تفاوت کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن ژل | شلاک ناخن چیست؟

تفاوت کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن ژل


تفاوت کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل چیست ؟ حتما به این موضوع فکر کرده اید. دانستن اینکه کاشت ناخن با پودر چگونه است و کاشت ناخن با ژل چگونه است به شما در انتخاب بهتر در جلسه بعدی مانیکور کمک می کند.
نمی توان منکر مزایای زیبایی شناختی و بهداشتی مانیکور شد. احتمالا وفتی به سالن خدمات کاشت ناخن مراجعه می کنید با دیدن لیست خدمات، بین انواع کاشت ناخن مانند ناخن‌های اکریلیک، ژل و شلاک گیج شده‌اید؟ دانستن تفاوت بین مانیکورهای مختلف کمک می‌کند تا بفهمیم دقیقا کدام یک را نیاز داریم. برای دانستن تفاوت کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن ژل و اینکه تکنیک شلاک ناخن چیست؟ با ما همراه شوید تا دفعه بعد که به سالن مراجعه می کنید، انتخابی آگاهانه و عاقلانه داشته باشید. 
کاشت ناخن با پودر 
کاشت ناخن پودر با ترکیبی از مونومری مایع و پودری ساخته می‌شوند که به شکل یک توپ خمیر گرد شده و با برس روی ناخن‌های شما شکل می‌گیرد و در هوا خشک می‌شود. هنگامی که شما اکریلیک می‌گیرید، تکنسین آن‌ها را به شکل دلخواه شما در می آورد (بادامی، گرد، بالرین و...) و سپس با لاک رنگ می شوند. تکنسین ناخن ممکن است از لاک معمولی یا ژل استفاده کند. آن‌ها اغلب لاک ژل را ترجیح می‌دهند، زیرا با ناخن‌های اکریلیک خوب می‌آیند و به راحتی حداقل به مدت 4 هفته باقی می‌مانند.
ناخن های اکریلیک با مراقبت مناسب حدود چهار هفته دوام می آورند. توصیه می شود آنها را پس از 5-6 هفته توسط یک تکنسین دوباره ترمیم کنید. این کار هر گونه حباب هوا را که در زیر اکریلیک فرو رفته است از بین می برد و به جلوگیری از عفونت کمک می کند!

مزایای کاشت ناخن با پودر
محبوب است
بادوام است
همه کاره است (شما می توانید طول، شکل و رنگ را تعیین کنید)
یکنواختی در طول و شکل
ماندگاری طولانی (به مدت 4 هفته)

 

کاشت ناخن با ژل 


کاشت ناخن با ژل 
کاشت ناخن با ژل سطحی صاف و فوق العاده براق را تا دو هفته از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کنید برای همه مناسب است. تکنسین کار را با استفاده از یک پوشش پایه شروع می کند که ناخن های شما را برای ژل آماده می کند. سپس ژل لاک زیر نور UV خشک می شود. پس از رنگ آمیزی هر کت، باید دست خود را به مدت 30 ثانیه زیر لامپ UV قرار دهید. در نهایت، یک روکش براق و یک دقیقه زیر نور فرآیند را کامل می کند.

مزایای کاشت ناخن با ژل
سطح صاف و براق
بدون آسیب به بستر ناخن
بدون بوی شیمیایی در هنگام انجام 
تا 2 هفته زمان ماندگاری
زمان خشک شدن سریع
بدون تراشه و لک
تفاوت کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن ژل چیست؟
برای قرار دادن ناخن های اکریلیک در مقابل ژل، اکریلیک مخلوطی از مایع و پودر است، در حالی که ژل ژلی است. هر دوی این فرمول ها را می توان طوری درست کرد که با شکل ناخن مطابقت داشته باشد یا آن را بلندتر کرد. بنابراین، اگر می خواهید ناخن های بلندتر یا قوی تری داشته باشید، می توانید کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن ژل را انتخاب کنید. با این حال، ناخن های ژل معمولاً انعطاف پذیرتر هستند و می توانند نیروی بیشتری را نسبت به اکریلیک تحمل کنند. و همچنین بیشتر از اکریلیک قیمت دارند. از سوی دیگر، اکریلیک‌ها در مقایسه با لاک‌های ژلی، طولانی‌تر باقی می‌مانند .

 

شلاک ناخن چیست؟


شلاک ناخن چیست؟
Shellac یک محصول ناخن ثبت شده توسط شرکت CND (Creative Nail Design) است. این در اصل ترکیبی از ژل و لاک ناخن معمولی است. از آنجایی که مانند لاک است، نمی توان از آن برای بلند کردن ناخن های خود استفاده کرد. با این حال، کار فوق العاده ای برای افزودن استحکام و دوام انجام می دهد. شلاک همچنین در مقایسه با ژل‌ها یا اکریلیک‌های سنتی، آسیب کمتری به ناخن‌ها وارد می‌کند.
مزایای شلاک ناخن
14 روز ماندگاری دارد
بدون نیاز به زمان برای خشک شدن
فاقد فرمالدئید، تولوئن و DBP

تفاوت شلاک با کاشت ژل 
در حالی که فرآیندهای انجام هر دو مانیکور مشابه هستند، دو تفاوت قابل توجه بین این دو وجود دارد. اولین مورد مربوط به فرمول است. شلاک نوعی لاک دائمی ناخن (نیم ژل-نیم لاک) است، در حالی که لاک ژل اساساً یک ژل به شکل لاک است. دومین تفاوت بزرگ در زمان حذف است. شلاک سریعتر و راحت تر از ناخن های ژل پاک می شود.
چگونه بفهمید کدام تکنیک برای شما مناسب است؟
در نهایت، تمام این مانیکورها نتایجی زیبا، صاف و ماندگار به شما خواهند داد. 
اگر می خواهید ناخن های بلندتری داشته باشید، اکریلیک بهترین گزینه برای شماست.
اگر می‌خواهید ناخن‌های محکم‌تری داشته باشید ، ژل یا شلاک راه حلی است که به شما ناخن‌هایی صاف و بادوام می‌دهد.
اگر می خواهید طبیعی ترین پوشش را داشته باشید، شلاک بهترین کارایی را دارد.

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده