نحوه کاشت ناخن اکریلیک | مزایا و معایب کاشت ناخن اکریلیک

نحوه کاشت ناخن اکریلیک


نحوه کاشت ناخن اکریلیک چگونه است؟و مزایا و معایب کاشت ناخن اکریلیک از سوالات پرتکرار است و ما قصد داریم درباره آن توضیح دهیم. اگر ناخن‌های کوتاهی دارید یا ناخن‌هایتان استحکام ندارند، کاشت ناخن ایده‌آل هستند. این ناخن ها شبیه ناخن های طبیعی هستند. 
اگر می خواهید در هر مراسم خاص یا عروسی با ناخن های شیک شرکت کنید یا از ناخن های مرتب و آراسته خود لذت ببرید، ناخن های اکریلیک برای شما مناسب است. 
کارشناسان توصیه می کنند
ناخن های اکریلیک را توسط یک متخصص انجام دهید زیرا نمی توانید آن را به راحتی در خانه انجام دهید. علاوه بر این، برای انجام آن نیاز به آموزش خاصی است. بنابراین، فقط در صورتی باید آن را در خانه امتحان کنید که مانیکوریست یا متخصص آموزش دیده باشید.
ناخن مصنوعی چگونه کشف شد؟
دندانپزشکی به نام فرد اسلک در سال 1954 پس از شکستن ناخن دست خود در حین کار، ناخن مصنوعی را به عنوان جایگزین موقت ایجاد کرد. او و برادرش تام، پس از انجام آزمایش هایی با مواد مختلف برای اصلاح آن، نسخه موفقی از اختراع خود را به ثبت رساندند. آنها سپس شرکت Patti Nails را تأسیس کردند.
مزایا و معایب کاشت ناخن اکریلیک

نکات مثبت
کاشت ناخن اکریلیک برای خانم هایی مفید هستند که عادت بد جویدن ناخن های خود را دارند زیرا جویدن آنها بسیار سخت است. چه راه بهتری برای دفع یک عادت ناخواسته از زیبا کردن ناحیه آسیب دیده تا حد امکان وجود دارد؟
ناخن‌های اکریلیک طولانی‌تر از همتایان خود وجود داشته‌اند، بنابراین، اکثر تکنسین‌های ناخن در سالن‌ها و اسپاها تجربه زیادی در مورد نحوه استفاده و برداشتن این ناخن‌ها دارند. شما لازم نیست نگران عوارض جانبی باشید.
ماندگاری آنها بیشتر از ناخن های ژلی است.

نکات منفی
آنها می توانند به ناخن طبیعی زیرین شما آسیب برسانند و رشد ناخن هایتان با اکریلیک روی آنها ممکن است سخت باشد. همچنین ناخن آسیب دیده محل پرورش قارچ و باکتری است.
استفاده از ناخن های اکریلیک شامل استفاده از مواد شیمیایی قوی است. برخی از زنان ممکن است به چنین موادی حساسیت داشته باشند.
شما نیاز به ترمیم مجدد هر ماه دارید که به معنای هزینه اضافی است.
نحوه کاشت ناخن اکریلیک

مرحله 1: ناخن ها را آماده کنید
همیشه با ناخن های تمیز شروع کنید. ایجاد یک پایه صاف به مواد اکریلیک کمک می کند تا بهتر ادامه یابد. هر گونه لاک ناخن را بردارید و کوتیکول ها را به عقب فشار دهید.
مرحله 2: ناخن ها را کوتاه کنید
مانیکوریست احتمالاً ناخن های شما را کوتاه می کند و سوهان می کشد در حالی که چند میلی متر باقی می گذارد تا تیپ ناخن گیر کند.
مرحله 3: ناخن ها را صاف کنید
سپس ناخن های شما را صاف می کند تا سطح ناخن های شما کمی خشن باشد. این سطح ناهموار چسبیدن اکریلیک را آسان می کند.
مرحله 4: پرایمر ناخن
برای از بین بردن رطوبت و روغن باقی مانده از ناخن، از پرایمر ناخن استفاده می شود. از یک سواب پنبه ای با استون برای تمیز کردن ناخن ها استفاده کنید و سپس پرایمر را روی ناخن ها بمالید. برخی از پرایمرها حاوی اسیدی به نام متاکریلیک اسید هستند. مراقب باشید زیرا ممکن است بسوزد. اگر مطمئن نیستید می توانید از پرایمر بدون اسید نیز استفاده کنید.
مرحله 5: استفاده از تیپ
اینجاست که برنامه واقعی شروع می شود. تیپ با توجه به ناخن های شما سوهان می شود و با چسب روی ناخن های واقعی شما اعمال می شود. چسب نباید پوست شما را لمس کند. ناخن را می توان با توجه به مشخصات شما کوتاه و اندازه کرد.
مرحله 6: مواد اکریلیک را آماده کنید
مایع اکریلیک را در یک ظرف اکریلیک و مقداری از پودر را در ظرف دیگری می ریزند.
احتیاط: یکی از ایرادات این است که بخار در هنگام استفاده از اکریلیک قوی است، بنابراین این کار باید در مکانی با تهویه مناسب انجام شود.

مرحله 7: اکریلیک را با برس بردارید
مانیکوریست برس را تا انتها داخل مایع فرو می برد. مطمئن شوید که حباب وجود ندارد. او مایع اضافی را روی کناره ظرف می کشد تا از چکیدن آن جلوگیری کند. سپس، برس را روی پودر می کشد تا یک توپ مرطوب به دست آید. این ماده ای است که قرار است روی ناخن پخش شود.
مرحله 8: مخلوط را اعمال کنید
بدون دست زدن به کوتیکول‌ها، او این مخلوط را روی ناخن‌های شما می‌مالد و در حین استفاده آن را صاف می‌کند. انتقال بین نوک و ناخن طبیعی شما باید صاف باشد. در صورت نیاز یک لایه دیگر بزنید.
مرحله 9: بگذارید خشک شود
باید حدود ده دقیقه طول بکشد تا خشک شود. پس از انجام این کار، ناخن ها را صاف کرده و سوهان بزنید تا صاف شوند.
مرحله 10: کارهای پایانی
شما می توانید هر رنگ ناخن، از جمله رنگ های براق، مات و متالیک را انتخاب کنید. با این حال، مطمئن شوید که لاک ناخن بدون استون باشد، زیرا این کار عمر ناخن های اکریلیک شما را کوتاه می کند.
نکاتی که باید وقتی کاشت ناخن اکریلیک دارید به خاطر بسپارید
ناخن های خود را سالم نگه دارید: تمیز کردن ناخن ها بسیار مهم است. به خصوص که یک لایه کامل ناخن های واقعی شما را می پوشاند. بهتر است ناخن های اکریلیک خود را مرتباً تمیز کنید. برای تمیز کردن کثیفی های سخت از یک برس موی نرم در زیر و اطراف ناخن ها استفاده کنید. سپس از یک سواب پنبه ای با مقداری الکل برای تمیز کردن اطراف کوتیکول ها و زیر ناخن ها استفاده کنید.
برای خود یک
مانیکوریست خوب پیدا کنید: پیدا کردن یک مانیکوریستی که بتوانید مرتباً به آن مراجعه کنید، زندگی را بسیار آسان تر می کند. او نگرانی‌های شما را درک می‌کند و از آنجایی که نقاط ضعف، جنبه‌های منفی و مشکلات شما و همچنین نکات مثبت را می‌داند، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید.
ناخن های خود را خشک نگه دارید: هر زمان که دست های خود را می شویید، آنها را کاملا خشک کنید! اگر آنها را خیس بگذارید، احتمال بلند شدن لایه های اکریلیک و همچنین رشد قارچ وجود دارد! این ممکن است به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود، اما اگر در حال شستن ظروف هستید، باید دستکش بپوشید.
ناخن های خود را چرب کنید: ناخن های خشک می توانند به راحتی بشکنند. از یک روغن خنثی مانند روغن کلزا برای مرطوب نگه داشتن آنها استفاده کنید.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده