرون بکشید. اگر احساس مقاومت می‌کنند و نمی‌دانید چگونه ناخن‌های اکریلیک را سریع از بین ببرید، آنها را خم نکنید، فقط آن‌ها را برای مدتی بیشتر در استون خیس کنید.
اگر تکه های کوچکی از باقی مانده اکریلیک باقی مانده است، می توانید از یک بافر ناخن فوم نرم برای صاف کردن آن تکه های کوچک استفاده کنید.


ریمو کاشت ناخن در خانه با استفاده از استون و فویل آلومینیوم

 

ریموو کاشت ناخن با استون و فویل


وسایلی که نیاز دارید :
استون
ناخن گیر
بافر یا سوهان ناخن
توپ های پنبه ای یا پد
فویل های آلومینیومی
وازلین
ناخن های اکریلیک را تا حد امکان کوتاه کنید. ژلیش، لاک ناخن یا هر رنگی را سوهان بکشید تا از ایجاد آشفتگی یا پر رنگ شدن دستتان جلوگیری کنید.
وازلین را روی پوست اطراف کوتیکول ها بمالید. حالا پدهای پنبه را به استون آغشته کرده و روی ناخن های خود قرار دهید.
یک تکه آلومینیوم را پاره کنید و روی پد یا توپ پنبه ای بپیچید تا در جای خود بماند (همچنین می توانید درپوش های نگهدارنده ناخن را روی آن قرار دهید تا آلومینیوم در جای خود بماند و اطمینان حاصل کنید که حرارت بدن در داخل آلومینیوم باقی می ماند که به شما کمک می کند. روند حذف را تسریع کنید.
25-30دقیقه صبر کنید.سپس فویل آلومینیومی را به آرامی بکشید اکریلیک باید با آن جدا شود. اگر احساس مقاومت کردید، آن را برای مدتی دیگر ببندید.


برداشتن ناخن های اکریلیک با استون و کیسه های پلاستیکی 
این یک راه آسان برای از بین بردن ناخن های اکریلیک شما بدون مشکل است.

وسایلی که نیاز دارید:
ناخن گیر
استون
یک پلاستیک زیپی بزرگ
چوب کوتیکول چوبی
بافر ناخن
ناخن های اکریلیک خود را تا حد امکان کوتاه کنید. مراقب باشید ناخن های واقعی خود را نبرید.یک کیسه زیپ‌دار بزرگ بردارید و آن را با استون پر کنید تا ناخن‌هایتان به‌طور کامل زیر آب برود.کیسه را به یک طرف کج کنید تا استون در یک گوشه جمع شود.دست خود را داخل کیسه قرار دهید و اجازه دهید ناخن هایتان به مدت 15 تا 20 دقیقه در استون خیس بخورد.
بعد از 20 دقیقه، اکریلیک ها را با استفاده از یک چوب کوتیکول چوبی به آرامی خراش دهید.اگر احساس مقاومت کردید، دوباره آنها را به مدت 5 دقیقه خیس کنید و این کار را تکرار کنید.از یک بافر کف نرم برای از بین بردن بقایای باقی مانده استفاده کنید.


از بین بردن ناخن های اکریلیک بدون استون

 

از بین بردن ناخن های اکریلیک بدون استون


اگر پوست حساسی دارید یا می‌خواهید از استفاده از محصولات خشن مانند استون اجتناب کنید ، می توانید بدون استون اینکار را بکنید اما زمان بیشتری طول میکشد.
وسایلی که نیاز دارید:
پاک کننده لاک ناخن بدون استون
موچین
کاسه
ناخن گیر
ناخن های اکریلیک را تا حد امکان کوتاه کنید.لبه ها را با انتهای نوک تیز موچین باز کنید.لاک پاک کن بدون استون را در یک کاسه بریزید.ناخن ها را به مدت 30 تا 40 دقیقه در لاک پاک کن خیس کنید.
هنگامی که احساس کردید ناخن شل شده است، آن را به آرامی با موچین بیرون بکشید. اگر به راحتی بیرون نیامد، مدتی دیگر خیس کنید.
نکته: لاک پاک کن معمولی بدون استون بعد از مدتی تبخیر می شود. بنابراین، هر از گاهی به افزودن لاک پاک کن ناخن ادامه دهید.


ریموو کاشت ناخن با استفاده از نخ دندان

 

ریموو کاشت ناخن با استفاده از نخ دندان


نخ های دندان یک راه عالی برای از بین بردن ناخن های اکریلیک هستند. با این حال، این کار را به تنهایی نمی توانید انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که کسی را دارید که در این زمینه به شما کمک کند. 
کوتیکول های خود را با چوب کوتیکول چوبی باز کنید تا کمی ورودی ایجاد کنید.از کسی بخواهید که نخ را از طریق ورودی وارد کند و آن را با حرکت اره حرکت دهد.این کار را تا زمانی که ناخن اکریلیک از بین برود ادامه دهید.
نکته: این روش بسته به آستانه تحمل شما می تواند کمی ناراحت کننده یا دردناک باشد. بر این اساس خود را آماده کنید و صبور باشید.
چگونه از ناخن های خود بعد از برداشتن اکریلیک مراقبت کنید؟
پس از برداشتن ناخن، باقی مانده ناخن های اکریلیک را از بستر ناخن خود بتراشید.
بلافاصله پس از برداشتن ناخن های اکریلیک از روغن کوتیکول استفاده کنید تا بستر ناخن واقعی خود را بازسازی کنید.
این روش‌ها می‌توانند واقعاً برای پوست سخت باشند، بنابراین پس از انجام فرآیند از یک مرطوب‌کننده ملایم استفاده کنید.
هر روز به مدت حداقل دو هفته از سفت کننده ناخن استفاده کنید.
اکریلیک‌ها می‌توانند ناخن‌های واقعی شما را ضعیف کرده و آن‌ها را نیازمند تغذیه کنند. آنها را با روغن کوتیکول و لوسیون هیدراته نگه دارید.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده