ترند میکاپ تابستان 2023 و آرایش های جذاب و شیک تابستانی

میکاپ تابستانی

 

 ترند میکاپ تابستان 2023 و گونه های فوق العاده براق


ترند میکاپ تابستان 2023 امسال بیشتر روی براقیت تاکید دارد. پوست براق و هایلایتر درخشان در تابستان تقریبا همیشه ترند است، اما برای آرایش تابستان 2023، انتظار درخشش بیشتری را داشته باشید. بنابراین به‌جای اینکه مانند «پوست دلفین» سرتاسر صورت را براق کنید، سعی کنید مناطق T را مات کنید و هایلایترهای درخشان را روی استخوان‌های گونه‌تان و کمی نوک بینی و چانه بزنید. اگر مطمئن نیستید که باید از هایلایتر مایع استفاده کنید یا پودری چنانچه می خواهید ظاهری طبیعی و حالتی خیس و شبنم دار داشته باشید، یک هایلایتر مایع را امتحان کنید. اما اگر ظاهری فلزی مانند را ترجیح می دهید، یک هایلایتر پودری بزنید.

 

پوست براق و هایلایتر درخشان


ترند خط چشمهای گرافیکی
چشم‌های مشکی و دودی ممکن است برای تابستان کمتر دیده شوند، اما خط چشمهای گرافیکی و سایه های لکه دار مانند زیر چشم ها بسیار ترند هستند برای این کار یک براش را به سایه چشم مشکی آغشته کنید و آن را در امتداد خط مژه‌های بالا و پایین خود بکشید و لک کنید، سپس لبه‌های آن را با یک برس مدادی ترکیب کنید تا چشمها ظاهری دودی و لکه‌دار تابستانی داشته باشند. خط چشمهای گرافیکی هم که ترند میکاپ تابستان 2023 هستند را می توانید با سایه و مداد سیاه و رنگی و خط چشمهای مایع ایجاد کنید.

 

خط چشم گرافیکی

 

روند آرایشی کم رنگ ترند تابستان 2023
آرایش کم رنگ که توسط میکاپ آرتیست مشهور مری فیلیپس محبوب شده است، ترند میکاپ تابستان 2023 است این ترند
 تکنیکی است که در آن روی کانتور و رژگونه را فونداسیون زده و کم رنگ می کنند .افراد مشهوری مانند کندال جنر و هایلی بیبر از این نوع آرایش استقبال کرده اند، این روند آرایش تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. "این روش بهترین تکنیک برای دستیابی به درخشش تابستانی بدون مجسمه سازی است و بدون اینکه به نظر  برسد که آرایش زیادی دارید زیبا خواهید بود."

 

آرایشی کم رنگ در تابستان


لب های دو رنگ ترند میکاپ تابستان 2023
می‌توانید سایه‌های متضاد روی لب بالا و پایین را انتخاب کنید، یا با کشیدن یک طرح کلی در اطراف لب‌هایتان به یک رنگ، و سپس پر کردن آن با رنگی دیگر، کمی خلاقیت را در استفاده از رژلب انجام دهید. ترفند لب های دو رنگ  اینگونه است که، یک رژ لب مایع (در دو رنگ) نزدیک به هم انتخاب کنید. ابتدا رنگ پر رنگ تر را بکشید، صبر کنید تا خشک شود، سپس رژ کم رنگ تر را بکشید و سایه روشن ایجاد کنید .

 

لب های دو رنگ ترند میکاپ

 


روند آرایشی پوست تازه و شفاف
وقتی هوا کاملاً گرم است، از زدن کرم پودر با پوشش کامل امتناع کنید، همه از دیدن پوستی تازه و شبنم‌دار لذت می برند. داشتن ظاهری با پوست شفاف در تابستان بسیار ترند است و دیگر استفاده از کرم پودرهای سنگین مد نیست و حتی داشتن کک و مک پوست را تابستانی تر جلوه خواهد داد. پس اگر می خواهید حتما از کرم پودر استفاده کنید کمی از آن را با یک اسفنج به یک رژگونه کرم روشن ترکیب کنید و روی بینی و گونه ها بزنید.

 

پوست تازه و شفاف

 


ابروهای حالت دار 
ابرو های خیس و براق و هاشور به شدت ترند میکاپ تابستان 2023 شده اند از پر کردن ابروهای خود با مداد و سایه بپرهیزید و بگذارید کاملا طبیعی به نظر برسند و با صابون ابرو آنها را شانه کنید تا مرتب شوند و براق به نظر برسند .

 

ابروهای حالت دار


آرایش دیسکو برای تابستان 2023
تزیینات و درخشش یک ترند بزرگ مد تابستانی امسال است از امتحان کردن رنگ ها نترسید. از خط چشمهای رنگی و پاستیلی استفاده کنید و از نگین و گلیتر روی صورت و کمی زرق و برق روی لب ها و استخوان های گونه خود استفاده کنید.

 

آرایش دیسکو

 


چشم های پاستلی ترند میکاپ تابستان 2023
یکی از گرایش های اصلی آرایش بهاری 2023 که تا تابستان نیز ادامه خواهد داشت، رنگ های روشن روی چشمان شماست، اگر احساس می کنید که سایه چشم پاستلی شما بر روی پوستتان گچی به نظر می رسد، یک پایه سایه چشم سفید را روی پلک خود بکشید و بعد سایه رنگی خود را روی آن بزنید.

 

بهترین سالن زیبایی کرج


 

https://www.yahoo.com

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
آرین گفت:
جالب بود