ترند رنگ موی پاییز 2023| ترندهای رنگ موی پاییز 1402

ترند رنگ مو پاییز 2023

ترند رنگ موی پاییز 2023 این روزها بیشترین بازدید در شبکه های اجتماعی را دارد .پاییز نزدیک است و اکثر خانم ها به دنبال تغییر برای فصل جدید هستند،حتما شما هم به ترندهای رنگ موی پاییز 1402 فکر می کنید و می خواهید به روز ترین و زیبا ترین رنگ مو را برای خود پیدا کنید.
ترند رنگ موی پاییز 2023
رنگ موی پاییزی معمولاً از پالت فصل پیروی می کند: کارامل گرم، اسپرسوی دودی، مسی پر جنب و جوش و .... در حالی که احتمالاً این رنگ ‌ها همیشه در پاییز باقی می‌مانند،
ترندهای رنگ موی پاییز 2023 کمی تغییر کرده است و همه اینها به خاطر یک عروسک بسیار محبوب و فوق‌العاده است.
بله، با وجود اینکه تابستان را پشت سر می گذاریم،
بلوند جایی نمی رود. و در این فصل به تسلط خود بر دنیای زیبایی ادامه خواهد داد، به ویژه بلوند روشن و کرم رنگ پریده و رنگ‌های مختص باربی برای اینکه بدانید ترند رنگ موی پاییز 2023 چه رنگ هایی است و یکی از ترندهای رنگ موی پاییز 1402 را بتوانید برای خود انتخاب کنید با ما همراه باشید.


بلوند باربی

 

رنگ مو بلوند باربی


بسیاری از بلوندها در پاییز میل به تیره‌تر شدن دارند، شاید با نور کمتر یا پایه گرم‌تر. اما امسال اینطور نیست! تریسی کانینگهام، رنگ کار مشهور، توضیح می‌دهد: «بلوندها تا حدودی به دلیل فیلم موفق باربی در حال افزایش هستند، بسیاری از مشتریان من می‌خواهند خیلی بلوند شوند. و بسیاری از مشتریان با موهای صاف، در تلاش برای شبیه‌سازی ظاهر مارگو رابی، می‌خواهند که بلوند شوند. اما یک بلوند زیبا برای همه نوع مو عالی به نظر نمی‌رسد. ترفند این است که با رنگ‌شناسی سایه‌های مناسبی از بلوند را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما بخورد. مشتریانی که موهای سالم تری دارند در مقابل مشتریانی با موهای خشک یا آسیب دیده به عنوان یک بلوند بهتر به نظر می رسند. از آنجایی که رنگ‌های بلوند بسیار زیاد است درست مانند سایه‌های صورتی در دنیای باربی با رنگ‌ کار خود مشورت کنید تا بفهمید کدام یک برای رنگ پوست شما جذاب‌تر است. و نگهداری را فراموش نکنید! موهای بلوند، به ویژه پلاتین باربی، نیاز به مراجعه مکرر به سالن برای اصلاح ریشه و درمان‌های تقویت‌کننده دارند .

 

های لایت روشن

 

های لایت روشن


بردلی لیک، استایلیست مشهور نیز حال و هوای بلوند را احساس می کند. او می گوید: «یکی از ترندهای رنگ موی پاییزی مورد علاقه من، تکنیک «اسکاندی هیرلاین» است. 


بلوند کره ای

 

رنگ مو بلوند کره ای


بلوند کره‌ای کلاسیک با پایه قهوه‌ای و هایلایت‌های گرم ترکیبی زیبا و لوکس هستند و با ابعاد بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. همچنین تنظیم کردن آن به دلخواه شما بسیار آسان است. این رنگ تقریباً برای همه رنگ‌های پوست مفید است و آرایشگر شما می‌تواند این رنگ را برای تطبیق ویژگی‌های شما سفارشی کند.


زنجبیلی

 

رنگ مو زنجبیلی


مت رز، رنگ‌شناس مشهور، که با ستاره‌هایی مانند هایلی بیبر و کریسی تیگن کار می‌کند، می‌گوید: «جینجر بروند یا همان زنجبیلی رنگی زیبا با انعکاس و ته رنگ مسی است. این رنگ برای فصل پاییز ایده آل است و بسیار متنوع است زنجبیلی تقریباً برای هر کسی کار می‌کند، زیرا دارای رنگ‌های خنثی است. 


بلوند کرمی

 

رنگ مو بلوند کرمی


ریتا هازان، رنگ کار مشهور، هنرمندی که مسئولیت بلوند بیانسه را بر عهده دارد، نگاهی ظریف‌تر به بلوند باربی دارد که او آن را بلوند نو (Nude Blonde ) می‌نامد. او توضیح می دهد: "این یک انتقال عالی از بلوند روشن  به یک نسخه پاییزی کمرنگ تر است." این یک بلوند با ابعاد زیادی است که به آن عمقی غنی می دهد. هازان توصیه می کند که از رنگ کار خود یک بلوند کرمی با هایلایت های زیاد متمرکز بر خط مو و تاج برای درخشندگی بیشتر در برابر صورت خود بخواهید.


پاپ های رنگی

 

رنگ مو صورتی


لوئیس گونزالس، مدیر هنری آوودا در آمریکای شمالی ، می‌گوید: «من ایده اضافه کردن رنگ مد به رنگ طبیعی شخصی را دوست دارم. "این افراد را از منطقه آسایش خود خارج می کند و به افراد کمک می کند شخصیت خود را بیان کنند." این یک راه عالی برای ورود به رنگ های مد و آزمایش با رنگ های پاستلی و جواهری است. گونزالس عاشق زمرد و سایه های آبی اشباع شده روی رنگ موهای تیره و عمیق است. نارنجی و مرجانی برای موی قرمز؛ سایه های یاسی بنفش، اسطوخودوس و گیلاسی برای موی بور؛ و صورتی باربی برای هر رنگی.
گونزالس توصیه می‌کند: «
تکه‌ای رنگ کنید. «اگر با شکل‌های لایه‌بندی‌تری مانند شگ یا پیکسی کار می‌کنید، به اضافه کردن بلوک‌های رنگی به این اشکال فکر کنید. خطوط مورب باعث می شود که رنگ با رنگ موهای طبیعی شما ترکیب شود. 


مسی جواهر

 

رنگ مو مسی


راشل بات، متخصص رنگ مو مشهور، با اشاره به رنگ قرمز گرم و شاداب آنیتا نوازنده به عنوان رنگی برای پاییز 2023، می‌گوید: «این راهی برای رنگ‌های قرمز و مسی است. مسی جواهر به جای رنگ مسی روشن یا قرمز ، کم‌رنگ‌تر و ظریف‌تر است. او توضیح می‌دهد: «خیلی قرمز یا پر جنب و جوش نیست، تقریباً دارای کیفیت گرد و غباری است.» از رنگ‌ کار خود یک پایه مسی و قرمز با یک شستشوی ملایم روی آن بخواهید تا بیش از حد روشن به نظر نرسد. 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده