مزایای شگفت انگیز فیشیال برای پوست | فیشیال چه مزایایی دارد

مزایای شگفت انگیز فیشیال برای پوست


مزایای شگفت انگیز فیشیال برای پوست غیر قابل انکار است. وقتی انگشتانتان را روی صورتتان می‌چرخانید و پوست نرم و لطیف را احساس می‌کنید، هیچ چیز نمی‌تواند به پای احساسی که به دست می‌آورید، برسد. اکثر شما از یک روال روزانه مراقبت از پوست در خانه پیروی می کنید. اما ممکن است مفصل نباشد، اما حداقل به شما کمک می کند پوست خود را حفظ کنید. اما هر چند وقت یکبار، خوب است که اجازه دهید متخصصان از پوست شما مراقبت کنند. 
فیشیال چه مزایایی دارد 
فیشیال یک درمان مراقبت از پوست است که شامل ل
ایه برداری و پاکسازی برای از بین بردن کثیفی، پوست مرده و ناخالصی ها است. انجام فیشیال توسط یک متخصص آموزش دیده می تواند به حفظ سلامت پوست شما کمک کند حتی اگر هیچ مشکل پوستی نداشته باشید. باعث درخشندگی پوست شما می شود، و استرس را از بین می برد و به آرامش شما کمک می کند.


مزایای شگفت انگیز فیشیال برای پوست 

 

 فیشیال چه مزایایی دارد


1. کاهش استرس و تسکین ناراحتی های روانی
بر اساس مطالعات ، ماساژ صورت
سیستم عصبی سمپاتیک شما را فعال می‌کند. این سطح اضطراب شما را کاهش می دهد و خلق و خوی شما را بهتر می کند. صدها نقطه فشار روی صورت شما وجود دارد که به سیستم های مختلف بدن شما متصل هستند. هنگامی که این نقاط فشار ماساژ داده می شوند، بدن شما به آن پاسخ می دهد. یک ماساژ خوب صورت نه تنها پوست شما را درخشان نگه می دارد، بلکه بر عملکرد سایر اندام ها نیز تأثیر می گذارد. این یک نوع تمرین برای صورت شماست. و از آنجایی که اطلاع از تمام نقاط فشار برای شما امکان پذیر نیست، برای انجام ماساژ صورت باید به یک متخصص مراجعه کنید.
2. پوست شما تمیز می شود
یک فیشیال عالی، صورت شما را به طور کامل پاک می کند و باعث آبرسانی پوست می شود، که در خانه امکان پذیر نیست. متخصص
نوع پوست شما را می‌شناسد و می‌داند که برای حفظ آن چه باید کرد. او از بخار برای باز کردن منافذ و تمیز کردن کامل پوست شما استفاده می کند.
3. جلوگیری از پیری پوست
هر روز که می گذرد جوان تر نمی شوید. و چون شما فقط یک صورت دارید، باید به درستی از آن مراقبت کنید. ماساژ منظم صورت به
کاهش چین و چروک، تقویت بازسازی سلولی و رشد کلاژن کمک می کند. و به شما پوستی جوان تر می دهد.
4. ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون می شود
یک مطالعه نشان می دهد که ماساژ گردش خون را در بدن شما بهبود می بخشد. همین امر در مورد صورت شما نیز صدق می کند.
بهبود گردش خون در صورت به این معنی است که سلول های شما اکسیژن و مواد مغذی زیادی را که همراه با خون حمل می شوند دریافت می کنند. این به سلول‌های سالم‌تر و کارآمدتر و چهره‌ای درخشان تبدیل می‌شود.
5. پوست خود را جوان کنید
با افزایش سن، پوست شما درخشندگی خود را از دست می دهد. این طبیعی است سبک زندگی و آلودگی شما، بهبودی را برای پوست شما دشوار می کند. فیشال می تواند به
جوانسازی پوست کمک کند. درمانگر یا متخصص صورت از روش‌ها، محصولات و فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کند که با کاهش خطوط ریز و لک‌ها به بهبود بافت پوست شما کمک می‌کند.
6. فیشال به سم زدایی پوست کمک می کند
پوست شما باید به طور منظم از شر مواد زائدی که روی آن انباشته می شود خلاص شود. و اگر این کار به درستی انجام نشود، منجر به شکستگی می شود. به همین دلیل
سم زدایی پوست ضروری است. به غیر از پاکسازی و شستن روزانه صورت، برای سم زدایی پوست به فیشیال نیاز دارید. درمانگران از موادی مانند کرم های غنی از آنتی اکسیدان، نمک دریایی، عصاره های گیاهی و روغن ها استفاده می کنند تا چهره شما را شاداب و درخشان کنند.
7. درمان آکنه و علائم آکنه
هنگامی که یک جوش (یا آکنه) را فشار می دهید، در معرض خطر ایجاد جای زخم هستید. علائم آکنه می توانند سرسخت باشند، اما فیشیال می تواند به شما در درمان آنها کمک کند. متخصصان زیبایی اغلب از محصولات
حاوی اسید سالیسیلیک برای درمان آکنه استفاده می کنند. یک مطالعه نشان می دهد که لایه برداری با اسید سالیسیلیک به کاهش آکنه و زخم های ناشی از آن کمک می کند .

 

فواید فیشیال ماهانه


8. از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه
استخراج بخش مهمی از فیشیال است. یک فرد ماهر از ابزار استخراج استفاده می کند تا تمام جوش های سر سفید و سر سیاه را
بدون آسیب رساندن به پوست شما استخراج کند. که این کار در خانه امکان پذیر نیست. جوش های سرسیاه و سر سفید منافذ را می بندند و پوست شما را کدر می کنند. بنابراین، اگر پوست شما کمی ناهموار به نظر می رسد، وقت آن است که به پاکسازی منافذ صورت بروید.
9. همه منافذ را باز کنید
اجتناب از همه آلودگی ها و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محیطی غیرممکن است. پوست شما روزانه با اشعه ماوراء بنفش و سایر
مواد سمی بمباران می شود. اینها روی سطح آن جمع می شوند و منافذ را می بندند. در حین انجام فیشیال ، متخصص از بخار برای باز کردن منافذ و از بین بردن تمام سلول های مرده استفاده می کند، بنابراین از آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند.
10. پوست خود را لایه برداری کنید
لایه برداری پوست فرآیندی است که در آن سلول های مرده پوست به آرامی از سطح پوست شما جدا می شوند. سلول ها می میرند و تمایل دارند
روی سطح انباشته شوند (اگر برداشته نشوند)، پوست شما را زبر و خشک می کند. در حالی که می توانید با استفاده از اسکراب در خانه پوست خود را لایه برداری کنید، اما اگر می خواهید سلول های مرده پوست را به درستی پاک کنید، بهترین گزینه فیشیال است. که شامل استفاده از لایه بردارهای شیمیایی است که به طور کامل سطح پوست را تمیز می کند و لایه ای سالم از پوست را در زیر نشان می دهد.
11. پوست خود را سفت کنید
با افزایش سن، پوست شما
خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد زیرا تولید کلاژنی کاهش می یابد. در طول فیشیال ، متخصصان از لایه‌بردارهای شیمیایی، بسته‌های صورت، ماسک‌ها، لوسیون‌ها و کرم‌هایی استفاده می‌کنند که با عصاره‌های گیاهی غنی شده‌اند که سفت شدن پوست را تحریک کرده و علائم پیری را کاهش می‌دهند.
12. از بین بردن کیسه های زیر چشم و حلقه های تیره
پوست زیر چشم شما نیاز به توجه ویژه ای دارد زیرا بسیار نازک تر از پوست بقیه قسمت های صورت است. و وقتی به
روش صحیح با آن رفتار نکنید، در زیر چشم، حلقه های تیره و پای کلاغی ایجاد می شود. متخصصان زیبایی می دانند که چگونه ناحیه ظریف زیر چشم را درمان کنند. کرم‌های دور چشمی که توسط آن‌ها استفاده می‌شود به‌طور ویژه برای درمان پوست حساس اطراف چشم شما تهیه شده و دارای مزایای ضد پیری است. بسیاری از برش های خیار در طول درمان برای تسکین چشم های شما استفاده می کنند. خیار حاوی ویتامین K است که پوست خسته را آبرسانی می کند و سیاهی و چین و چروک را از بین می برد.
13. ماسک های فیشیال ، پوست شما را نرم و درخشان می کند
متخصص زیبایی ماسکی را تهیه می کند که مخصوص نوع پوست شما طراحی شده است. پوست را آبرسانی می کند و منافذ پوست را صاف می کند. همچنین حاوی موادی است که هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد، باعث
نرم شدن پوست می شود، چهره ای درخشان به شما می بخشد و پوست شما را محکم می کند.
14. توانایی های جذب پوست خود را افزایش دهید
این یکی دیگر از مزیت های انجام منظم فیشیال است. توانایی پوست شما برای
جذب موثر سایر محصولات را افزایش می دهد. ممکن است پول زیادی را برای محصولات آرایشی خرج کنید اما متوجه شوید که جذب پوست شما نمی شود. چرا؟ زیرا سطح پوست شما آنقدر زبر است که نمی توانند به درستی در آن نفوذ کنند. با فیشال های معمولی، پوست شما صاف و آماده جذب محصولات می شود.
15. مراقبت های تخصصی دریافت می کنید
فیشال همراه با نظرات و توصیه های تخصصی است. قبل از هر گونه درمان صورت، متخصص زیبایی از شما در مورد
نوع پوست، مسائلی که با آن مواجه هستید و چه مشکلاتی می خواهید بپرسید، می پرسد. آنها پوست شما را بررسی می کنند و قبل از ارائه راه حل مشکل را تجزیه و تحلیل می کنند. آنها محصولات و درمان هایی را انتخاب می کنند که برای پوست شما مفید هستند.
16. به شما رنگ پوست یکنواخت می دهد
آیا نگران آن لکه های تیره روی پوست خود هستید؟ اینها چیزی جز ملانین نیستند که به پوست و موی شما رنگ می دهد.افزایش سن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی ممکن است باعث تولید بیش از حد ملانین و در نتیجه ایجاد لکه های تیره شود.
فیشیال آن لکه های تیره را یکدست می کند و رنگ پوست روشنی به شما می دهد.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده