8 نکته و ترفند برای رنگ کردن مو در زمستان

 رنگ کردن مو در زمستان

8 نکته و ترفند برای رنگ کردن مو در زمستان را برایتان آورده ایم . تغییرات در فصل باعث ایجاد تغییر در بدن ما هم می شود. با توجه به فص ها ما آرایش خود را به روز می کنیم و مدل مو و رنگ های جدید را امتحان می کنیم. تنوع، چاشنی زندگی است! اگر به فکر تازه کردن ظاهر خود با رنگ موی جدید زمستانی بوده اید، با سایت آندیا فلاح همراه باشید تا  8 نکته و ترفند برای رنگ کردن مو در زمستان برای کمک به زیباتر شدن موهای شما در کسل کننده ترین روزهای زمستانی را برایتان بازگو کنیم.
8 نکته و ترفند برای رنگ کردن مو در زمستان

1. ابتدا موهای خود را تقویت کنید
این مهم است که موهای خود را قبل از استفاده از رنگ جدید در زمستان تقویت کنید. تارهای شما باید قوی ترین و سالم ترین باشند. این امر به ویژه برای موهای پیری که مستعد خشکی شکنندگی و شکستگی هستند، به ویژه هنگامی که هوا سرد و خشک می شود، مهم است.
شامپو و حالت دهنده های حجم دهنده و سرم تقویت کننده مو و پوست سر گزینه های تقویت کننده فوری مو است و مواد معدنی آنها به تقویت تارهای مو و حفظ رطوبت کمک می کند. و هنگامی که با هم استفاده می شوند، از نظر بالینی ثابت شده است که شکستگی را تا 98٪ کاهش می دهند.

2. با رنگ تیره تر آسیب را خنثی کنید
هنگامی که هوا گرم و آفتابی است، ما عاشق یک استایل آفتابی هستیم که با آن مطابقت داشته باشد. اما یک رنگ تیره تردر  فصل زمستان، می تواند موهای شما را از فرآیندهای خشن هایلایت و دکلره کردن رها کند. روشن‌کننده رنگ را از مو می‌کشند که می‌تواند به ساقه مو آسیب برساند. این به ویژه برای موهای مجعد که حتی ظریف تر هستند مشکل ساز است. اما با رنگ‌های تیره‌تر، رنگ به مو اضافه می‌شود و باعث می‌شود روند رنگ‌آمیزی آسیب کمتری داشته باشد و رنگدانه‌های رسوب‌شده مجدداً به احیای موها کمک می‌کنند تا ظاهری سالم‌تر داشته باشند.
رنگ‌های فصل زمستان مانند قهوه‌ای بلوطی، قهوه‌ای گرم و بلوند تافی تیره، انتخاب‌های مناسبی برای شما در فصل زمستان هستند! و اگر نمی توانید از هایلایت کردن صرف نظرکنید، هایلایت های زمستانی را در نظر بگیرید. هایلایت های کم رنگ می تواند گزینه های بهتری باشند.

3. رنگ موی زمستانی را انتخاب کنید که مکمل پوست شما باشد
با افزایش سن، ته رنگ پوست ما می تواند تغییر کند، به این معنی که رنگ موهایی که در گذشته عالی به نظر می رسیدند، لزوماً اکنون به این اندازه جذاب نیستند. معاینه وریدهای پشت مچ دست راهی سریع برای بررسی ته رنگ شماست. اگر رگ های شما بیشتر رنگ ارغوانی یا آبی داشته باشند، احتمالاً ته رنگ سردی دارید. اگر رنگ رگ‌های شما سبزتر به نظر می‌رسد، ته رنگ گرم دارید.
رنگ‌های سرد در سایه‌های بلوند خاکستری و مسی عالی به نظر می‌رسند، در حالی که رنگ‌های گرم رنگ‌های موکا و بلوند عسلی را ترجیح می‌دهند. 

4. رطوبت اکنون اهمیت بیشتری دارد مخصوصاً برای فرها
مو و پوست ما با گذشت زمان خشک تر می شود. و در حالی که می دانیم با افزایش سن، روال مراقبت از پوست خود را متناسب با نیازهای در حال تغییر خود تنظیم می کنیم، اغلب به روال مراقبت از مو توجهی نداریم. اگر موهای خود را رنگ می کنید - به خصوص در ماه های زمستان - حفظ رطوبت موهایتان بسیار مهم است!
این امر به ویژه در مورد موهای مجعد که بیشتر خشک می شوند صادق است. پوست سر ما بیشتر رطوبت طبیعی موهایمان را تامین می‌کند و روغن‌ها زمانی که از طریق الگوهای فر پیچیده‌تر، به‌ویژه با موهای بلندتر عبور می‌کنند، زمان چالش‌برانگیزتری دارند تا به انتهای تارها برسند.

5. شست و شوی موها را کمتر کنید
شستشوی مکرر روغن های طبیعی مو را از بین می برد و می تواند پوست سر را تحریک کند. فاصله بین شستشوها به جلوگیری از خشکی کمک می کند و رنگ موهای زیبای زمستانی شما را زنده نگه می دارد!
غدد چربی پوست سر ما با افزایش سن چربی کمتری تولید می کنند، بنابراین معمولاً بین دو تا سه روز بین شستشوها فاصله داریم.
برای به حداکثر رساندن ماندگاری رنگ موی زمستانی، موهای خود را با خنک‌ترین آبی که می‌توانید تحمل کنید بشویید .

6. از استایلیست خود بخواهید موهایتان را ترکیبی رنگ کند
برای افزایش زمان طولانی کردن بین رنگ موی جدید زمستانی خود، از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را ترکیبی رنگی کند. آرایشگر شما با استفاده از بالیاژ، لایت های کم و مینیمال هایلایت ، می تواند موهای سفید را با ترکیب هر رنگ با خاکستری طبیعی شما، استتار کند.
7. با رنگ های زمستانی ابعاد و حجم اضافه کنید
برای ایجاد توهم حجم، از آرایشگر خود در مورد استفاده از یک پالت رنگ موی چند بعدی برای "حجم مو" استفاده کند. موهایی که فقط یک رنگ هستند می توانند نازک، صاف و بی روح به نظر برسند. نورهای کم رنگ از همان محدوده رنگی گزینه ای عالی برای ایجاد حس موهای پرتر هستند .
8. از محصولات مراقبت از موی ایمن برای رنگ استفاده کنید
علاوه بر شستشو با آب سرد و شستن کمتر، از محصولات مراقبت از مو برای موهای رنگ شده استفاده کنید. اینها برای حفظ رنگ ماندگار و محافظت از ساقه موی تارهای رنگ شده حیاتی هستند.
همیشه به دنبال محصولاتی باشید که فاقد پارابن و سولفات هستند، زیرا می توانند مو را خشک کرده و باعث محو شدن رنگ قابل توجهی شوند. انتخاب شامپوها و نرم کننده های بدون این مواد شیمیایی از موهای شما در برابر خشکی محافظت می کند و به شما کمک می کند رنگ موهای واقعی زمستانی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید!

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده