رنگ موی مناسب پوست سبزه | معرفی بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ موی مناسب پوست سبزه


رنگ موی مناسب پوست سبزه برای خانم هایی با این رنگ پوست بسیار مهم است زیرا رنگ مو روشی عالی برای تغییر چهره شماست .اما بسیار مهم است که رنگ موی مناسب را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید. تشخیص رنگ مو برای رنگ پوست سبزه می تواند دشوارتر از سایر رنگ های پوست باشد. اما ما برایتان یک راهنمای سریع برای انتخاب بهترین رنگ موی مناسب پوست سبزه را آورده ایم با سایت آندیا فلاح همراه باشید.


رنگ موی مناسب پوست سبزه


بهتر است قبل از آزمایش هر رنگ مو به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید تا با یک متخصص مشورت کنید تا بعداً پشیمان نشوید. 


چگونه تن و رنگ پوست خود را بشناسیم


دانستن رنگ پوست می تواند به شما در تعیین رنگ موی مناسب برای شما کمک کند. اما جدای از رنگ پوست، ته رنگ پوست شما نیز نقش اساسی در انتخاب رنگ موی مناسب دارد. برای تعیین ته رنگ چهره خود راهنمای زیر را امتحان کنید.
1. تست پارچه سفید
یک پارچه سفید را نزدیک صورت خود نگه دارید، اگر پوست شما زرد به نظر می رسد، رنگ پوست گرمی دارید. اما اگر صورتی یا کمی آبی به نظر می رسد، رنگ پوست سردی دارید.
2. آزمایش ورید
رگ های روی مچ دست خود را بررسی کنید. رگ های سبز معمولاً ته رنگ گرم را نشان می دهند، در حالی که رگه های آبی نشان دهنده ته رنگ سرد است.
3. تست زیورآلات
ابتدا مقداری زیورآلات طلایی استفاده کنید. اگر این رنگ پوست شما را کاملاً تکمیل می کند، ته رنگی گرم دارید. در حالی که اگر زیورآلات نقره مکمل پوست شما باشد، ته رنگ سردی دارید.


معرفی بهترین رنگ مو برای پوست سبزه


1. رنگ طبیعی

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


وقتی صحبت از رنگ‌های طبیعی به میان می‌آید، رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و شرابی منظور ماست. هنگام انتخاب رنگ، ته رنگ پوست بسیار مهم است. اگر خیلی زرد هستید، قهوه ای خاکستری یا طلایی نمی خواهید، زیرا زرد به نظر خواهید رسید. همین امر در مورد کسانی که تمایل به قرمز شدن دارند نیز صدق می کند، اگر موهای قرمز را انتخاب کنید، ممکن است شبیه گوجه فرنگی به نظر برسید! برای رنگ هایی مانند قهوه ای، شرابی و قهوه ای، نیازی به دکلره کردن موهای خود ندارید. برای رنگ های قرمز، طلایی، بنفش و دیگر رنگ های غیر معمول، ممکن است نیاز به دکلره کردن موهای خود داشته باشید.


2. قهوه ای

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


قهوه ای مطمئن ترین رنگی است که می توانید به سراغ آن بروید. باز هم مطابق پوست خود پیش بروید. اگر دارای پوست با ته رنگ سرد هستید، به سراغ رنگ‌هایی مانند ماهاگونی بروید. برای پوست گرم، رنگ قهوه ای خاکستری را انتخاب کنید.


3. بورگوندی

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


رنگی بسیار پرطرفدار که در رنگ پوست زیتونی و زرد به بهترین شکل ظاهر می شود. برای دختران تیره تر مناسب است.


4. قرمز

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


رنگ قرمز روشن یا مسی را انتخاب کنیددختران زیتونی با رنگ های قرمز بر پایه آبی که تیره تر هستند بهترین ظاهر را خواهند داشت. اگر پوست بسیار قرمزی دارید، سعی کنید از رنگ موهای قرمز دوری کنید، زیرا این امر بیش از حد شما را تیره خواهد کرد.


5. طلایی

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


بلوند می تواند زنان تیره و همچنین خانم هایی با رنگ پوست زیتونی را بسیار رنگ پریده و بیمار به نظر بیاورد، بهترین راه برای داشتن رنگ طلایی هایلایت است. 


6. مشکی:

 

رنگ موی مناسب پوست سبزه


مشکی خالص یک نه است. مشکی باعث می شود که ویژگی های شما سخت تر و ضعیف تر به نظر برسد. شبیه کلاه گیس خواهد بود. به جای آن به سراغ رنگ قهوه ای تیره بروید.


لایت و هایلایت برای رنگ پوست سبزه

 

لایت و هایلایت برای رنگ پوست سبزه


می توانید تمام رنگ موها را انتخاب کنید، اما فقط یک یا دو درجه روشن تر/ تیره تر از رنگ موهای طبیعی خودتان می تواند چهره شما را نرم و زیباتر کند.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده