نحوه انتخاب بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست

انتخاب بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست

نحوه انتخاب بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست را به شما خواهیم آموخت . یافتن بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست شاید کار مشکلی به نظر برسد، زیرا این رنگ بسیار ریسک پذیر است و به هر پوستی نمی آید مگر تناژ متناسب انتخاب شود.
نحوه انتخاب بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست 
این موضوع اصلا قابل انکار نیست که
مویی که به درستی و حرفه ای بلوند شده باشد ، بسیار خاص و زیبا جلوه میکند و این دلیلی است که بسیاری از زنان تمایل به این رنگ مو دارند. رنگ بلوند قابلیت این را دارد که بتوان با کمی مهارت آن را روشن تر یا تیره تر کرد و ترکیب دلخواه آن را بدست آورد.اما به شرطی که به پوست شما بیاید .برای دانستن نحوه انتخاب بهترین رنگ‌ موی بلوند متناسب با پوست با ما همراه شوید.


پوست با ته رنگ زیتونی

 

بلوند بژ شنی


افرادی که ته رنگ زیتونی دارند، رنگ پوستشان کمی طلایی یا سبز است.  رنگ بلوند تیره تر، ترکیبی زیبا بین رنگ های قهوه ای خنثی و بلوند بژ شنی است. آنیستون، قطعات روشن و عسلی را در اطراف صورتش قرار داده است تا رنگ چهره او را درخشان کند.
برادلی لیک،
استایلیست مشهور می‌گوید: «این درخشش گرم و طبیعی ابعاد بیشتری به چهره اضافه می‌کند. "عمق در این رنگ با پوست زیتونی به خوبی کار می کند، زیرا با ته رنگ های گرمتر طبیعی رقابت نمی کند."


پوست‌های تیره

 

بلوند کاراملی


بلوند کاراملی نمادین بیانسه یکی از زیباترین سایه های بلوند برای پوست‌های تیره است. تایلور جانسون، متخصص رنگ مو توضیح می دهد: این رنگ با بلوند طلایی تر و کمی بژ به نظر می رسد زیرا گرمای خنثی پوست را تحسین می کند و می تواند به روشن شدن ویژگی ها کمک کند.
این رنگ بلوند
برای پوست‌های تیره عالی است، زیرا نیازی به فرآیند روشن کردن بیش از حد سنگین ندارد.


پوست با ته رنگ های سرد

 

بلوند پلاتینی


ته رنگ های سرد بیشتر به صورتی، قرمز و حتی شاید کمی آبی متمایل می شوند. یکی از راه‌های تشخیص ته رنگ سرد این است که به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید. اگر آبی یا بنفش به نظر می‌رسند، احتمالاً چهره‌ای سرد دارید.
بلوند پلاتینی مشخصا یکی از بلوندهایی است که نیاز به تجدید و نگهداری بالایی دارد، اما این رنگ به بهترین وجه ته‌رنگ‌های سرد را تکمیل می‌کند.


پوست با ته رنگ های گرم

 

بلوند کره ای


رنگ‌های گرم بیشتر به رنگ هلویی یا نارنجی هستند و ظاهری عسلی طبیعی دارند. اگر به مچ دست خود نگاه کنید و رگ های شما سبز رنگ به نظر می رسند، احتمالاً ته رنگ گرمی دارید.
بلوند کره ای رنگی گرم و کرمی دارد. در عین حال، دارای چند رنگ برجسته با رنگ سرد است که برای ایجاد ابعاد زیبا ترکیب شده است. این ظاهر برای پوستی که رنگ پریده با ته رنگ گرم است، بهترین حالت را دارد. عمق و حرکت زیبایی در مو ایجاد می‌کند بدون اینکه خشن به نظر برسد .
اگر ایده بلوندی مایل به خنک‌تر را
برای رنگ پوست گرم خود دوست دارید، بلوند خاکستری را انتخاب کنید. افزودن نورهای تیره به موهای بلوند ، به موها بعد می‌بخشد و به ریشه عمق می‌بخشد. رنگ های سرد همچنین یک چهره به طور طبیعی گرم را افزایش می دهد و تضاد جذابی ایجاد می کند.


بلوند برای همه رنگ پوست

 

رنگ مو بلوند خنثی


وقتی شک دارید، همیشه می توانید به سراغ رنگ موی بلوندی بروید که هر رنگ پوستی را متمایز کند. یک بلوند خنثی بدون دردسر طیفی از ته رنگ ها را با هم ترکیب می کند که ذاتاً آن را برای هر رنگی جذاب می کند. بلوند خنثی یکی از همه‌کاره‌ترین بلوندهاست و در هر رنگ پوستی عالی به نظر می‌رسد، زیرا جایی در وسط رنگ‌های طلایی و سرد قرار می‌گیرد.»
بلوند یخی هم هر چهره‌ای را عالی نشان می‌دهد، رنگ سفید یخی می‌تواند روی پوست‌های صورتی و روشن به خوبی کار کند، اما کنتراست زیبایی را روی پوست‌های تیره‌تر و افراد با رنگ‌های گرم نیز ایجاد می‌کند. اگر ته رنگ گرم تری دارید، پلاتینیوم با ته رنگ زرد را امتحان کنید تا رنگ پوست شما را بهتر تکمیل کند."

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده