رازهای زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر زیباترین زن تاریخ 

رازهای زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر

رازهای زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر زیباترین زن تاریخ قرن هاست که بین مردم می چرخد و همه زیبایی او را تحسین می کنند.
 رازهای زیبایی کلئوپاترا از ظاهر اصلی او گرفته تا تاکتیک های اغواگری، درمان های زیبایی و استفاده از مواد طبیعی مناسب برای خانواده سلطنتی، به طور کامل
مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته است، و این رازها برای بسیاری از ما مناسب اسب است هم مرتبط است. با ما همراه باشید تا رازهای زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر زیباترین زن تاریخ را برایتان شرح دهیم.
رازهای زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر زیباترین زن تاریخ
ملکه کلئوپاترا از مواد طبیعی مانند عسل و گلاب گرفته تا
روتین های پیچیده مراقبت از مو و بدن خود، را بر اساس استانداردهای زیبایی بسیار بالایی تعیین کرده بود. اقدامات زیبایی و لوازم آرایشی عجیب و غریب او انقلابی برای صنعت زیبایی است. روش های او بر تکنیک های زیبایی مدرن هم تأثیر گذاشته است.
رازهای زیبایی ملکه کلئوپاترا
1. او عاشق استفاده از عسل برای صورت خود به دلیل خاصیت ضد باکتریایی بود.عسل
یک نرم کننده و مرطوب کننده عالی است. عسل می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک، تنظیم pH پوست کمک کند و همچنین به حالت دادن به موهای شما کمک می کند.
2. روزی چند بار صورت خود را
با روغن و گچ یا روغن و آهک می شست.
3. صورتش را با سرکه سیب آبکشی می کرد.
4. زنجبیل، آنتیموان، کالامین، پیاز، چربی غاز، سقز و غیره برخی از محصولات مراقبت از پوست متعددی بودند که در رژیم مراقبت از پوست ملکه کلئوپاترا استفاده می شد!
5. اسکراب نمک دریایی اسکراب طبیعی بود که او برای
لایه برداری بدن و صورت خود استفاده می کرد.
6. ملکه کلئوپاترا از گلاب برای
از بین رفتن جای جوش استفاده می کرد.
7.
لاک طبیعی ناخن ملکه کلئوپاترا حنا بود که به ناخن ها رنگ قهوه ای مایل به قرمز دوست داشتنی می دهد.
8. او از حنا یا مخلوطی از توت های عرعر، روغن و دو گیاه ناشناس برای رنگ کردن موهایش استفاده می کرد. . علاوه بر اینها، از روغن زیتون
برای تقویت بافت مو استفاده می شد.

9. او نمک دریایی را با اسانس و گل های معطر به حمام خود اضافه می کرد تا استرس را از بین ببرد و پوستش را درخشان کند! او از شیر برای حمام کردن استفاده می کرد. ویتامین A و E موجود در شیر به عنوان یک ضد عفونی کننده نیز عمل می کند. او همچنین شیر را با روغن زیتون مخلوط می کرد تا از آن به عنوان مرطوب کننده استفاده کند.
شیر حاوی ترکیبات مفیدی است که می تواند به رفع بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش های سرسیاه و تولید چربی اضافی کمک کند. همچنین به
تسکین و مرطوب کردن پوست شما کمک می کند.
10. در مورد عطر، گفته می شود که کلئوپاترا عاشق بوی گل رز بوده و از گلاب
به عنوان عطر استفاده می کرد. اعتقاد بر این است که او گلبرگ های گل رز را در آب خیس می کرد و سپس مخلوط را تقطیر می کرد تا آب معطر و گلی ایجاد کند که می توانست به عنوان عطر یا تونر صورت استفاده کند.
11. خیار، صمغ، روغن و آب چنار مخلوط با استخوان های پخته و له شده یک پرنده خاص توسط ملکه کلئوپاترا به عنوان
کرم رفع موهای زائد استفاده می شد.
12. او برای
جلوگیری از بوی بد دهان، پاستیل های کچوس را می جوید.
13. از گلوله خرنوب و مقداری اسانس
برای جلوگیری از هر گونه بوی بدن استفاده می کرد.
14. اخرای قرمز و چربی مخلوط شده برای رنگ کردن لب های او استفاده می شد و کرفس و کنف برای تسکین چشمان او ترکیب می شدند. سولفید آنتیموان ماده شیمیایی سیاه رنگی بود که او برای
تیره کردن چشم ها، ابروها و مژه هایش استفاده می کرد.
15. هنوز هم بسیاری از این دستور العمل محبوب برای خلاص شدن از شر برنزه استفاده می کنند. 1 فنجان انگور سبز و 1 قاشق غذاخوری عسل مصرف را با هم مخلوط می کرد و روی پوست می مالید تا برنزه شود.
کلئوپاترا روتین زیبایی را به بهترین نحو دنبال می کرد
ملکه مصری کلئوپاترا به خاطر
زیبایی، جذابیت و جذابیت مسحورکننده اش شناخته شده است. از او به عنوان یکی از زیباترین ملکه های عصر یاد می شود. رازهای زیبایی کلئوپاترا به اندازه کافی ارزش دارد که در روتین مراقبت از پوست شما گنجانده شود. او در برنامه مراقبت از پوست خود عسل را با شیر الاغ، اسکراب نمک دریا و گلاب مخلوط می کرد. این رازهای زیبایی را دنبال کنید تا پوستی درخشان و بی عیب داشته باشید.
 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده