5 ترند رنگ مو که در سال 2024 همه جا خواهید دید

ترند رنگ مو 2024

5 ترند رنگ مو که در سال 2024 همه جا خواهید دید را از اکنون برایتان معرفی خواهیم کرد تا در این زمینه پیشرو باشید. تغییر رنگ مو یا مدل مو یک راه آسان برای تازه کردن ظاهر شما است .


5 ترند رنگ مو که در سال 2024 همه جا خواهید دید


اگر به دنبال به روز رسانی رنگ موهای خود در سال جاری هستید، گزینه های زیادی وجود دارد برخی از آنها به یک جفت دست حرفه ای نیاز دارند و بهتر است در سالن انجام شوند، اما رنگ موهایی نیز وجود دارد که می توانید آنها را در خانه انجام دهید پس اگر مشتاق ظاهری جدید هستید؟ با سایت آندیا فلاح برای معرفی 5 ترند رنگ مو که در سال 2024 همه جا خواهید دید همراه باشید.


موی جمینی

 

ترند هایلایت 2024


ترند موی جمینی واقعاً بهترین راه برای به دست آوردن دو به یک در مورد رنگ مو است. به خصوص اگر می خواهید با رنگ مویتان حرفی برای گفتن داشته باشید.نیکی میناژ و جورجیا میجگر ترند موی جمینی را امتحان کرده اند.
موهای جمینی دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد. مشابه موهای راه راه اسکانک و انتهای رنگ آمیزی، در اینجا موهای دو رنگ را می بینیم. با این روند معمولاً یک رنگ را در یک طرف می بینیم. 


هایلایت دهه 90

 

ترند رنگ مو 2024


هایلایت دهه 90 همچنان بر فضای کادربندی چهره غالب است. موهای جنیفر لوپز از نمونه هایلایت دهه 90
است.در این مدل ما یک هایلایت بسیار پررنگ‌تر و درشت‌ را می‌بینیم که چهره را قاب می‌کند. ماو همچنان این را با استفاده از رنگ‌های بلوند و طلایی، و همچنین رنگهای نئون برای جذاب‌تر شدن، مشاهده خواهیم کرد."


مسی دختر گاوچران 

 

ترند رنگ مو 2024


هیچ چیز مجلل‌تر از رنگ‌های مسی گرم و براق که در انواع مختلف این ترند دیده می‌شود، وجود ندارد.از رنگ‌های بلوک گرفته تا رنگ‌های مسی سه رنگ.


بلوند قطبی

 

ترند رنگ مو بلوند 2024


موهای بلوند قطبی، بلوند یخی و موهای شکلاتی سفید همیشه در ترند هستند.رنگ‌های بلوند روشن همیشه می‌مانند و کیم کارداشیان نیز یکی از علاقه مندان این رنگها است.
"اما این بار ما شاهد یک تجدید حیات دوباره هستیم با حالات بسیار تمیز، تکه های یخ و ته رنگ یخی." برای داشتن رنگی عالی، به دنبال «خاکستری»، «فوق‌العاده سبک» و «خنک» در طیف Clairol باشید. 


موهای سالم و براق 

 

ترند رنگ مو 2024


در حالی که قاب‌بندی صورت و هایلایت‌ها همیشه جذاب هستند، اما واقعاً نمی‌توانند با موهای براق تک رنگ گران قیمت رقابت کنند.پریانکا چوپرا و اولیویا مان می دانند که موهای سالم راز موهای براق است.
ما شاهد بازگشت موهای سالم و براق هستیم و می‌توانید آن را در هر رنگ تیره ای از قرمز، آلویی پررنگ تا رنگ‌های قهوه‌ای تیره و سیاه ایجاد کنید.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده