رنگ ابرو متناسب با رنگ مو ، بهترین رنگ ابرو کدام رنگ است؟

بهترین رنگ ابرو


رنگ ابرو متناسب با رنگ مو دغدغه بسیاری از خانم هاست. استفاده از رنگ ابرو یک راه عالی برای بهتر شدن، ساختار و شکل ابروهای شما است. که به افزایش زیبایی صورت کمک می کند. ابرو را می توان در هر رنگی انجام داد، از رنگ های طبیعی مانند قهوه ای و مشکی گرفته تا رنگ های دیگر.


رنگ ابرو متناسب با رنگ مو


اگر می‌خواهید ابروهای شما زیبا و دراماتیک پیدا کند و غیرطبیعی به نظر نرسد، قوانینی که هنگام انتخاب رنگ ابرو باید رعایت کنید را در نظر بگیرید. 
به رنگ پایه فکر کنید

قانون طلایی هر تغییر رنگ این است که در "محدوده" اصلی خود باقی بماند.ممکن است تعجب کنید که این به چه معناست. یعنی، اگر واقعاً می‌خواهید تغییری ایجاد کنید که کاملاً مناسب شما باشد، نباید سراغ بیش از دو تا سه درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موهایتان بروید.
ما فقط در مورد قوانین کلی صحبت می کنیم که به عنوان دستورالعمل برای بسیاری از آرایشگران عمل می کند. اما، با هر قانون، یک استثنا برای آن وجود دارد، بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید رنگ بسیار روشن تر یا بسیار تیره تر انتخاب کنید، پیش بروید و از هیچ چیز پشیمان نشوید!
به رنگ پوست خود توجه کنید

دومین قانون طلایی رنگ ابرو متناسب با رنگ مو، رنگ پوست شماست . رنگ هایی که برای پوست گرم مناسب هستند عبارتند از طلایی، عسلی، کاراملی، مسی، قرمز، ماهاگونی، بلوند ، شکلاتی، زنجبیلی، قرمز بر پایه نارنجی و مسی. رنگ هایی که مناسب پوست سرد هستند، پلاتینی، بلوند خاکستری، کرم، شنی، قهوه ای، حنایی، بلوند متوسط، قهوه ای  و شرابی است.
رنگ چشم را در نظر بگیرید

به رنگ چشم خود نگاهی بیندازید.رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوست معمولاً با هم باید هماهنگ باشند. رنگ بلوند و قهوه ای روشن برای افرادی که پوست روشن و چشمان آبی دارند مناسب است. چشم‌های فندقی با رنگ‌های بلوند یا مسی تیره‌ ، چشم‌های سبز با موهای قرمز ، چشم های قهوه ای با قهوه ای روشن یا مشکی و مسی  ، و موهای مشکی با ابروهای قهوه ای شگفت انگیز به نظر می رسند.
رنگ ابرو مناسب موهای بلوند
اگر شما بلوند هستید، پس باید از قانون شماره یک هماهنگی مو و ابرو پیروی کنید
ابروهای شما باید تیره تر باشند. فراموش نکنید همه چیز در حد اعتدال. آنها را خیلی تیره نکنید، این کار باعث می شود صورت شما خیلی خشن به نظر برسد و ابروهای شما بیش از حد غیر طبیعی به نظر برسد.
اگر شما یک سبزه طبیعی هستید که موها را بلوند کرده اید،
سعی نکنید ابروهایتان را برای هماهنگی با موهایتان خیلی روشن کنید. این کار نه تنها غیر طبیعی به نظر می رسد، بلکه ظاهر چهره شما را کاملاً تغییر می دهد.
ابروهای قهوه ای به خوبی با موهای بلوند هماهنگ می شوند. برای تطبیق کامل ابروهای تیره با موهای بلوند، باید به دنبال رنگ ابرویی یک یا دو درجه یک درجه تیره تر از موهایتان باشید.
رنگ ابرو مناسب موهای قهوه ای
اگر شما یک سبزه طبیعی با رنگ ابروهای تیره هستید، نیازی نیست رنگ ابروی خود را به رنگ روشن تر تغییر دهید. رنگ طبیعی شما در واقع از قانون 101 فوق الذکر مربوط به هماهنگی رنگ مو و ابرو پیروی می کند، که می گوید ابروها در واقع باید یک تن تیره تر باشند.از طرف دیگر، اگر رنگ موهای خود را از رنگ‌های روشن‌تر به قهوه‌ای تیره‌تر تغییر می‌دهید، باید
کمی ابروهایتان را تیره کنید تا همه چیز سر جای خود قرار بگیرد.
فراموش نکنید که نباید خیلی دور بروید یک یا دو رنگ روشن تر یا تیره تر انتخاب کنید تا کل ظاهر شما طبیعی تر به نظر برسد. 
رنگ ابرو مناسب موهای قرمز

پیدا کردن رنگ ابرو برای تطبیق با موهای قرمز کمی سخت است. به این دلیل که حتی افرادی که به طور طبیعی موهای قرمز دارند، به ندرت ابروهای کاملا قرمز دارند. به همین دلیل است که پیدا کردن رنگ ابرویی که برای موهای قرمز مناسب باشد بسیار چالش برانگیز است. و به متغیرهای زیادی بستگی دارد که گاهی اوقات افراد از قرمز شدن کامل منصرف می شوند. اما به طور کلی رنگ های قهوه ای به خوبی با موهای قرمز هماهنگ می شوند.باز هم باید موارد ی را در نظر بگیرید: اگر موهای قهوه ای شما در طیف "روشن تر" بود و موهای خود را قرمز تیره رنگ کردید، لازم است ابروهای خود را کمی تیره کنید و بالعکس اگر از قهوه‌ای تیره به رنگ قرمز روشن‌تر، موها را تغییر رنگ داده‌اید، باید آن‌ها را کمی روشن کنید.
رنگ ابرو مناسب موهای سیاه

اگر موهای شما سیاه است، ابروهای شما نیز باید مشکی یا حداقل قهوه ای تیره باشند. کسانی که موهای مشکی دارند فکر می‌کنند رنگ ابرو مناسب آنها مشکی است. اما استفاده از رنگ مشکی برای ابرو باعث مصنوعی جلوه دادن ابروها می‌شود. بهتر است از یک رنگ قهوه ای متوسط با تناژ سرد استفاده کنید ولی افرادی که به شکل طبیعی چشم و ابرو و موهای مشکی دارند و پوستشان هم روشن است می توانند این ترکیب زیبا را حفظ کنند. اگر تصمیم دارید رنگ موهای خود را از قهوه ای به مشکی تغییر دهید، کار آسانی دارید. حتی ممکن است نیازی به تغییر رنگ ابروی خود نداشته باشید اگر ابروهای تیره تری دارید، آنها را رها کنید. آنها یک تطابق کامل با سبک جدید شما خواهند بود. با این حال، اگر از قهوه‌ای روشن‌تر به مشکی تغییر کرده‌اید، ممکن است لازم باشد کمی رنگ تیره‌تر به ابروهای خود اضافه کنید. با این حال، اگر تصمیم گرفته اید تغییر شدیدتری ایجاد کنید و از رنگ کاملاً بلوند به مشکی پرکلاغی تبدیل شوید، فقط به شما بگوییم موفق باشید. 

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

 

https://evalectric.com/

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده